Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Vai onko asiat muuttuneet radikaalisti huonompaan päin sitten teikäläisen aikojen, koska minä olen täällä asunut vasta 2 vuotta.
En ole Cthulhu, mutta olisiko Kaapeli tuossa ajatuksessa pikapalaverin paikka?

Usein kun jokin asia rupeaa muuttumaan paskaksi, se kehitys on exponentiaalista.

Jos puhutaan ruotsalaisten henkirikollisuudesta Suomessa, kannattaa mainita mustalaiset. Trust me.

En usko ennen kuin osoitat asian todeksi. Ainut muistamani tapaus on maahanmuuttajataustainen Ruotsin kansalainen, joka surmasi suomalaisen tytön metsässä tässä joku vuosi sitten. Kiisti tietysti surmanneensa ja väitti, että kyseessä oli itsemurha.

En tosiaan sitten tiedä mistä johtuu, jos meillä on näin erilaiset kokemukset tästä alueesta. Etkö sinä sitten ole huomioinut näitä juttuja vai oletko yksinkertaisesti säästynyt kaikelta tai omaatko niin suuren toleranssin ettet vain noteeraa tiettyjä asioita ongelmina. Vai onko asiat muuttuneet radikaalisti huonompaan päin sitten teikäläisen aikojen, koska minä olen täällä asunut vasta 2 vuotta.
Olen samaa mieltä kanssasi Kannelmäen ongelmista. Itse asuin Hakuninmaalla Kannelmäen vieressä vuosituhannen vaihteessa pari vuotta. Kyllä siellä aika paljon juuri näitä teinijengejä oli, jotka aiheuttivat yleistä rauhattomuutta varsinkin busseissa (jolla kulkemisesta minulla on enemmän kokemusta). Ja suurin osa oli ihan kotimaista kalpeanaamaa. Ongelmia siellä tosin varmaan ihan kaikenvärisillä. Ympäristö kannustaa rettelöintiin.

Jotkut ehkä katsovat niitä isänmaantoivoja vähän suopeammin silmin. "Pojat ovat poikia".

En usko ennen kuin osoitat asian todeksi. Ainut muistamani tapaus on maahanmuuttajataustainen Ruotsin kansalainen, joka surmasi suomalaisen tytön metsässä tässä joku vuosi sitten. Kiisti tietysti surmanneensa ja väitti, että kyseessä oli itsemurha.

Oliko tämä se somalialaistaustainen juissi, joka leikkasi tytöltä korvat?

Oliko tämä se somalialaistaustainen juissi, joka leikkasi tytöltä korvat?

Ei ollut mulle toi kysymys, mut voin vastata ettei kyseessä ole sama case. Tää oli sellainen mokan värinen kaveri ilmeisesti jostain Lähi-Idästä ja tappoi ton viattoman nuoren tytön lääkkeillä. Oli omien tarinoidensa mukaan syytön.

Ei ollut mulle toi kysymys, mut voin vastata ettei kyseessä ole sama case. Tää oli sellainen mokan värinen kaveri ilmeisesti jostain Lähi-Idästä ja tappoi ton viattoman nuoren tytön lääkkeillä. Oli omien tarinoidensa mukaan syytön.

Muistelisin, että oli Aasiasta. Saatan olla väärässä. Somaliasta ei ollut.

Mielenkiintoinen uutinen:

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2147

Tutkija Cthulhumann voisi kyllä antaa toisenkin selityksen joka nojaa rikollisten etniseen profilointiin.

Ai niin, tuolla poliisiteeveen sivuilla on kyllä surullisia ihmiskohtaloita. Minulla ei välttämättä hermo kestäisi, jos joku tappaisi minulle rakkaan ihmisen ja sitten naureskelisi oikeudessa...

Vaikka jotain asiaa ei hyväksyisikään niin sen syiden ymmärtäminen ei kai ole väärin. Jos minä esim nyt sanon, että ymmärrän kyllä Muslimien syyt mieltyä nuoriin tai sitä nuorempiin tyttöihin niin sehän ei tarkoita, että hyväksyisin sen mieltymyksen.

Esim. Jos minulle olisi lapsesta asti (eli silloin kun olen helpoiten uskoteltavissa) kerrottu, että tässä on totuus ja tätä sinun ei pidä epäilevän. Tämä jokin kertoo ajasta kauan sitten mutta maailma on sama paikka ja kaikki mitä luet tästä ovat suoraan käytetävissä nykyaikaan.

Näin minulle siis kertovat isäni, äitini, koko yhteiskunta ja myös vanhemmat sisarukseni uskovat näin (selvää on, että normaali lapsi uskoo ja toimii muiden mukana kuten länsimaissakin tehdään, vaikkakin täällä annetaan enemmän mahdollisuuksia omaan mietintään myöhemmin).

Hyvä on, minulle siis tämä kirja antaa opastusta ja sitä lukiessani huomaan, että olen syntynyt ainoaan oikeaan ja ainoaan uskontoon joka ansaitsee tulla säästetyksi. Minulla ei ole siis mitään syytä kunnioittaa muiden tapoja tai lakeja sillä minun oikeutus on siinä tekstissä joka minulle on annettu.

Tämä teksti kertoo, että uskontomme tärkein profeetta on Jumalan (Allah) oppien mukaan oikeassa ja hänen kaikki toimintansa on hyväksyttävää eikä millään tavalla kyseenalaistettavaa.

Näin ollen voin toimia kuten hän ja vielä hyvällä omallatunnolla. Tähän viitaten voimme lähemmin tarkastella profeetta Muhammadin omia mieltymyksiä.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aisha
http://www.answering-islam.org/Silas/childbrides.htm
http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm <----- Täällä kerrotaan muslimien itsensä kirjoittamat todisteet Aishan iästä.
http://www.muslimhope.com/AishaNine.htm

Tässä vielä kuva tapahtumaan jos haluaa visuaalisesti tutkia tapahtunutta.
http://www.faithfreedom.org/Gallery/mo-aisha.gif

Jos minä esim nyt sanon, että ymmärrän kyllä Muslimien syyt mieltyä nuoriin tai sitä nuorempiin tyttöihin

Jos edelleen jatketaan tällaista fiktiivistä ajatusleikittelyä, niin kykenetkö jollain vastaavalla logiikalla ymmärtämään syitä kristittyjen, ateistien, buddhalaisten tai hindujen syihin mieltyä nuoriin tai sitä nuorempiin tyttöihin?

Jos edelleen jatketaan tällaista fiktiivistä ajatusleikittelyä, niin kykenetkö jollain vastaavalla logiikalla ymmärtämään syitä kristittyjen, ateistien, buddhalaisten tai hindujen syihin mieltyä nuoriin tai sitä nuorempiin tyttöihin?

En ole Sapo mutta vastaan silti. Uskonto ei varmasti tee kenestäkään pedofiilia mutta toinen uskonto voi pitää sitä moraalisesti hyväksyttävämpänä kuin toinen. En ole kovin hyvin perehtynyt eri uskontoihin, joten korjaa virheet, mutta wikipedian mukaan Itse Profeetta Muhammed nai 9 vuotiaan työtön vaimokseen ja saman teki myös Iranin hengellinen johtaja Ajatollah Khomeini.

Myös tälläinen löytyi googlauksella:

"65.4 You can marry (and divorce) little girls who have not yet reached menstruation age.

Our prophet married Ayesha at age 6 to comply with this aya. However due to her tender age he had to restrict himself to thighing before she reached age of 9.

Thighing is defined by Islamic scholar Khomeini in "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990 as follows:

"Thighing is a means for an adult male to enjoy a young girl who is still in the age of weaning; meaning to place his penis between her thighs, and to kiss her."

The following is from a committee of muslim ulema answering the question:

"the Prophet, the peace of Allah be upon him, practiced "thighing" of Aisha - the mother of believers - may Allah be pleased with her."

http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/MedinaSuras.htm

Tätä tapahtuu kristittyjen, ateistien, buddhalaisten ja hindujen kohdalla melkolailla vähemmän kuin elämäänsä simuloimaan seuraajiaan käskeneen pedofiilimuhammedin kohdalla. Heitä kun ei jumala ole käskenyt seuraamaan sunnaa.

Jos jossain kulttuurissa sanotaan: "jokaisen miehen tulisi panna 9-vuotiasta tyttöä", eikö se ole ihan kohtalaisen loogista, että näin myös tapahtuu aika tavalla enemmän kuin kulttuureissa, joissa asiaan suhtaudutaan neutraalisti tai kielteisesti?

