Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mielestäni voimaliikkeissä voi vähän fuskata tiettyyn pisteeseen asti, esimerkiksi jos haluaa sinne hanskaan vähän Voimaakin.
Eli ensin vaikka hauista suoralla tangolla kutosia viimeiset toistot pienellä heijarilla ja hitaasti alas.
Sen jälkeen voi sitten nylkyttää sitä muotoa käsipainoilla superpuhtaasti.

Tai näin mä ainakin oon kuullut isoilta kavereilta.
Ja niinkuin hitmäänkin sanoit, että lähes poikkeuksetta isot kaverit fuskaa ja pienet ei.
Saa fuskata jossain määrin, mutta ei kaikissa liikkeissä.

Se on kun pelataan "liikaa" tasureita tai tiettyä tulosta niin veikkaus sulkee sen pelin tai tuloksen.

Ja niinkuin hitmäänkin sanoit, että lähes poikkeuksetta isot kaverit fuskaa ja pienet ei.
Saa fuskata jossain määrin, mutta ei kaikissa liikkeissä.

Make Savolainen sanoi tosiaan blogissaan tehneensä 60 kg takaolkapäit ni kyl sen tyhmäki tajuu et ei se sitä rauhallisel negatiivil ja superpuhtaal tekniikal oo tehny.Kyllä varmaan aikamoinen heijari ollu,mut näkyy toimineen.
Samoin Ronnien vipunostot on kyllä jotain muuta kuin puhdasta.....toimiiko se???:D

Tuosta liikkeissä fuskaamisesta. Jos nyt ajatellaan, että kaveri tekee hauiskääntöä 140 kilolla. Heijaaminen on tällöin pakollista tai ollaan lattialla turvallaan. Nostajan ja tangon yhteinen painopiste siirtyy hauiskäännössä sen verran että isoilla raudoilla tasapainon säilyttäminen olisi mahdotonta ilman heijausta.

komediaa tai vitutusta: Kaikki ketkä reenaa rajalassa, niin tietää tyypin. Ja varmaan on jo mainittu jossain tällä forumilla, en vain itse ole törmännyt missään keskustelussa. Eli se saamarin hiljanen bussikuski. Kaveri reenaa niin törkeellä fuskulla ja tyylillä, että ei mitään rajaa. No se on minusta sen kaverin oma asia, mutta kun kaveri valittaa koko ajan, että mitään ei voi tehdä kun on kaikki paskana. Sitten on pakko perkele neuvoa kaikkia! Kaveri kehu että on puoli miljoonaa leukaa vetänyt elämänsä aikana. No se on hienoa, mutta nyt kukaan ei saa vetää leukoja muuta kuin kapealla rystyset vastakkain kahvalla. Mies neuvoo kaikkia, on reenannut ihan vitun pitkään, on silti ihan törkeen huono kuntosen näkönen ja kaikki paikat on paskana.

Muuten saa tehdä miten haluaa, mutta kyllä vituttaa kun pitää neuvoa ja ohjeistaa kaikkia. Vain yksi tapa kelpaa. Ja Pakko mölöttää koko ajan jollekin kovaan ääneen miten uskomattoman kova reenaaja se on! Keskittys vaan omaan säheltämiseensä. Niin minäkin teen, mutta siinä vaiheessa kun tyyppi alkaa häiritä muiden reenejä, niin kyllä kiinnostus herää itselläkin! Huhhuh sitä jätkää... Ärsyttää!

Tilasin Saksasta mun Varaanille eläviä Argentiinan torakoita evääksi, joita ajattelin sitten kasvattaa kotona.

On muuten piru sitten irti jos pääsevät karkuun puutalon sisällä kesällä. Pikkupoikana mulla oli noita käärmettä varten, joku neljä pääsi karkuun. Loppukesän rapisi nurkissa ja syksyllä oli jo melkoinen orkesteri öisin... talven tullen sitten kai kuolivat, ei enää ens kesänä kuulunu mitään. :)

Onneksi sillon oli vielä kunnon talvet, nyt olis varmaan joulunakin vielä nurkat rapisseet.

