PC World of Warcraft

Tota tietääkö kukaan tosta BC et pitääkö ostaa 2 pakettia jos on 2 accountia? uskoisin et pitää, ku alkuperäisessäkin piti vaikka se onkin jotenki tyhmää. Olis kiva vaan saada varmistus jos jollain on varmaa tietoo ni vois mennä varausjonon päähän

Tota tietääkö kukaan tosta BC et pitääkö ostaa 2 pakettia jos on 2 accountia? uskoisin et pitää, ku alkuperäisessäkin piti vaikka se onkin jotenki tyhmää. Olis kiva vaan saada varmistus jos jollain on varmaa tietoo ni vois mennä varausjonon päähän

Jos sinulla on 2 accounttia tarvitse vielä kaksi kappaletta BC-keytä eli yksi ei riitä. Alkuperäiset vaaditaan aina, vanhempi wow ja uudempi BC, näin ainakin minun tietääkseni, koska kyseessä on maksullinen lisälevy :)

Ja lisää tarvis taas apua... :jahas: .. :D

Elikkä peli toimi sen pari päivää tällä lainakortilla (Nvidia Geforce4 ti 4800) , kunnes sitten yhtäkkiä, kun avaa WoW:n , niin heti siinä "sopimus" screenissä peli freezaa.
Yrittäny kaikenmaailman näytönohjain päivityksiä jne, mutta ei niin mikään auta.

Laitteiston kiihdytystä yritin laskea, mutta ei hyödyttänyt.

Onkohan mun kone totaalisen fiasko vai mikä helvetti taas saattaa vaivata... Alkaa mennä hermo PC- peleihin :D

Miten se muuten menee nämä asekyvyt pelissä? Onko tämä minun kääpiö nyt sidottu iäksi näihin "maceihin" (mikä nuija tuo lienee)? Ainakin tällä hetkellä miekkojen ym. aseiden kohdalla on punaista, joten niitä ei voi käyttää. Onko mahdollsita oppia muitakin asekykyjä vai onko tämä esim. rotusidonnaista?

Asekyvyt on classisidonnaisia ja voit opppia lisää pääkaupungeissa weaponmastereilta. Siis kaikki classit ei saa kaikkia tietenkään mutta..en nyt oo lukenu mikä sulla on... mutta paljon lisää kuitenkin. 10g per asetyppi.

No, parempi myöhään kuin ei silloinkaan...

Peikon perkeleet, eikö niillä muuta tekemistä ole kuin jahdata minua. Ahistaa.

Tuota tuota miten ne peikot sua pystyy tolla levelillä kiusaamaan, ellet sitten ole itse vääntänyt "pvp on" kun muistaakseni vasta lv 20 ja myöhemmin piti mennä "ei kenenkään maalle" tai mitä tuo contest territory nyt sitten tarkoittaakin missä pvp menee itsestään päälle.

Tuota tuota miten ne peikot sua pystyy tolla levelillä kiusaamaan, ellet sitten ole itse vääntänyt "pvp on" kun muistaakseni vasta lv 20 ja myöhemmin piti mennä "ei kenenkään maalle" tai mitä tuo contest territory nyt sitten tarkoittaakin missä pvp menee itsestään päälle.
Taisi tarkoittaa dorffien aloitusmestoissa pomppivia npc-trolleja.

10g per asetyppi.
Soon 10s.

Elikkä peli toimi sen pari päivää tällä lainakortilla (Nvidia Geforce4 ti 4800) , kunnes sitten yhtäkkiä, kun avaa WoW:n , niin heti siinä "sopimus" screenissä peli freezaa.
Yrittäny kaikenmaailman näytönohjain päivityksiä jne, mutta ei niin mikään auta.

Laitteiston kiihdytystä yritin laskea, mutta ei hyödyttänyt.

Onkohan mun kone totaalisen fiasko vai mikä helvetti taas saattaa vaivata... Alkaa mennä hermo PC- peleihin :D
Eikös tuo tarkoita että sun accounttis on jäässä eli kk-maksussa on häikkiä :D

Ne oli tosiaan näitä, olikohan frosmane trolleja, tai jotakin sinne päin. Ei siis ihmisiä. Siis toisia ihmispelaajia.

Ne oli tosiaan näitä, olikohan frosmane trolleja, tai jotakin sinne päin. Ei siis ihmisiä. Siis toisia ihmispelaajia.

Kun itse pelaat horden puolella sinua vastassa olevat pelaajat ovat alliance hahmoja:
Dwarf
Gnome
Human
Night Elf

Sinun puolella pelaa: Orc, Troll, Tauren, Undead

Noi frostmane trollit ovat ihan normaaleja vastuksia eli ei toisia pelaajia.

