Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tää on nyt kolmas yö, jonka oon valvonut putkeen. Se tuska mikä mun sisällä on, on ihan järkyttävä. Oon pala palalta alkunut tajuta, missä lasikuplassa olen elänyt nämä vuodet. Heitin äijän illalla pihalle ja rivakasti lensikin. Se saatana luulee, että mä kaiken tämän jälkeen vielä voisin jatkaa. Lapset herää parin tunnin päästä ja jotenki mun vaan pitää jaksaa hoitaa ne. Ei, en mä osaa edes kertoa miltä tuntuu. Joku laittoi, että parisuhdepuoli on täällä erikseen. En mä tätä enää täällä vatvo ja säästän teidät muilta yksityiskohdilta. Mutta voin sanoa, että sellaisen rekkalastin sain paskaa niskaani että nyt VITUTTAA

Eagle77 oon ihan sanaton eikä kai kenenkää meidän sanat mitää auttaiskaa.. mut koita pysyä vahvana.

Pienet on mulla murheet, mutta silti. On vähän vapaata, pitäis pakata muuttolaatikoita ja heräsin tossa puol tuntia sitten. Koko unirytmi ihan vitullaan, perkele. Ja on tää pakkaaminen muutenkin niin kivaa, itellä ei ole ajokorttia joten tuntuu että koko ajan pitää olla jotain kiusaamassa noiden laatikoiden kanssa.

..mut on se uus vaan ihana, ja halpa. Ei kai tässä mikään vituta, paitsi toi unirytmi.

Pienet on mulla murheet, mutta silti. On vähän vapaata, pitäis pakata muuttolaatikoita ja heräsin tossa puol tuntia sitten. Koko unirytmi ihan vitullaan, perkele. Ja on tää pakkaaminen muutenkin niin kivaa, itellä ei ole ajokorttia joten tuntuu että koko ajan pitää olla jotain kiusaamassa noiden laatikoiden kanssa.

..mut on se uus vaan ihana, ja halpa. Ei kai tässä mikään vituta, paitsi toi unirytmi.
Johtuuko unirytmiongelma pimeydestä? oletko kokeillut kirkasvalolamppua?

Yleispahaolo. Kahden kuukauden jatkuva sairastelu ei mieltä liiemmin ylennä. Nukkumiset on mitä on, taas vaihteeksi, päähän sattuu tolkuttomasti ja kurkkukin on kipeä. Ulkona on pimeää ja vettä sataa, kohta pitäisi mennä tenttiin, johon tenttiin olen lukenut huonosti ihan vain pelkkää saamattomuuttani. Olen ihan vitun kyllästynyt olemaan puolikuntoinen ja uupunut vänisijä. En edes muista millaista olisi olla elinvoimainen, tai jaksaa tehdä edes jotain normaaleja asioita. Enkä viihdy kropassanikaan kun en saa urheilla. Outo olo. Syömisten suhteen pitäisi olla tarkkana ja panostaa vähän, mutta ei jaksaisi kiinnostaa. Lisäksi on ihan vain paha mieli (lukuun ottamatta muutamia ihania säteitä) ja huoli parista ystävästä. Hyvää syntymäpäivää Venla.:haart:

Yleispahaolo. Kahden kuukauden jatkuva sairastelu ei mieltä liiemmin ylennä. Nukkumiset on mitä on, taas vaihteeksi, päähän sattuu tolkuttomasti ja kurkkukin on kipeä. Ulkona on pimeää ja vettä sataa, kohta pitäisi mennä tenttiin, johon tenttiin olen lukenut huonosti ihan vain pelkkää saamattomuuttani. Olen ihan vitun kyllästynyt olemaan puolikuntoinen ja uupunut vänisijä. En edes muista millaista olisi olla elinvoimainen, tai jaksaa tehdä edes jotain normaaleja asioita. Enkä viihdy kropassanikaan kun en saa urheilla. Outo olo. Syömisten suhteen pitäisi olla tarkkana ja panostaa vähän, mutta ei jaksaisi kiinnostaa. Lisäksi on ihan vain paha mieli (lukuun ottamatta muutamia ihania säteitä) ja huoli parista ystävästä. Hyvää syntymäpäivää Venla.:haart:
Parempaa loppuvuotta ja seuraavaakin.

Vituttaa kun aika menee kaikkeen muuhun paljon mielekkäämpään tekemiseen kuin opiskeluun ja gradu huohottaa niskaan aina vaan kuin joku vihreäsilmäinen hirviö, jota en saa nitistetyksi ja pois elämästäni.

Univaikeudet vituttavat, kuten näköjään monia muitakin.

Eilen vitutti aika raskaasti, kun yritin selvitä kuukautiskivuista Panadol Zappilla, koska ibuprofeeni on minulta prostaglandiinivaikutuksensa takia kielletty. Otin heti alkuun kaksi nappia, mutta parasetamolista ei siis ollut mitään iloa, kivut oli jäätävän hirveät ja tunnin verran makasin ottamassa lukua pystymättä edes pitämään silmiä auki, hyvä kun henki kulki. Annoin periksi ja vedin pari Bura-Capsia, ja johan alkoi puolen tunnin päästä tuntua siltä, että kyllä tämä tästä vielä elämäksi muuttuu. Pääsen jossain vaiheessa lääkäriin kysymään, mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä.

Johtuuko unirytmiongelma pimeydestä? oletko kokeillut kirkasvalolamppua?

Veikkaisin tota stressiä. Opiskelut painaa myös päälle, tuntuu ettei ehdi lukea ja kun ehtisi, ei huvita. Ei ole aiempina vuosina ainakaan käynyt pimeys kunnon päälle; luulen kyllä että tasoittuu kun saa ton muuton pois alta.

