Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se on varmaan lukenut uusinta KuntoPlus-lehteä, jossa sanottiin että vaahtokarkit ovat treenin jälkeen hyvä hiilihydraatin lähde! :hyper:
(En ole k.o. lehden tilaaja!)

meidän mutsi on: jotkun ko. lehden jutut itkettää mua suuresti.. tosin naisten lehtihän toi on, mutta silti esim. treenin jälkeiset ateriat on kooltaan/aine sisällöltään suunnattu lähinnä IMO leikki-ikäisille lapsille

Olen väsynyt elämääni.:( En siis sillä tavalla, että olisi kiire täältä pois, mutta haluaisin levätä muutaman kuukauden ilman huolia tulevaisuudesta ja ilman seuraamuksia. Päivän lyhyys ja päivän pituuden negatiivinen derivaatta lisäävät v******ta.:(

Tuntuu, että kaikki yritykset parantaa sosiaalista elämää kuivuvat kokoon. Ei jaksa enää yrittää hirveästi.:itku::wall: Työkään ei maistu, mutta pitäisi jaksaa työskennellä ja elää säästäväisesti arviolta kuusikymppiseksi, että voisi siirtyä vapaaherraksi. Tietysti suunnitelma edellyttää, että töitä riittää, mistä on vaikea olla varma näin huonolla motivaatiolla.:itku::wall:

Jostain syystä painoharjoitteluun on riittänyt motivaatiota, mutta turhauttaa olla siinä tosi lahjaton. Näyttää, että saan tehdä paljon työtä, että ohittaisin edes keskimääräisen kaduntallaajan maksimivoimassa.:wall:

En tiedä miksi valitan täällä. Heikkous ja valitushan vain karkoittavat muita ihmisiä.:itku::wall: Toisaalta mietin, että voisivatko asiat pahentuakaan. Tarkemmin mietittynä ne voisivat pahentua paljonkin.:evil:

mutta haluaisin levätä muutaman kuukauden ilman huolia tulevaisuudesta ja ilman seuraamuksia.

ei maistu, mutta pitäisi jaksaa työskennellä ja elää säästäväisesti arviolta kuusikymppiseksi, että voisi siirtyä vapaaherraksi.

Tarkemmin mietittynä ne voisivat pahentua paljonkin.:evil:

Non hoh. Kuulehan nyt. Kaikkea ei vaan voi saada. Itse hyppään ensi vuodeksi pois oravanpyörästä. Juu työpaikka menee (mutta niitähän riittää), ja rahaa ei ole. Mutta. Se vapaus, se vapaus... :hyper: Mitä minua lohduttaa raha, jos joudun joka päivä kituuttamaan vastoin syvintä luontoani? Miksi odottaa kuusikymppiseksi kun voi olla vapaarouva nyt kun on nuori ja terve? Töitä ehtii tarvittaessa tekemään myöhemminkin. Rohkeutta :whip: !

Ja totta on. Asiat voisivat aina olla paljon pahemminkin. :(

Tsemppii!!!! :love: :D :whip:

Non hoh. Kuulehan nyt. Kaikkea ei vaan voi saada. Itse hyppään ensi vuodeksi pois oravanpyörästä. Juu työpaikka menee (mutta niitähän riittää), ja rahaa ei ole. Mutta. Se vapaus, se vapaus... :hyper: Mitä minua lohduttaa raha, jos joudun joka päivä kituuttamaan vastoin syvintä luontoani? Miksi odottaa kuusikymppiseksi kun voi olla vapaarouva nyt kun on nuori ja terve? Töitä ehtii tarvittaessa tekemään myöhemminkin. Rohkeutta :whip: !

Joo itelläni sama tilanne.

Ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että olen nauttinut huomattavasti enemmän rahattomasta, mutta stressittömästä elämästä, kuin aikaisemmasta jatkuvassa kiireessä ja ahdistuksessa elämisessä. Mitä iloa on rahasta, jos ei jää aikaa ja energiaa tehdä sitä mistä eniten nauttii.