Kun itse pelaat horden puolella sinua vastassa olevat pelaajat ovat alliance hahmoja:
Dwarf
Gnome
Human
Night Elf

Sinun puolella pelaa: Orc, Troll, Tauren, Undead

Noi frostmane trollit ovat ihan normaaleja vastuksia eli ei toisia pelaajia.

Sitä tuossa yritinkin sanoa, mutta ilmeisen epäselvästi. Eli tosiaan ei ihmispelaajia, vaan ihan koneälyolentoja.

Laiskottaa eli en itse jaksa kaivaa vastausta, joten kysyn viisaammilta.

Eli aikovatkos blissu lisätä socketit vanhoihinkin kamoihin vai onko pelkästään TBC:n kamojen ominaisuus? Eli onko honorin grindaus aivan turhaa jos lvl61+ vihreät kamat vetää ohi noista nykyisistä HW-kamoista?

Laiskottaa eli en itse jaksa kaivaa vastausta, joten kysyn viisaammilta.

Eli aikovatkos blissu lisätä socketit vanhoihinkin kamoihin vai onko pelkästään TBC:n kamojen ominaisuus? Eli onko honorin grindaus aivan turhaa jos lvl61+ vihreät kamat vetää ohi noista nykyisistä HW-kamoista?
Jos Blizzu aikoisi lisätä socket-paikat lvl60 kamoihin, se olisi sen jo varmasti tehnyt muiden muutosten lomassa.

Eiköhän niillä rank14 vehkeillä jonkin aikaa pärjää, mutten mä niitä pelkästään lvl60-70 grindiin hankkisi.

Socket-paikkoja ei tule läheskään jokaiseen TBC tavaraankaan. Riippuen classista että kannattaako HW tavarat hommata. Feral druidilla itse beta pelanneena, heti ekat vihreet quest rewardit hakkaa vanhat feral tavarat mennen tullen. Ekan instancen tavaroista en tiedä vaikka se onkin lvl 60-63 muistaakseni ja siellä pärjää hienosti 5:llä lvl 60 hahmolla kuulemma. Mutta HW 2H aseitten tasoisia ei tule saamaan kuin lvl 65->

Onkohan tuota enchanterin tarvitsemaa sauvaa (runed copper rod tai jotaki sinnepäin) mahdollista ostaa nuilta kauppiailta vai pitääkö se hankkia seppätaitoiselta toiselta pelaajalta? Tuolle epäkuolleelle papille tulee nääs varmaankin tailoring/enchanting- kombo, joten sauvalle olisi käyttöä.

Copper rod ostetaan vendorilta ja se enchantataan sit runed copper rodiksi

http://www.thottbot.com/?i=54

tuo www.thottbot.com on erittäin hyvä sivusto. Jos tulee ongelmia esim. questissa, niin tuonne vaan questin nimi hakuun ja neuvoja tulee. Sit voi kattoa suoraan kaikkien pelissä olevien hahmojen paikat. Jos haluat ottaa pelistä kaiken irti pitemmän kaavan mukaan, niin sitten ei ehkä kannata paljoa käyttää, kun tuo kuiteskin helpottaa peliä aika paljon. :)

Onkohan tuota enchanterin tarvitsemaa sauvaa (runed copper rod tai jotaki sinnepäin) mahdollista ostaa nuilta kauppiailta vai pitääkö se hankkia seppätaitoiselta toiselta pelaajalta? Tuolle epäkuolleelle papille tulee nääs varmaankin tailoring/enchanting- kombo, joten sauvalle olisi käyttöä.

Vinkkinä tuohon enchantingiin, kannattaa alkaa heti disenchanttaa kaikki kamat mitä pystyy, näin saa kehitettyä sitä taitoa halvalla. Tailoring on todella hyvä pari sille. Pystyt itse tekeämään niitä dissutettavia kamoja. Enchanting on ehkä kallein ja hankalin ammatti kehtittää. Toisaalta dissutetuilla shardeilla, dusteilla yms. tienaa ihan hyvin jos niitä ei itse tartte. Omalla papilla on herbalism ja alchemy (molemmat 300). Tiputin ton herbalismin pois jossakin vaiheessa ja otin enchantingin tilalle. Kehitin sen tasolle 300 ja hommasin vielä vaikka mitä hienoja reseptejä. Ongelmana siinä on vain se, että sun pitää vaan olla jossakin isossa kaupungissa ja spämmätä myyntiviestiä ja odottaa, että joku haluaisi ostaa. Yksi huono puoli on myös se, että yleensä kiltalaisille nää pitää tehdä ilmaiseksi. Itse en siis tykännyt vaan vaihdoin takaisin herbalismiin ja samana päivänä se olikin 300.

Back
Ylös Bottom