Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
,kickboxing, nyrkkeily, shootfighting).

toinen mieltä askarruttava seikka on alkeiskurssin tarpeellisuus? eroaako thaiboxing tekniikat merkittävästi esim. kickboxingista? tosiaan itsellä takana 15v
treenailua eri lajien parissa (karate,kickboxing, nyrkkeily, shootfighting).
Mä taas lähtisin siitä liikkeelle et lajit on luonteeltaan niin erilaisia, että kävisin kyl peruskurssin. Mut se oli vaan mun mielipide...Kickboxing ja thaiboxing tekniikat ovat hyvin samanlaisia ja pienet erillaisuudet nopeasti opittavissa. 15vuoden taustalla en todellakaan voi suositella enää alkeiskurssia. Saat vain hermosi kireäksi siellä.
Mä taas lähtisin siitä liikkeelle et lajit on luonteeltaan niin erilaisia, että kävisin kyl peruskurssin. Mut se oli vaan mun mielipide...
Mä taas lähtisin siitä liikkeelle et lajit on luonteeltaan niin erilaisia, että kävisin kyl peruskurssin. Mut se oli vaan mun mielipide...
Thainyrkkeily ja KB ovat sen verran eri lajeja(otteluasennosta lähtien), että alkeiskurssin kautta ehdottomasti. Ainakin jos mielii kilpailemaan.
Mitä eri seuroihin tulee, niin varmasti ihan hyvää opetusta saa kaikissa niissä.

Minulla on ainakin ollut ongelmia kikkarista thaikkuun siirtymisessä. On ne kuitenkin eri lajeja.
Mitä ongelmia esimerkiksi?