Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvät joulut pakkiksen väelle! Tullu tässä illan mittaa vähän naukkailtua viskiä. :joulu1:

Heh. Punkkua menee täälläkin. Ja Poisonblackkii soi taustalla :rock: . Kunnon gootti meininkii ;)
Kunnon wiskiä ku sais jostai viel pikkusen ni ois täydellistä. Mut ei pääse kyl ravintolaankaan tähä hätää :)

Se siitä. Hyvä nuosuhumala joka nyt muistuttaa enemmänkin laskuhumalaa. Terästettyä glögiä ja kinkkua tuli naatittua yllin kyllin. Pari lahjaaki sain pukilta. ;) Kohta vois heittäytyä vaakatasoon.

kaljaa on menny jonkin verran.. Mukavaa yksikseen istuskella ja viettää joulua :)
Vittu mää haluan baariin :itku:

Koht on jack daniel's pullo tyhjennetty, onneks tuol on viel pari bissee jääkaapis.

Mulla on viimeinen lasi punkkua menossa :(
Vielä telkusta NUPD blue ja sit nuqquu

Perus jouluperseet.. nyt alkaa tekemään tosissaan tosi pahaa, meni noin 4 konjakkia, 3 viskiä, 5 tequilashottia ja litra olutta ja lasi viiniä, perinteistä glögi-kossua en juonu tänään. tosi kännis olin, ja nyt oksettaa tautisesti.
kivaa oli. alotin juomaanki varmaa 1600:) ryyppäsin koko illan tosissaa..:) niinkuin joka joulu siitä saakka kun olin 15..

niin kaikki shotit sellasista kylmennetyistä vuolukivishotti*laseista*

Ja konjakit oli täysii viinilasillisia:) joulu<3

ryyppäsin koko illan tosissaa..:) niinkuin joka joulu siitä saakka kun olin 15..

On se vitun ilosta olla aattona kännissä. Noh, jokainen tavallaan.

minä lähen baariin perkeles

Join eilen puoli lasia punaviiniä. Se oli yllättävän hyvää.

Yritin juoda eilen isällä ED+Suomiviina drinksuja niin paljon kun suklaalta ja kinkulta kerkesin mutta ei prkl menny päähän kun maha oli niin valtava koko ajan... Ei ikinä enää ruokaa kun juo.

Yritin juoda eilen isällä ED+Suomiviina drinksuja niin paljon kun suklaalta ja kinkulta kerkesin mutta ei prkl menny päähän kun maha oli niin valtava koko ajan... Ei ikinä enää ruokaa kun juo.
Et vaan osaa juoda näköjään;)

Jaahas, taidan määki ottaa sitte tänään vähän olutta. Tai siis, aikapaljon :kippis1:

päissään... kivvaa.
mölliskö on ihq :nolo:

Back
Ylös Bottom