Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lopeta Indica tuo juominen kokonaan. Kyllä se on niin, että jos viina maistuu liikaa vaihtoehtoina on absolutismi tai nelikymppisenä multasukellus. Lupaan, että elämän laatu paranee 100%. Parin viikon jälkeen ei tee edes ölppää mieli. Pian et enää tiedä mitä morkkis on. Kaveripiiristäkin voi jotain päätellä. Jos ympärillä vain juopottelu"kavereita" voi päätellä missä mennään. Apua voi hakea muualta, mutta päätös on tehtävä itse.

Toi Indican kuvaus toi elävästi mieleeni mun erään mun hyvän ystävän. Se oli selvinpäin tosi ihana ihminen, huomaavainen, huumorintajuinen aina valmis auttaan kavereitaan. Mutta kun joi, muuttui ihan toiseksi, tosi arvaamattomaksi kusipääksi mikä otti ihme skitso kohtauksia. Tappeli ja riehui. Pikku hiljaa kusi kaikki asiansa, monet kaverit jätti kun eivät jaksaneet kattella ja antaa aina anteex, naisista ei ollut tietokaan kun eihän semmosen kanssa oli voinu olla. Kuukautta enen kun olis täyttänyt 25v. ampu ittensä tultuaan kotio tuhdissa kännissä. Eli hae ihmeessä jotain apua enenkun asiat menee pahemmin solmuun, itsensä vahingoittamis uhkailut ym. kun ei oo hyvä enne, joskus voi vaikka ihan vahingossa juttu mennä liian pitkälle...

Ketut käytöksestä, mutta kuka haluaisi alkkiksen itselleen riesaksi?

Laulua mukaillen: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Toisilla naisilla on voimakas hoivavietti ja aatellaan että mä voin muuttaa ton toisenlaiseksi...

Edit: Ja monet kotiväkivallan uhrit sanovat että se lyö mua koska se rakastaa mua niin paljon. Sairasta eikö totta?

Kyl tälläsenä osa-aika renttuna vois sanoa, et kyllä enemminkin se on niin, et miksi naiset aina rakastuvat mukaviin urheilijapoikiin, fiksuihin älykköpoikiin, muodikkaisiin fruittaripoikiin tai boheemeihin hippipoikiin.... kyl mult tytöt kaikkoaa viimeistää ku yhessä ryypätään. Aina käy huonost ennemmin tai myöhemmin, melkein aina ennemmin. ja sekös vituttaa, ois tosi ihana joku kiva tyttö saada.. Ehkä sitte joskus, tai sitte ei. eikä sen nyt nii väliä oo. eli kyl toi ryyppäily vituttaa ja se karkotta naiset ja kaverit todella lahjakkaast.. ei vittu ku osaan olla ihan turhaa biomassaa.. kyl on vuoden masis.

Vittu. Taisin naarmuttaa porukoiden autoa. :jahas:

Taisit? Melkeen, muttei ihan kuitenkaan? :D

Tästä tuli mieleen toisaalta ärsyttävä ja toisaalta hauska juttu:

Parkkihallissa ukko ajoi auton parkkiin ja viereinen vanha corolla (?) oli hieman poikittain ruudussaan (ukon autosta vasemmalla). No, takaisin autolleen mennessään huomasi, että koko auton vasen kylki aivan paskana.

Ilmeisesti tämä tyttö (oli kirjoittamassa juuri lappua ukon autoon) oli lähtenyt peruuttamaan pois ruudusta pyörät samassa kulmassa kuin mennessä (eli kun mennessä oli kääntynyt hyvin, niin miksei peruuttaessakin? Paitsi että nyt viereisessä ruudussa oli auto :jahas: ). Ensin oli komea klommo heti etupyörän vieressä kuskin ovessa, siitä jäljistä päätelleen on lisätty kaasua niin, että on saatu koko kylki sisään koko auton matkalta. Että näin..

Tyttö oli omistanut kortin tasan 4 päivää, ja oli ajanut parkkihallin toiseen päähän ennen kuin tuli omantunnontuskat/joku pysäytti ja tuli kirjoittamaan lappua (auto siis edelleen siellä toisessa päässä). Tuli kallis peruutus.

Taisit? Melkeen, muttei ihan kuitenkaan? :D

Okei, myönnetään. :D Siis naarmutin porukoiden autoa.

Ja toi sun kertomas juttu vois sattua mulle ihan millon vaan. :D Ei vittu mun pitäs kyllä koskea ollenkaan tohon autoon, mut kun kerran pakotetaan ajamaan, niin eihän siinä. :rolleyes:

Okei, myönnetään. :D Siis naarmutin porukoiden autoa.

Ja toi sun kertomas juttu vois sattua mulle ihan millon vaan. :D Ei vittu mun pitäs kyllä koskea ollenkaan tohon autoon, mut kun kerran pakotetaan ajamaan, niin eihän siinä. :rolleyes:

Eiköhän noita naarmuja tule itse kullekin jossakin vaiheessa. :) Itsekin olen saanut siirrettyä autotallin (erillinen rakennus) puuseinää 10cm eteenpäin. :D

Tästä en tiedä, pitäiskö laittaa tänne vaiko esim "mikä ärsyttää"-ketjuun, mutta sanailen tähän:

Tänään salilla tein prässiä salin kaukaisemmassa nurkassa, kun ihan viereen tuli isompi kaveri naisseuran kanssa. Hän rupesi siinä tekemään poseja ensin peilin edessä, mikä ei vielä häirinnyt ollenkaan, vaikka lähellä olivatkin. Sitten lähti ensin paita ja lopulta verkkarit pois (tuumin että WTF :eek: kun näin silmänurkastani housujen riisumisliikkeen). Posetus jatkui, ja kaverin naisystävä tuli ihan viereeni kuvaamaan videolle.