On muuten piru sitten irti jos pääsevät karkuun puutalon sisällä kesällä. Pikkupoikana mulla oli noita käärmettä varten, joku neljä pääsi karkuun. Loppukesän rapisi nurkissa ja syksyllä oli jo melkoinen orkesteri öisin... talven tullen sitten kai kuolivat, ei enää ens kesänä kuulunu mitään. :)

Onneksi sillon oli vielä kunnon talvet, nyt olis varmaan joulunakin vielä nurkat rapisseet.

Heh. Onneksi asun kerrostalossa. Terra mihin sijoitan torakat on kyllä pakovarma. Pitäisköhän tunkea niitä naapurin postiluukusta sisään?

Mun mielestä tuo fuskaaminen on olennainen osa treeniä. Ei kuitenkaan treenin perusta. Useimmiten se taitaa mennä niin, että pienenä pysyy jos aina tekee "täydellisellä" tekniikalla tai jos aina fuskaa.

Ja topciiin: todistin taannoin ulkomailta kuulua shadow trainingia eli varjoharjoittelua. Keski-ikäinen mies varjoharjoitteli viereisessä rackissa etukyykkyä. Itse tein myös samaista liikettä, ihan normaalilla metodilla.
Liike kesti itselläni lämmittelyineen varmaan noin 45min koska tehtiin se muutaman kaverin kanssa vähän pidemmillä palautuksilla. Vieressä treenannut mies varjoharjoitteli myös tismalleen saman ajan. Noin 5-10 minuuttin välein hän lisäili painoja tankoon tekemättä kuitenkaan niillä sarjoja. Aloitti muistaakseni 40kg:sta ja päätyi lopulta 80kg:n painoon 45 minuutissa. Painojen lisäyksen välissä hän toki venytteli - rintaa ja hauista ja katsoi kylmän analyyttisesti muiden suorituksia. Kun olimme lopettamassa haki hän repustansa pehmusteen ja teki vihdoin 80kg:lla kolme puolikasta etukyykkyä. Ai niin ja rinnan ja hauiksen venyttelyn lisäksi hän säännöllisesti otti jostain kiinni ja potki taakse kuin hevonen.

Ei se kieltämättä mitenkään erityisen koomista ollut. Pikemminkin outoa.

Tänään salilla oli aivan vitun iso mörkö! Siis aivan varmaan vetäny kaikkee mitä käsiin saa. Me tehtiin kapeeta penaa, vinopenaa, solttupenaa, lankkupenaa, lattiapenaa ja kässäripenaa. Kaikkii loppuun asti niinku kuuluu. Se teki jotai nylkytystä hauiskääntöpaikalla perse pitkällä. Se oli siellä varmaa ½ tuntii, ja teki joka sarjal vaa jotai 5 toistoo. En kattonu painoi. Sitte viimeisillä toistoilla se rupes huutaan ja pihiseen!!! Voi vittu et revettiin. Ihme ettei sen pää räjähtäny.

Ei vittu mikä pelle.

EDIT: smith-penaa kans!

:jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas:

Vittu teitteks te vielä runkkupenaa:hyper:

Heh. Onneksi asun kerrostalossa. Terra mihin sijoitan torakat on kyllä pakovarma. Pitäisköhän tunkea niitä naapurin postiluukusta sisään?

:lol2:

Jos alkaa naapurit vituttamaan, niin mikä ettei. :D

Radio Novan olemassaolo ainakin salilla pitäis kieltää lailla. Kaksi kertaa olen ollut salilla kyseisen kanavan ollessa auki, ja molemmilla kerroilla on sama hempeä naisääni laulanut biisiä, jossa sanat kuuluvat mm. "Niin katoavaa on voima ihmisen" ja "Et ole vahva vaikka luulet niin" tmv. :jahas: Tragikoomista, yritetäänköhän mulle vihjata jotakin...

Mä en kyl ymmärrä tot että miten jonkun musiikin takia ei reeni kulje.:D Eikö sen hevin korvikkeeksi voi pyytää jotakuta vaikka vetämään turpaan.:D

Emt oonko sanonu mutta pakkiksellakin bannit hankkinut voimanoston sankari reenas mun kans kerran kinttuja. Huusi aivan saatanasti kun teki vajaata jalkaprässiä, häntä sai läpsiä jne että reeni varmasti kulki. Yksi tuttu sustasika tuli sitte scotin tangon kanssa näyttämään millä läpsäistään seuraavaksi. Hiljenihän tuo.:D

Back
Ylös Bottom