Mulla oli möreempi ääni jo vitos-kuutosluokal ku sul ;)
Mutta voiko olla jankutusta vituttavampaa ja paskan puhumista. Mutta myönnän; otan helpommin pultit eikä silloin ole kellään hauskaa. :D
Johtuu kai siitä ettei mulle uskalleta vittuilla niin yks sitte laukasee kunnon raivarin. Mutta väitättekö ettei teitä ärsyttänyt/ärsytä ylihuolehtiva äiti?
saksassa vanhemmat miehet sanoivat aina "junge junge junge" (nuoret, nuoret..) kun meni joku homma pieleen.
nyt ymmärrän miks :D
kyllä se ylihuolehtiva äiti ärsytti joskus 15 - kesäsenä :D "ÄITIIIIII!!!!"
semmonen vinkki että asiallisesti puhut aiheesta niin ehkäpä äitis ei olis niin ylihuolehtiva?

Eipä siinä, tuohon tuskin koskaan itse yllän. Voisi kyllä joskus mennä/tulla (mikäli olet ko. henkilö EDIT: etpä taida olla 180cm/98kg tiedoilla, mitä nyt tästä muista niin kaveri näyttää lähemmäs 200cm/150kg ja 30v ;) ) nykimään hihasta ja pyytää katsomaan vähän omaa tekniikkaa ettei mennä heti alusta perse edellä puuhun. Ei kyllä pitäisi olla mitään vikaa (
), mutta aina kokeneemmat jotain saattaa nähdä. Saa nähdä kehtaanko tulla keskeyttämään keskittymiset, täytynee yrittää tähdätä vinkki pyynnöt treenin loppupuolelle.