Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olipas mukavaa tänäaamuna salilla. Olin menossä jalkakyykkytelineelle tekekemään SJMV:a...ainoa paikka missä sen pystyy järkevästi tekemään. Noh, paikka oli varattu. Joku keski-ikäinen rouva vetää telineen edessä tai chitä :hyper:
Ois pitäny vaan mennä siihen pyllistelemän... "sori hei...älä anna mun häiritä" :D
Oottelin sitten kuitenkin hetken ja rouvan lähdettyä pääsin jumppaamaan.

Miksi et tee niin, että nostat ensimmäisen toiston normaalina vetona, ja siitä alat vetämään suorin jaloin?

Tuo on vain niin hauskaa, kun kyykkypaikkaa varataan aina milloin mihinkin, hauiskääntöön, kulmasoutuun, pystysoutuun, you name it.

Ps. Olisit kysynyt sitä varmistamaan sun vetoa :hyper:

joo, alottelijoille on aina paras vittuilla. oppivatpahan pysymään poissa salilta. :jahas:

edit. "murentajan" urotekoon viitaten.

Viime perjantai oli aika hilpeetä kun pari n.18v amispoikaa mukanaan toisen niist tyttöystävä tuli salille. Halus näköjää prassailla tytölle. Heti koittamaan makseja,60kg molemmil "Ei vittu sä oot vahvempi kun Antti!!" tms sano se toinen. Oikee puhas vittuilun halu mieles menin siihen viereisee penkkii ja päräytin 60:l pari viientoist sarjaa. Kylhä ne sit oli vähän hiljaa. Joo varmaan tosi lapsellista mutten malttanu kiusausta sillon :D
Noin ne kaikki vahvat mullekin tekee aina salilla :(

Kyllä mua ihan hiukkasen huvitti, kun venytellessäni treenin jälkeen jumppamatolla yhtäkkiä eteeni ilmestyy paljaat jalat rantasandaaleissa. :eek: :lol2: Sellanen herkän näköinen poika menee selkäpenkille ja tietenkin kompastuu jumppapalloon, joka on siinä välissä. Ehkä ne rantsandaalit ei ihan parhaat mahdolliset urheilujalkineet sit ole... ;)

Sitten seurasi lisää käsittämättömiä lausahduksia kuten "voimannostajat, niillä on kuule paljon VOIMAA"

Ah, mikä järjen valo! Buahhahaa!

joo, alottelijoille on aina paras vittuilla. oppivatpahan pysymään poissa salilta. :jahas:

Eikös tosta nyt saa vaan uutta pontta treeniin, kun joku näyttää "voimansa"? Ihan omasta kokemuksesta puhun :whip: . Varmaan samallalailla joskus junnuna olen nöyrtynyt mutta siitä intoa saaneena :rock:

Eikö ole eri asia jos on kaksi aloittelijaa kokeilemassa pienillä painoilla, ja kaksi sankaria, jotka ovat kerran käymässä ihan vain leijuakseen tytölle.. :jahas:

p.s. Jos kyseessä olisi ollut jotain uusia saliharrastajia, silloin Murentajan käytös ei olisi reilua.

Miksi et tee niin, että nostat ensimmäisen toiston normaalina vetona, ja siitä alat vetämään suorin jaloin?

Joo, voihan sitä maastakin ekan vetää. Se nurkkaus missä kyykkyteline sijaitsee, on vaan aika pitkälti ainoa paikka missä voi vedellä...ellei halua raahata tankoa käytävälle tai venyttelypaikalle. Kaikki tangotkin sijaitsee siellä kulmassa... :(

Ps. Olisit kysynyt sitä varmistamaan sun vetoa :hyper:

