Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Yritin juoda eilen isällä ED+Suomiviina drinksuja niin paljon kun suklaalta ja kinkulta kerkesin mutta ei prkl menny päähän kun maha oli niin valtava koko ajan... Ei ikinä enää ruokaa kun juo.

Hyviä nuo vuosittaiset sammumiskuvat.. Ehkäpä saamme vuodelle 2007 jatkoa :rock:

..siis tuolla galleriassa

Aattona otettiin kiltisti vinkkua sapuskan kanssa... Tänään nollataan sitten kunnolla joulu pois päiväjärjestyksestä. :kippis1: :rock: :evil:

pakko vähän loivennella eilistä kun on niin heikko olo :urjo:
Baariin ei tuu lähettyä kun aamulla pitää lähteä tapsanpäiväsafarille kaverin vänkäriksi....

Mitä vittua... :D Saamarin alkkikset! :lol2:

Kova on ainakin yritys! Jospa jo uutena vuotena? Pitää vaa olla tarkkana että ei mee tän vuoden puolelle... ;)

vieläkin ihq...nyt nukun ja koomailen hieman ja kohta palaan asiaan.
kaikki rakastavat alkkiksia, koska he ovat rentoja ja rehellisiä.
tai rehellisistä viis, ovathan rentoja maatessaan pesuhuoneen lattialla.

suurta rakkautta kaikille teille.

mut mölliskö on silti aaaaivan aehana ;)
suurta rakkautta hällekkin...

otas yhteyksiä jos satut maisemiin, tai esität sitten loistavat kutsut :)
muuten en anna hellää seuraa.. oon vaan kännissä vuoden vaihteen yli.

oli ihan oikeesti asiaa mut se huutaa YV:t, joten jo viitsit sellaiset heittä...

No nii, sitä ollaa iha vitu kovis päreis. Koht lähös naapuri kaupunkii syömää... jes

vieläkin ihq...nyt nukun ja koomailen hieman ja kohta palaan asiaan.
kaikki rakastavat alkkiksia, koska he ovat rentoja ja rehellisiä.
tai rehellisistä viis, ovathan rentoja maatessaan pesuhuoneen lattialla.

suurta rakkautta kaikille teille.

mut mölliskö on silti aaaaivan aehana ;)
suurta rakkautta hällekkin...

otas yhteyksiä jos satut maisemiin, tai esität sitten loistavat kutsut :)
muuten en anna hellää seuraa.. oon vaan kännissä vuoden vaihteen yli.

oli ihan oikeesti asiaa mut se huutaa YV:t, joten jo viitsit sellaiset heittä...

Heh onhan se mölliskö ihq aina käydään kuolaamassa irc-galleriassa kuvia :D

Nyt on pieni krapula...

Ilta on aika hämärän peitossa, mutta olen onnistunut tulemaan taksilla kotiiin. Kymmenen pistettä siitä. Olen varmaa ollut hyvää seuraa, kun en muista yhtään mitä olen jutellut.

Jahasjahas. Eilen tuli oltua baarissa. Aikas tylsä ilta oikeastaan, vähän vituttaa. Onneks keskiviikkona pääsee uusiks :D . Niinjoo, on mulla krapula, tosin se ei oo kai vielä iskeny täydellä voimallaan. Nyt särkee pää ja vähän on pahaa oloa, mutta vain hiukan.

Tuli myös eilen käveltyä 12km tavallaan vedonlyöntinä. Sain 20E :D . Nyt on jalat aivan paskana. Tulin tossa seittemän aikoihin kotiin, vähän ennen oikeastaan. Lähin ehkä puol 5, tai vähän ennemmin kävelemään.

aatto ja eilinen tuli hölmöiltyä ilman alkomahoolia kaiken muun mukavan parissa. Mut oiskohan se tapaninpäivän tansseihin silti lähdettävä ;)

Prkl, oli kyllä elämäni paskin baari-ilta, kaikki meni omaltakohdalta ja muittenkin osilta vituilleen. Olin aivan liian överit ja sen huomaa kyllä nyt krapulasta, kaikki oon oksentanu mitä oon yrittäny syödä tai juoda. Uusivuosi saa mennä kyllä jalkatreenien parissa ilman viinaa tai mitää sosiaalisiakontakteja muihin mitä voisin pilata.

Kuuden päivän työputki päättyi ja tummaa olutta tuopista kotona nautiskelen... Tapanin Tansseihin en viitsi/jaksa lähteä, täytyy kaivaa Black Horset jalkaan ja kippis

tänään kuolin.

Back
Ylös Bottom