Televisio alkaa olla aikansa elänyt laite. Palvelinpohjaisuus, yksilöllinen tv-ohjelmien ostaminen/tallentaminen kovalevylle on kovempi sana kuin tavallisen television määrittelemä kiinteä ohjelmien katseluaika. Digitv on lapsen kengissä ja Junger tajuaa sen itsekin. Koko systeemistä saa enemmän irti, tosin toteutuksesta ollaan montaa mieltä sitten.
:offthevitutustopic:
Lisää offthevitutustopic, mä olin eilen varsin iloinen tosta ettei tarvitse ostaa sitä digiboksia, alunperin en aikonut ostaa sitä ennenkun olisi aivan pakko. Netistähän ne Lostit ja Teho-Osastot sun muut saa katsottua, muuten telkkari toimii toisinaan vaan kalliina meluhaittana. Onneksi analogiset lähetykset jatkuvatkin

En tiedä kauheasti asiasta mutta kätevin voisi olla joku Video On Demand tai Near Video On Demand. Onkohan tämä sama asia kuin jonkin sortin digiboksi.. Saisi valita MILLOIN haluaa ne sarjansa katsoa, kuten jos netistä katsoisi. Jotain hyötyä mediaoikeuskursseista, tietää mitä jotkut palvelut tarkoittaa. Ehkä.
Mikäs mua vituttaisi. Ei juuri mikään. Ehkä se, että yrittää tässä olla skarppina dieetillä ja kaikkialla on kaikkia sosiaalisia tapahtumia mitä pitää nyt sitten välttää. Ei musta ole siihen, että muut juo ja syö ja minä lipitän vettä. Mutta eipä tämä vakavaa ole.

Mä luulin, että meikäläisen vanhemmat olisivat ärsyttäviä. Itsekin pidän välivuoden, kun menen duuniin hankkimaan vähän tienestiä ennen yliopistoelämää. Itselläni (myönnetään) on joskus ollut laiska asenne opiskelun suhteen, mutta kun sitten lukiossa aloin omatoimisesti pluggaamaan, niin eiköhän mutsi perkele ole vieläkin niskassa valittamassa ja kyselemässä, että oletko varma että lukemisesi riittää jne. :curs:
"No voi kun se Ocha on kasvanut!! Mites lukio, monta ällää kirjotit?? Onkos siulla jo tyttökaveria? Ai ei?! Noooo, kyllä sie jonkun luokkakaverin löydät :arvi: