Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkät sarjat eli yli 12 toistoa kyllä tuo tuskaisia ilmeitä naamalle. Sarjapainot ei ainakaan ole pudonneetKetoosi saa elimistön insuliiniherkkyyden ilmeisesti kohenemaan, mikä johtaa siihen että kun aletaan vetää taas ravintoa jolla on korkea glykeeminen indeksi, keho imaisee sen todella tehokkaasti.
Jos mä ymmärtäisin mistä nää munkin kehoni tapahtumat johtuu, niin olisin kyllä todella helpottunut... mutta jokseenkin vaikea hyväksyä muutosta, kun varsinkin dieetin loppumisen jälkeen olin tosi tarkka hiilarien GI:n suhteen. Hiilarit oli aamulla+treenin jälkeen puuro tmv. ja muilla aterioilla vihreitä kasviksia (paljon) ja marjoja. Eipähän estänyt tuokaan sitä painonnousua. Toki joukossa oli päiviä, jolloin hiilareita tuli reilummin, mutta noita oli keskimäärin 1-2 viikossa ja kalorikeskiarvo oli silti koko ajan laskennallisesti siellä miinuksella tai kulutuksen kanssa samoissa. Ilmeisesti dieetin aikana peruskulutus oli tippunut roimasti? En tiedä.
Kuinka paljon se paino nousi? Itse kyllä olisin valmis uskomaan, että paino voikin jonkin verran nousta, mutta tuskinpa se nousu rasvaa on, jos kalorit on koko ajan nollissa tai miinuksilla. Kroppaanhan kuitenkin nesteitä mahtuu aika mukavasti ja varmasti keho rupeaa niitä hiilarien mukana keräilemään ja eikös ne hiilaritkin päädy lihaksiin, joten ketolla kroppa vaan on niin paljon tyhjempi, joten painokin on alhaisempi.

Heh, uskotteko jos sanon että osaan kyllä erottaa lihomisen ja nesteen kertymisen toisistaan. ;) Tottakai kisadieetin, ja etenkin ketodieetin jälkeen paino nousee. Kaiken järjen mukaan hiilarivarastot kuitenkin täyttyvät suht nopeasti jo ja sen jälkeen tuota painonnousua on aika turha selitellä millään glykogeenivarastojen täyttymisellä. Veikkaisin että yli 5kg jälkeen tavara alkaa olla jo sitä itseään, ja siinä jos juttelee vielä nesteen kertymisistä niin huijaa vaan itseään.
Heh, uskotteko jos sanon että osaan kyllä erottaa lihomisen ja nesteen kertymisen toisistaan. ;) Tottakai kisadieetin, ja etenkin ketodieetin jälkeen paino nousee. Kaiken järjen mukaan hiilarivarastot kuitenkin täyttyvät suht nopeasti jo ja sen jälkeen tuota painonnousua on aika turha selitellä millään glykogeenivarastojen täyttymisellä. Veikkaisin että yli 5kg jälkeen tavara alkaa olla jo sitä itseään, ja siinä jos juttelee vielä nesteen kertymisistä niin huijaa vaan itseään.
Ei painonnousu = rasvan lisääntyminen, tajuan sen verran vaikka blondi olenkin. Tästä nyt on turha tässä alkaa vääntää, pointtini kuitenkin tuli jo esille. Threadin aihe on ketodieetti ylipäänsä, ei mun rasvakertymien tutkailu. :D
Eli minun kokemuksien perusteella loistava dieetti jos vain jaksaa syödä niitä ruokia.
Ainoa toive olisi, että saisi näitä ruokia kaupasta valmisruokina, ja saisi vielä hiilihydraatitonta olutta. Menee liikaa aikaa ruuan laittoon.
Loistava dieetti, jos sattuu vielä tykkäämään ruuista.
Omalla kohdalla tarkoitti lähinnä luopumista leivästä, mitä ennen tuli syötyä ihan liikaa. Söin nimenomaan vaalea leipää. Onneksi on luonnostaan sellainen taipumus, että makealle ei ole perso. Kaupasta tarttui mukaan mielummin sipsipussi, kuin karkkipussi. Sipsit taas on helppo korvata esim. kermaviilillä ja Hornet-kanalla.
Toinen hyvä asia, että pizza on lempiruoka. Karppipizzoja kun tekee maanantaina muutaman pellillisen, niin niillä pärjää melkein koko viikon. Dieetti, jossa laihtuu pizzalla sopii erityisen hyvin mulle. :D
Ainoa toive olisi, että saisi näitä ruokia kaupasta valmisruokina, ja saisi vielä hiilihydraatitonta olutta. Menee liikaa aikaa ruuan laittoon.
Kyllä rasvan kertyminen kisadieetin jälkeen on ihan yleistä, varsinkin naisilla. Samalla tavallahan tuon puolisoni paino nousi ilman mitään hillitöntä ylensyöntiä kisojen jälkeen. (Kaisa kyllä tietää kenellä...)