Ei liity sinänsä niinkään muslimeihin, mutta ihan aiheellisia kysymyksiä asian tiimoilta silti: http://mikkoellila.thinkertothinker.com/?p=140 Joko nää jantterit on sitten luonnostaan pedofiileja tai sitten syynä on kulttuuri. Minä jotenkin edelleen uskon siihen hairahtuneeseen käsitykseen, että yksilöllisistä perversioistaan ihminen on kulttuurinsa tuote.

Tätä tapahtuu kristittyjen, ateistien, buddhalaisten ja hindujen kohdalla melkolailla vähemmän kuin elämäänsä simuloimaan seuraajiaan käskeneen pedofiilimuhammedin kohdalla.

Siis tarkoitatko todella, että tapahtuu kristityillä, ateisteilla, buddhalaisilla ja hinduilla vähemmän kuin yhdellä henkilöllä eli Muhammedilla? Vai haluaisitko kenties muotoilla virkkeen uudestaan?

Jos jossain kulttuurissa sanotaan: "jokaisen miehen tulisi panna 9-vuotiasta tyttöä", eikö se ole ihan kohtalaisen loogista, että näin myös tapahtuu aika tavalla enemmän kuin kulttuureissa, joissa asiaan suhtaudutaan neutraalisti tai kielteisesti?

Ai kulttuurissa sanotaan? Missä kulttuurissa sanotaan, että jokaisen miehen tulisi panna 9-vuotiasta tyttöä? Haluaisitko muotoilla tämänkin virkkeen uudestaan?

Siis tarkoitatko todella, että tapahtuu kristityillä, ateisteilla, buddhalaisilla ja hinduilla vähemmän kuin yhdellä henkilöllä eli Muhammedilla? Vai haluaisitko kenties muotoilla virkkeen uudestaan?
Tarkoitan todella, että kansoilla, joiden elämäntehtävänä ei ole emuloida yhden pedofiilin elämää, tätä tapahtuu huomattavasti vähemmän kuin kansoilla, joilla kyseisenlainen elämäntehtävä on.
Ai kulttuurissa sanotaan? Missä kulttuurissa sanotaan, että jokaisen miehen tulisi panna 9-vuotiasta tyttöä? Haluaisitko muotoilla tämänkin virkkeen uudestaan?
Eipä minulla juuri halua sitä uudestaan ole ilmaista. Muhammed käskee koraanissa muslimeja emuloimaan elämäänsä. Kauhean paljon tulkinnanvaraa se ei passeleiden vaimoehdokkaiden suhteen jätä. Etenkään, kun se on paitsi ikuinen ja muuttumaton jumalan sana, jota ei voi ymmärtää väärin. ;)

Niinjoo, muslimikulttuurit eivät ole jokin spesifi kulttuuri, joten takerrut tähän ja kaikki sanomani menettää maagisesti merkityksensä. Hittovie, kohtasin viisaampani. :D

Tarkoitan todella, että kansoilla, joiden elämäntehtävänä ei ole emuloida yhden pedofiilin elämää, tätä tapahtuu huomattavasti vähemmän kuin kansoilla, joilla kyseisenlainen elämäntehtävä on.

Mutua vai faktaa? Jos faktaa, laita todisteita. Jos mutua, niin eipä paljon kiinnosta.

Niinjoo, muslimikulttuurit eivät ole jokin spesifi kulttuuri,

En hakenut tätä.

Jos jossain kulttuurissa sanotaan
Heh... Kivasti ilmaistu ;)

Syad Kamran Mirza sanoi:
Upon the above Quranic dictum all pure Muslims truly believe that Prophet Muhammad was the sacred model to emulate by not only by all Muslims but entire mankind. They honestly and sincerely believe in their hearts that Prophet Muhammad never did anything which is wrong or immoral by the civilized standards; hence every good human being should follow the Islamic prophet as the model on earth and they readily call it as the Islamic Code of life.

Laitapa googleen vaikkapa teksti emulate the life of Muhammed ja löydät haluamasi määrän tekstiä. ;) Mie lähen kotiin.

Laitapa googleen vaikkapa teksti emulate the life of Muhammed ja löydät haluamasi määrän tekstiä. ;) Mie lähen kotiin.

Eli et löytänyt todisteita sille, että vaikkapa kristityillä esiintyisi muslimeja vähemmän mieltymystä nuoriin tyttöihin.

Niin arvelinkin.

Back
Ylös Bottom