Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Otin!! Ja dieetillä ollaan prkl... mieli on heikko :whip:

vittu minä oon ärrimurrrihumalassa!! haistakaaa kaikki vittu!!!:D

rahat meni, kaikki: tuli otettua pitkästä aikaa ja tietysti koko menu..
kaloreitakin tuli kiitettävästi kello 05 aikaan kebabilla, kun kaksi annosta yhdeltä istumalta ja lopulta vielä heti kotiin syömään good old chicken.

Aamu oli vaike, mutta töissä oli hauskaa

Kalsarikännit on jees!!:rock: Ikinä ennen en oo tämmöstä kokeillu ja nyt kokeilin. Teen tän vielä toistekkin..Ei kiinnostanu lähtee mihinkään, vaikka porukka pyyteli mukaan, niin mä vaedin kotona sitten vähän hapanta..:kippis1:

koknakkia, olutta, russianvotkulia, keikyä ja punkkuu.ah mikä olo.hajos illan aikana ainoastaan viinipullon kaula, craniumin tiimalasi ja kukkaruukku.nii ja dunkkuu tuli tietty jokasessa seurapelissä (scrabble,trivial,cranium,pictionary,huoneistomölkky).onnex tiesin,et Mäkinen ajo Mitsulla.:wall:

Pippeli!!!

Huomenna VOI olla paha olo. Katotaa ny. Leffa on varattu, tosin kyl ny puol 9 aikaa varusmies on valmis.

Aaaah, tää tredi herää aina kummasti viikonloppuna :D

Joo, hyvällä mallilla kaljaa otettu :rock:

Tässä sitä mennää :kippis1: 4 Viikkoo sit viimeeks kännit, jo oli aikakii ottaa pienet :rock: Tänää hurmataa muutema tytsi :evil:

tapsasta asti tipatonta, 2 bissee ja vähä viiniä ja ihan päissää. Toleranssit kohdillaan. Huomen frendi 30v pakko vähä treenata...

Lomilla :kippis1:

Back
Ylös Bottom