Reilumman kokoinen kaveri pelkissä vaaleanpunaisissa uikkareissa posettelemassa kameralle n. 50cm päässä minusta oli sen verran koomisen-erikoinen tilanne että en pystynyt yhtään keskittymään treeniin ja oli pakko mennä rimpuilemaan jonnekin muualle.

jos tunnistatte itsenne, niin sori jos häiritsi kun rupesin repimään painoja prässistä kuvatessanne vieressä, mutta olisitte voineet ottaa vaikka metrin hajurakoa muihin treenaajiin :D
Taisin nähdä tuon samaisen kaverin jos nyt on kyse ihan noin viikko sitten tapahtuneesta poseeraamisesta. Ja en kyllä nahnyt siinä mitään pahaa. Kuten jo poseeraajasta näki niin on menossa kisoihin ja noita kuvia varmaan otetaan YLEENSÄKIN salilla siksi että siellä on tilaa ja erilaiset valot kun monen kodissa. Eli jos joku moisesta pahastuu niin ihan oikein painua pukkariin ja vetää vaatteet niskaan. Ymmärrän kyllä senkin että on olemassa kapea katseisia ihmisiä, joille oikeaa toimintaa on vain se mitä he tekee. En itse ole koskaan laittanut pahakseni sitä jos joku poseeraa salilla tekee sen sitten vaikka alasti (keskityn aina, AINA, vain OMIIN treeneihini niin ei ole energiaa katsella muita) toki on noita jotka tulee salille vain pällistelemään muita ja pilamaan toistenkin fiiliksen (KUTEN SINÄ) huomasin sinut kyllä! Hanki elämä sanon minä. Ja kyseiselle poseeraajalle tsemppiä dietille ja naisseuralaiselle terveiset myös. Oikein mukava pari.:thumbs:

Nyt alkaa sadasviideskymmeneskahdes vääntö siitä, voiko treenata niin vitun HC:sti jos salilla katselee muutakin kuin betoniseiniä. :)

Väännetään nyt posetuksesta samantien.

Ei tosissaan, kuuluuhan se nyt asiaan mennä yleiselle salille ja kaverin kylkeen kiinni keikaroimaan. Voi sitten interwebissä miettiä, että miksi muilla treenaajilla ei pysynytkään naama näkkärillä.

Eiköhä tossa ollu kyse siitä, että tultu siihe iholle. Meikeläiselle kanssa aivan sama jos joku haluu posetella salil yms. mut EN halua tosiaan jos jotain siinä väännän ni joku pyörii metrin sisäl.

Edit. Hiiiidas

Taisin nähdä tuon samaisen kaverin jos nyt on kyse ihan noin viikko sitten tapahtuneesta poseeraamisesta. Ja en kyllä nahnyt siinä mitään pahaa. Kuten jo poseeraajasta näki niin on menossa kisoihin ja noita kuvia varmaan otetaan YLEENSÄKIN salilla siksi että siellä on tilaa ja erilaiset valot kun monen kodissa. Eli jos joku moisesta pahastuu niin ihan oikein painua pukkariin ja vetää vaatteet niskaan. Ymmärrän kyllä senkin että on olemassa kapea katseisia ihmisiä, joille oikeaa toimintaa on vain se mitä he tekee. En itse ole koskaan laittanut pahakseni sitä jos joku poseeraa salilla tekee sen sitten vaikka alasti (keskityn aina, AINA, vain OMIIN treeneihini niin ei ole energiaa katsella muita) toki on noita jotka tulee salille vain pällistelemään muita ja pilamaan toistenkin fiiliksen (KUTEN SINÄ) huomasin sinut kyllä! Hanki elämä sanon minä. Ja kyseiselle poseeraajalle tsemppiä dietille ja naisseuralaiselle terveiset myös. Oikein mukava pari.:thumbs:
Samoilla linjoilla!

Ite yleensä runkkailen uimahallin suihkuissa ja saunoissa. Jotkut alkaa katteleen, ihme hippejä. Keskittyisivät saatana siihen omaan uimiseensa, ei tarvis tollee alkaa kyylätä. Pukkariin vaan saatana. Tai no, voinhan mä kyl sielläki vähä tattia hakata, mutta mitä se kellekkään kuuluu.

Samoilla linjoilla!

Ite yleensä runkkailen uimahallin suihkuissa ja saunoissa. Jotkut alkaa katteleen, ihme hippejä. Keskittyisivät saatana siihen omaan uimiseensa, ei tarvis tollee alkaa kyylätä. Pukkariin vaan saatana. Tai no, voinhan mä kyl sielläki vähä tattia hakata, mutta mitä se kellekkään kuuluu.

...ojentaisitko sen laventelisaippuan. Kiitos.:)

Tänään oli todellista komediaa, kait, kun joku muija sai hysteerisen naurukohtauksen salilla. Ei siin kait sit mitään, saahan sitä nauraa hullun naurua jonkin aikaa, vaikka ihan huvikseen.:hyper:

Back
Ylös Bottom