Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

VOI V*********TU * SA*AA**Ana... YMS !
Kuopiossa ei ollut toivoakaan saada lippuja(hyvää järjestelyä sokos), ja näin näköjään jää yksi elämää suuremmistä bändeistä näkemättä... ja kyllä vituttaa ihan hulvattomasti.
2h Ei sitten näköjään riittänyt jonotukseen[/QUOTE
Ite menin sinne kuudelta ja E48 liput tuli, hyvä että sai ees liput =). Milläs ovella olit kun kaikki tunkivat siihen "etuovelle" ja sivu ovi aukesi ensiksi. Vitutti vähä ku porukkaa juoksee eestä hymyperseessä ja vartija tulee avaamaan ovea. Sitten porukka tunkee siihe ovee ettei se vaa aukeis, ja sillo piti huutaa "VITTU ÄLKÄÄ TUNKEKO KU TOI EI AUKEE!" Ja siitä hirveä spurtti sitten yläkertaan. Ja aika spedejä myyjät olivat ku saivat vasta ekoja lippuja myytä siin 10 yli 9. Ny ainaki tietää mille ovelle kannattaa mennä jonottamaan! Quote tais mennä vähä persiillee.
Joku voi varmaan kokemuksesta sanoa moneenko osaan kenttä on aidoitettu ja millä perusteella siihen ihan eteen lasketaan ihmisiä.
nyt on liput
:kippis1: :kippis1:
![]()
![]()
pääsee viidennen kerran kattoo METALLICAALippu on!! Tuli vähän uneksittua viimeyönä, olin nimittäin jo siellä keikalla.
Tuli myös jo unissa käytyä.
Saako muuten istumapaikoilla seisoa?

Tuli nyt sitten alennuttua ja tilattua ne katsomopaikat.
A katsomosta 3 vierekkäistä lippua juuri äsken lippupalvelusta.
siis täh?? Mä oon ravannu lippupalvelun sivuilla kokoajan ja aina siellä on täyteen varattu?!?!?
Siinä meni sekin synttärilahja yllätys... :jahas:
Aina välillä siellä on ollut lippuja tarjolla. Ei ole vaan kenttälippuja näkynyt. Ajattelin sitten, että sama se.