Juuen :D

Heräsin taas nälkään, kämppä on ku jääkaappi, nenä ihan tukossa, ei vessapaperia, pino huomenna eräytyviä laskuja, ei rahaa ja ruokaakin on vaan joulukuussa vanhaks menneitä kananmunia ja pari purkkia tonnikalaa + sekalaisia hiilarilähteitä. Kela ei korvannu lääkärin tutkimuksista ja verikokeista ku 30e vaikka melkee pari sataa meni sinne. Kiva alkaa niidenki kaa selvittelee taas. Ja yhet farkutki pitäs lähtee palauttaa, huomenna viimenen päivä tai niistä tulee kolmannet farkut jotka oon ostanu ja jättäny kaappiin.. ja paljon paitojakin tuolla missä hintalaput vielä tallella. Yhyhyy.. ja muuta tekemistä ku valittaa jonneki angstithreadiin. säälipisteitä kiitoshh. No, kylhän ne paidat ainaki mahtuu päälle sit joskus ku saa 20 kiloo läskiä pois. Enkä avaa edes verhoja koko päivänä ja mörrimöykkyilen yksinäni vaan. Puhelimenkin piilotan ja meen villasukkineni peittojen alle nurkkaan itkemään ja heittelen pikkukivillä kaikkia keijukaisia ja pörriäisiä jotka yrittää saada kuonopantaa nenäni ympärille. Sit teen pienen nuotion olkkariin ja grillailen likaisia sukkia ja tyhjää herapussia. Ja pyykkivuorokin perkele.. sitä ei ole. Jospa kuuma suihku selkeyttäisi asioita eli farkut pois = rahaa = ruokaa. saispa farkut pois ottamalla aina rahaa. motivaatio kymmenen, jälleen kerran. jejee

Olen kans muutaman kerran nähnyt näitä 40-60v naisia jotka luulevat salilla tekevänsä jotain. Painot ovat esim. reisien koukistuksissa ja ojennuksissa luokkaa 5-10kg ja niitä sitten hiljaa liikutellaan edestakaisin ja katsellaan salin seiniä. Luulevatkohan nämä että tämä on kovasti kaloreita kuluttavaa treeniä? :lol2:

ikinä kuullut ns.kuntoutusharjoittelusta?

Olen kans muutaman kerran nähnyt näitä 40-60v naisia jotka luulevat salilla tekevänsä jotain. Painot ovat esim. reisien koukistuksissa ja ojennuksissa luokkaa 5-10kg ja niitä sitten hiljaa liikutellaan edestakaisin ja katsellaan salin seiniä.

Onhan se kieltämättä vähän huvittavan näköistä vähän kovempaa treenaavan kaverin silmään.Mutta itse aina ajattelen niin,että hyvä niitten "mummojen" on treenata edes tuolla tyylillä,kuin että ne ei treenais ja jumppais ollenkaan.Liikkumista se on pienikin liikkuminen,ja treenausta se on kevytkin treeni.Jämpti on näin.

Juhahan oli nähnyt vain muutaman kerran. Ihan hyvin ne on voineet olla kuntoutuksessa.

Ja olen samaa mieltä mustan lesken kanssa.
Hyvähän se on jos kuntoilevat, mutta kun yleensä tosiaan istuvat jossain reisikoukistus/-ojennuslaitteessa ja suoritus vastaa raskaudeltaan jalkojen uittamista laiturilta ilman viilentävää efektiä. Sylissä MeNaiset tai vastaava, viereisessä laitteessa lajitoveri joka huitoo vastaavalla tavalla ja koko ajan juorutaan. Kuntoutus on eri asia kun laitteen varaaminen istumiselle ja puhumiselle.. En tarkoita että mummojen pitäisi Mentzerin oppien mukaan vetää, mutta lähinnä se näyttää meidän salilla ainakin olevan sosiaalinen tapa käydä salilla. Siellä kukaan mitään tee.. minäkään.. :(

Hyvähän se on jos kuntoilevat, mutta kun yleensä tosiaan istuvat jossain reisikoukistus/-ojennuslaitteessa ja suoritus vastaa raskaudeltaan jalkojen uittamista laiturilta ilman viilentävää efektiä. Sylissä MeNaiset tai vastaava, viereisessä laitteessa lajitoveri joka huitoo vastaavalla tavalla ja koko ajan juorutaan. Kuntoutus on eri asia kun laitteen varaaminen istumiselle ja puhumiselle.. En tarkoita että mummojen pitäisi Mentzerin oppien mukaan vetää, mutta lähinnä se näyttää meidän salilla ainakin olevan sosiaalinen tapa käydä salilla. Siellä kukaan mitään tee.. minäkään.. :(

Joo omalla salilla noita ei oo näkynyt lyhyen historiani aikana, mutta voipi olla tietty ongelma muualla.