Liityn kuoroon, vuorokausirytmi keturallaan täälläkin. Iltaisin voin helposti valvoa yli puolenyön, aamuisin ei toivoakaan saada itseänsä ylös @ 7 kellon soidessa, vaan torkkua painellaan ja herätystä siirrellään monesti 9:kin asti. Ja vaihtuis jo nuo vesisateet lumeksi stna, tulis ees vähän valoa tähän pimeyteen :curs:

No jotain positiivista, joulun tienoilla välipäivät töistä vapaata -> yli viikon loma.

Kantelin eilen miehen kanssa uutta jääkaappia sisään -> kaikki meni ok. Myöhemmin nostin sitte huonosta asennosta umpipuuta olevaa tv-tasoa ja ylläripylläri selkä sano TAAS VAIHTEEKSI poks! Mä en enää kestä!! Saatananmoinen vihlonta vaan meni pitkin vasenta pakaraa, reittä ja poikki alaselän.. Eikä ollu eka kerta. Kaikista v-mäisistä on ettei kukaan osaa sanoa mikä mua vaivaa. Salilla kylllä onnistuu tankojen nostelu jne, mutta sitte kun pitäis tehdä jotain pientä normielämään kuuluvaa ni sitte käy näin. Viimeks tarvi vaan pertä kylppäriä ni meinas samasta kivusta lähtee taju.

Lääkärin neuvo kaikkeen tuntuu olevan, että pitää rajoittaa sitä salilla käymistä...IHAN KUN SE NYT SITTE AUTTAIS, ETTÄ MUN LIHASKUNTO KATOAA! Just joo. Mä kuitenkin luulen, että mulla on noi selän lihakset paremmassa kunnossa kun normi pulliaisella.. Anteeksi pitkä tilitys, mutta tää ottaa tosissaan päähän!:curs:

Tuntuu olevan ilmassa tuota "unihäiriötä" melko paljon. Itsellä ihan samoja tuntemuksia... Illalla pystyy kyllä valvomaan ihan iloisesti, mutta kun koittaa aamulla se hetki, jolloin kello pärähtää soimaan ja pitäisi töihin lähteä, niin kyllä nukuttaisi. Iltaisin on välillä pakko mennä ns. väkisin nukkumaan, mitä seuraa se, että sängyssä saa pyöriä kyllästymiseen saakka. Saattaa tosiaan johtua tuosta pimeydestä prkl.

Olen ihan vitun kyllästynyt olemaan puolikuntoinen ja uupunut vänisijä. En edes muista millaista olisi olla elinvoimainen, tai jaksaa tehdä edes jotain normaaleja asioita.

Jos olisin siellä niin halaisin ja kuiskaisin korvaan: sä nouset vielä.

Tuntuu olevan ilmassa tuota "unihäiriötä" melko paljon. Itsellä ihan samoja tuntemuksia... Illalla pystyy kyllä valvomaan ihan iloisesti, mutta kun koittaa aamulla se hetki, jolloin kello pärähtää soimaan ja pitäisi töihin lähteä, niin kyllä nukuttaisi. Iltaisin on välillä pakko mennä ns. väkisin nukkumaan, mitä seuraa se, että sängyssä saa pyöriä kyllästymiseen saakka. Saattaa tosiaan johtua tuosta pimeydestä prkl.

Juu ihan sama vika... Tässä taas töissä nuokkunu puoleen päivään, kun ei aivot toimi... Teetä menny jo monta kuppia ja kohta lounaalle. Tehokasta, NOT! Ja jos illalla menee nukkuu väkisin, niin sitten käy helposti niin että unensaannista tulee stressi ja sitten ei varsinkaan uni tule, kun kattoo kelloa ja aattelee että nyt enää saa nukkua viisi tuntia, nyt neljä tuntia...

Saatanan saatana. Kerranki, ku olisin ihan vapaaehtosesti tehny läksyt, en löydä Maolista sitä, mitä haen. Vaikka sivu sivulta selaan. Sai Maoli kyytiä saatana. Näin ne jaksot aina alkaa. Heti alussa pudotaan kärryiltä. Tää todistaa taas sen, että mun huono opiskelumenetys on muiden syytä. Pitäköön Maolin tekijät ne tietonsa siellä, mistä on ne todennäkösesti kaivanutkin.

Wikipediasta sama löyty sekunnissa... Ei huvita enää.

2 ½ viikon kuumettoman yskän ja nuhan jälkeen iski kuume. Luulin jo, että flunssa meni ohi, kun nuha ja yskä loppui 3-4 päivää sitten kokonaan. Eilen nukkumaan mennessä pientä kurkkukipua ja aamulla, kun heräsin ja mittasin kuumeen paskan olon takia niin 38.1 näytti mittari (nyt 38.5). :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: Paskimpaa mahdolliseen saumaan melkein koko vuonna sattu tämä kuume. :curs:

En saanu itteeni eilen ylös salille. Nukuin vaan. Vitun vittu kun vituttaa. Ja tänään sitten soittavat töistä että meinaanko ilmaantua paikalle. Olin laittanut ylös että olis iltavuoro tänään, ei sit ollukkaan. Eli äkkiä kamat päälle ja taksia soittamaan. Tekee opiskelijan kukkarolle vitun hyvää mennä töihin taksilla. Mut kun on kiire niin on kiire. Nyt vaan vituttaa se kun en ole oikein mitään ehtiny syömään koko päivänä. Mut eiköhän tämä tästä vielä..

Back
Ylös Bottom