VanhaKukkeli
Banned
Somalit valittivat todella paljon verrattuna muihin kansanryhmiin.
http://www.optula.om.fi/uploads/nul786y.pdf
Tuolla oli siitä hieman.
Viittaatko siihen, että somalit kokevat muita ulkomaalaisryhmiä useammin väkivaltaa tai sen uhkaa? En nopealla selauksella löytänyt oikein muuta.
edit. Väkivallan uhkaa olen nähnyt somalien joutuvan kyllä kokemaan. Olenpa jopa joutunut puolustamaan bussissa somalinuorukaista, jolle suomalainen (kännissä tietenkin) läskipersepunaniska alkoi täysin ilman syytä urpoilemaan. Läskipersepullanaamalle riitti syyksi urpoilulle se, että nuorukainen oli somali. Mutta onneksi Mustanaamio on kova koville. Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
mut oon huomannu useissa sun viesteissä esiintyvän tällaisen (quotattu) lauseen. Halusinkin vain ystävällisesti paljastaa, että kun kirjoitat viestiä, niin kyseiset hymiöt löytyvät tosta oikealta. Sieltä voi ihan itse valita sen silmää iskevän hymiön. Ajattelin, koska ilmeisesti et ole tätä huomannut, helpottaa eläämääsi hymiöiden esille tuonnin osalta ja paljastaa tämän hymiöiden olemassa olevuuden. Nyt sinun ei tarvitse enää tuhlata niin paljoa aikaa hymiöiden esittämiseen kirjallisessa muodossa. Ole hyvä. ;)