CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Hulkkia. Kuva on Fastin training academy kuvauksista. Kuvasin academy oppaan ja siellä on sitten Hulkkiakin oikein urakalla. Ei tosin näin tuunattuna.

Kantsii zekkaa se opas kun se julkaistaan ja toki kannattaa vääntäytyä paikalle academy kiertueella.

attachment.php

Liitteet

• hietala24.webp
    hietala24.webp
    34,7 KB · Katsottu: 2 494
Tuo nyt oli hauiskääntö käsipainoitangolla.
En puhu siitä ekan treenin käsipainokäännöstä, vaan kun lopussa kulmatankoon lastattiin kauheat romut ja ukko sitten väänsi hauista sillä tangolla yhdellä kädellä. ;)
Hulkkia. Kuva on Fastin training academy kuvauksista. Kuvasin academy oppaan ja siellä on sitten Hulkkiakin oikein urakalla. Ei tosin näin tuunattuna.
Hui saatana, näytän noin rajulla kontrastilla ihan joltain Auschwitz-karkurilta :eek:

Aika kireitä olivat ne auschwizistä pakoon päässeetkin:D

Jatketaan pilkunnussimista: Harvoin ne noin hyvissä lihoissa säilyivät leirin ajan. :rolleyes:

Minkäköhän laisia safka-annoksia/päivä noi auschwitz kaverit on saanu :( Ei saatana ..

En tiedä. Millaisiakohan annoksia Neuvostoliiton leireillä riutuneille? Tai jenkkien? Japanilaisten? :( Kun on oman maan asukkailla ja sotilaillakin ruoasta pulaa, ei voi varmaan odottaa kovin hyvää kohtelua vihollisen vangeille. Sota on julmaa. :kippis1:

Tuo nyt oli hauiskääntö käsipainoitangolla. Kokeileppa huviksesi hauiskääntöä isolla levytangolla yhdellä kädellä.. on lisäksi perkeleen hyvä forkkuliike!

paljollako oot pystynyt tekeen. itse olen joskus huvikseen kokeillu yhdellä kädellä z-tangolla veivata keskitettyä eli kyynärpää reittä vasten. asento on ollut sellanen puoli istuva eli ei penkkiä alla:D, aika koomisen näköstä touhua.

paljollako oot pystynyt tekeen. itse olen joskus huvikseen kokeillu yhdellä kädellä z-tangolla veivata keskitettyä eli kyynärpää reittä vasten. asento on ollut sellanen puoli istuva eli ei penkkiä alla:D, aika koomisen näköstä touhua.

Mä oon tehny vaan joskus kauan sitten pelkällä levytangolla + max. 2,5 kg lisäpainoa.. no 5kg lisäpainolla meinas mennä jo heilumiseksi.. piskeleesti otti kumminkin hauikseen, ja varsinkin forkkuihin. Ehkä nykytreenaajasta tosiaan näyttää tyhmätä. Samoin kun monet todella wanhanajan liikkeet (bentpressit, sidepressit, anyhowlift ym..)

e: siis 20kg:n levytanko + hilupainot

Jokos Hulkki otat kohta vertailukuvan siihen "yhden kaverin kuva"- ketjussa esiintyneeseen henkilöön?. Siitähän nousi meteli ettei voi olla natu. Alat kuitenkin olla jo samoissa mitoissa...

moro, hulkki !

jossakin yhteydessä tätäkin sinulta kysytty,
minkämoisia kalorimääriä menee kisadietillä, proteiinit, hiilarit, rasvat.

puntin lisäksi paljonko käytät viikossa aerobiseen, olet offillakin ilmeisesti aika rasvattomassa kunnossa.

Kumarran kyllä miehelle, joka jaksaa kehoilla naturaalina sekä panostaa
harjotteluakin tärkeämpään eli ruokavalioon ilmeisen paljon.

jatketaan muutamalla kysymyksellä vielä.

Millaisella ohjelmalla reenailit 16-17 vuotiaana? Teitkö pääasiassa "massaliikkeitä" vai "hifistelitkö" jo 4 jakoisella? Itsellä menossa nyt 4jakoinen ja punttia takana 8kk. Olisko vinkkejä, millaisella ohjelmalla pääsen seuraavan 10vuoden aikana samanlaiseen kuntoo kuin sä. Ja rispektit loppuun ::worship

Back
Ylös Bottom