Tarpeetonta yleistystä.
Mut kyllä jos säkin omistat ton...ton...jutun mikä on sun avatarissa niin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarpeetonta yleistystä.

"The Frying Game" is the 21st episode of The Simpsons' thirteenth season.Missä simpson jaksossa (noin tuotantokaudelta 13-14) on huutava mato, jota suojellaa :D Jäi vaivaamaan
Miten tehdään paikallispuudutus tyräleikkauksessa? Pistetäänkö kylmiltään vaan joku piikki mahaan vai? Kyseessä siis palleatyrä.
Mulle ainakin annettiin rauhottavia ja sitten selkäydinpuudutus, eikä tuntunut missään. Oli oikeestaan ihan kuin kännissä olisi ollut sen rauhottavan jälkeen.
Miten tehdään paikallispuudutus tyräleikkauksessa? Pistetäänkö kylmiltään vaan joku piikki mahaan vai? Kyseessä siis palleatyrä.
Palleatyrä? Siis mahalaukun osittainen pullistuminen rintaontelon puolelle? Ei taida ihan paikallispuudutuksella mennä, oisko mielummin epiduraali/spinaali? Tai jotain..
Tää kiinnostaa muakin.Oletetaan, että matkustajakone syöksyy mereen. Mitkä tekijät vaikuttavat mahdolliseen eloonjääntiin yksittäisen ihmisen kohdalla ja voiko matkustaja itse yrittää vaikuttaa pelastautumiseensa?
Tää kiinnostaa muakin.
Nimim. Lentopelkoinen (lentävä pilleristi)

:lol2: "loistava" idea. Toi ei toimi edes teoriassa.voisiko esimerkiksi koneesta hypätä pelastusliivit päällä mereen siinä vaiheessa, kun törmäys on enää 10-15 metrin päässä?
Helpottavaa huomata, että muutkin miettivät.:D Itse olen pohtinut, että voisiko esimerkiksi koneesta hypätä pelastusliivit päällä mereen siinä vaiheessa, kun törmäys on enää 10-15 metrin päässä? Konehan menee vastakkaiseen suuntaan mihin ihminen, joka koneesta hyppää? Muita vaihtoehtoja?
![]()
On mulla yks kysymyskin. Mulla on nimittäin englanninkielinen juomaohje jossa lukee "1 14-oz can sweetened condensed milk". Olisi kiva tietää mitä toi on.
Yleisellä tasolla itsestäänselvien asioiden kyseenalaistaminen seuraavan tyhmän kysymykseni aiheena. Eli lentokone-onnettomuudesta selviäminen...
Matkustajakoneen syöksymisessä mereen on niin paljon muuttujia ja mahdollisia tapoja, jolla syöksy voi tapahtua, että yksittäisellä matkustajalla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa eloonjäämisen todennäköisyyteen.Oletetaan, että matkustajakone syöksyy mereen. Mitkä tekijät vaikuttavat mahdolliseen eloonjääntiin yksittäisen ihmisen kohdalla ja voiko matkustaja itse yrittää vaikuttaa pelastautumiseensa?
Täältä tulee noi vastaukset nopeesti kun apteekin hyllylltä....![]()
(en o vielä tehnyt)Kun teen yhdellä jalalla jalkaprässiä...pidänkö ponnistavan jalan normaali kohdassa vai siirränkö ruhoa niin että ponnistava jalka tulee "keskelle" prässiä. Siis missä monon paikka???