Metallica Suomeen 15.7.

Sain lopulta lipun kentälle, josta kuuluu iso kiitos kaverille. Sori vaan sille jonkun tyttöystävälle, jonka nenän edestä sain lipun kun mut priorisoitiin kovemmaksi Metallica faniksi. :rock:

VOI V*********TU * SA*AA**Ana... YMS !

Kuopiossa ei ollut toivoakaan saada lippuja(hyvää järjestelyä sokos), ja näin näköjään jää yksi elämää suuremmistä bändeistä näkemättä... ja kyllä vituttaa ihan hulvattomasti.

2h Ei sitten näköjään riittänyt jonotukseen[/QUOTE

Ite menin sinne kuudelta ja E48 liput tuli, hyvä että sai ees liput =). Milläs ovella olit kun kaikki tunkivat siihen "etuovelle" ja sivu ovi aukesi ensiksi. Vitutti vähä ku porukkaa juoksee eestä hymyperseessä ja vartija tulee avaamaan ovea. Sitten porukka tunkee siihe ovee ettei se vaa aukeis, ja sillo piti huutaa "VITTU ÄLKÄÄ TUNKEKO KU TOI EI AUKEE!" Ja siitä hirveä spurtti sitten yläkertaan. Ja aika spedejä myyjät olivat ku saivat vasta ekoja lippuja myytä siin 10 yli 9. Ny ainaki tietää mille ovelle kannattaa mennä jonottamaan! Quote tais mennä vähä persiillee.

Joku voi varmaan kokemuksesta sanoa moneenko osaan kenttä on aidoitettu ja millä perusteella siihen ihan eteen lasketaan ihmisiä.

Joku voi varmaan kokemuksesta sanoa moneenko osaan kenttä on aidoitettu ja millä perusteella siihen ihan eteen lasketaan ihmisiä.

Viimeksi stadionin ulkopuolella jaettiin ensimmäisille jonottajille (oisko ollu about 1000 ensimmäisenä paikalla ollutta) rannekkeet joilla pääsi aivan lavan edessä olevalle alueelle.

Tämän alueen takana oli parin metrin tyhjä alue ja loppuosa kentästä oli avoin muille. Ihan takana taisi sitten olla vessantapaisia.

Lippu on!! Tuli vähän uneksittua viimeyönä, olin nimittäin jo siellä keikalla.

A-Katsomo ,parhaat paikat (2 kpl) :D kuulemma.Suhteilla sain.:rock: Tuli myös jo unissa käytyä.:eek:

Tuli nyt sitten alennuttua ja tilattua ne katsomopaikat.
A katsomosta 3 vierekkäistä lippua juuri äsken lippupalvelusta.

siis täh?? Mä oon ravannu lippupalvelun sivuilla kokoajan ja aina siellä on täyteen varattu?!?!?
Siinä meni sekin synttärilahja yllätys... :jahas:

Back
Ylös Bottom