Onhan se kieltämättä vähän huvittavan näköistä vähän kovempaa treenaavan kaverin silmään.Mutta itse aina ajattelen niin,että hyvä niitten "mummojen" on treenata edes tuolla tyylillä,kuin että ne ei treenais ja jumppais ollenkaan.Liikkumista se on pienikin liikkuminen,ja treenausta se on kevytkin treeni.Jämpti on näin.

Näinhän se on. Parempi edes tota kun ei mitään.
Mutta kumminkin vois sitä hieman enemmän sitä painoa laittaa kuin se 5-10kg ja lukea sitä uusinta lehteä. Koska kuka tahansa 5-10kg noissa laitteissa liikuttelee oli sitte kuntoutuksessa tai ei. Jos ei jaksa nii ei taida pystyä kävelemäänkään tämä henkilö.

Mutta kumminkin vois sitä hieman enemmän sitä painoa laittaa kuin se 5-10kg ja lukea sitä uusinta lehteä. Koska kuka tahansa 5-10kg noissa laitteissa liikuttelee oli sitte kuntoutuksessa tai ei. Jos ei jaksa nii ei taida pystyä kävelemäänkään tämä henkilö.
Noo, Siperia opettaa. Kun tuloksia ei tule, osa näistä "jalkojen huljuttelijoista" lopettaa treenaamisen kokonaan, ja osa mahdollisesti muuttaa treenityyliään, jos pääkopassa osaa päätellä jotakin treenityylin ja merimursumaisen ulkonäön yhteydestä.

Sinänsä mua ei kyllä kiinnosta ollenkaan millaisilla painoilla muut treenaa. Itsekin otan loppuun usein verryttelyksi jumppaa erittäin kevyillä painoilla, jota en itse laske varsinaiseksi treeniksi. Ja jotkut tekevät myös ihan palauttavia treenejä kovan treenin jälkeisenä päivänä, jolloin painot ovat murto-osan normaalista.

Otan osaa suruusi RosalieX. Läheisen menetystä ei mikään asia maailmassa korvaa. Kun surun kanssa jatkossa oppii elämään, voi alkaa miettimään mitä kaikkia ihania muistoja siskosta jäi. Niitä ei kukaan voi viedä pois. Niiden parissa voi lohduttautua sitten myöhemmin.

Toivon erittäin kovasti jaksamista sinulle.

Niin, ei sitä korvaakaan. Aina sitä jotenkin pitää läheisiään "itsestäänselvyytenä" tai sitä kokee, että ei mulle ja perheelle ei ikinä voi käydä tuollaista. Varsinkaan omalla isosiskolle, joka on aina ollut sellainen elämäniloinen ja rohkea persoona. En ymmärrä miksei se voinut tulla junalla ystävänsä kanssa, eikä lähteä autolla ajamaan tuonne liukkauteen. Tästä piti tulla iloinen viikko ja samoin seuraavasta, kun oli kaikenlaisia suunnitelmia. Nyt auttaa ajatus että sen "henki" on vielä maan päällä jossain lähellä tai sitten "nähdään" "taivaassa" joskus. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta en halua ajatella että se on kokonaan poissa, se tuntuu aika raskaalta.

Muistot jää..ja niin moni asia muuttuu. Tyhjä aukko jää jäljelle.

Joo siis ne amikset oli vaa brassailumielessä siinä. Mulle ois ollu ihan hailee jos ois tullu vaa kahestaa siihen mut oikee tyttö mukaan et varmast näkee näitten miehisen alkuvoiman. Nauroin sisäänpäi siin kokoajan :D Mutta ihan pokkana. Nii ja sitte ton jälkee työntöö 60:l (vittuilun luku). Tiiä sit että tajusko ne puhtaan piilovittuilun :D

Back
Ylös Bottom