Ei kannata odottaa eläkkeelle asti. Elämä on tässä ja nyt.:rock:

Vuorotteluvapaa on hyvä vaihtoehto päälle 30v uraputkessa väsyneelle. Tietenkin taloudellisen tilanteen niin salliessa. Itsekään en todellakaan ala 10v:tta odottamaan sitä, että saan pitää huilivuoden tai edes 6kk. Ei huvittaisi kuitenkaan menettää duunia. Joten virkavapaata joutuu kai ottamaan ja elämään sen ajan säästöillä.

Tästä voisi avata oman keskustelun ellei sellaista jo ole.

Minua ei vain innosta kärsiä puutetta tai nöyristellä työvoimatoimistossa tai sossun luukulla. Hanttihommien tekokaan oravanpyörästä hyppäämisen jälkeen ei kauheasti houkuta. Mun alalla lyhyt työttömyys tekee epäilyttäväksi ja pidempään töistä poissa ollutta pidetään kehäraakkina. Ja vaikka toivoisinkin lisää vapaa-aikaa, niin ajan puute ei ole vakavin ongelma. Kun ei ole paljon kavereita, ei välitä alkoholista eikä viitsi katsoa paljoa televisiota jää aikaa yllättävän paljon. Ongelmana on energian puute ja se, että harvasta asiasta osaa enää nauttia. Luultavasti otankin jossain välissä ylimääräistä lomaa, mutten aio kuitenkaan uhrata tavoitettani siitä, että kuusikymppisenä olen lopullisesti vapaa työn orjuudesta.:curs:

Minua ei vain innosta kärsiä puutetta tai nöyristellä työvoimatoimistossa tai sossun luukulla. Hanttihommien tekokaan oravanpyörästä hyppäämisen jälkeen ei kauheasti houkuta. Mun alalla lyhyt työttömyys tekee epäilyttäväksi ja pidempään töistä poissa ollutta pidetään kehäraakkina. Ja vaikka toivoisinkin lisää vapaa-aikaa, niin ajan puute ei ole vakavin ongelma. Kun ei ole paljon kavereita, ei välitä alkoholista eikä viitsi katsoa paljoa televisiota jää aikaa yllättävän paljon. Ongelmana on energian puute ja se, että harvasta asiasta osaa enää nauttia. Luultavasti otankin jossain välissä ylimääräistä lomaa, mutten aio kuitenkaan uhrata tavoitettani siitä, että kuusikymppisenä olen lopullisesti vapaa työn orjuudesta.:curs:

Eli valitset työn. Se siitä. Mölyt mahaan. Elämä alkaa kuusikymppisenä :whip:

Eli valitset työn. Se siitä. Mölyt mahaan. Elämä alkaa kuusikymppisenä :whip:

Oikea asenne.:thumbs:

Vanhan sanonnan mukaan useimpien ihmisten hautakiveen pitäisi kirjoittaa
"Kuoli 25 -vuotiaana. Haudattiin 70 -vuotiaana.

Eläminen unohtuu nykyään niin helposti, ja arjen loskassa tarpominen tappaa unelmat. Tähän auttaa pitkäaikaiset tavoitteet ja projektit. Ja tottakai se kaikkein eniten rohkeutta vaativa täydellinen elämänmuutos.

Vaikka paljon on itselläkin tässä topikissa ollut kirjoittamista, niin vain pari tärkeää asiaa puuttuu elämässä. Tuhlasin nuoruudestani 10 vuotta tekemällä yhtä raskainta duunia mitä on olemassa. Rahaa tuli, mutta sillä ei ole merkitystä, jos ei ole elämää. Materia ei myöskään korvannut tyhjää koloa. Nyt kun olen suhteellisen vapaa tekemään mitä huvittaa, en kuitenkaan mitenkään vapaamatkustajana muiden elätettävänä. En kadu. Tai kadun sitä, että aiemmin olisi voinut tehdä saman päätöksen. Ihan parin rahateknisenkin jutun vuoksi.

Viime viikon koulu- ja työtunnit kipus yli sataan ja nyt se sit kostautuu. Tänään kun heräsin niin heti ensimmäisenä juoksin vessaan :urjo: . En jaksanut sit kouluun lähteä ja tuntuu, että mulla on elämäni pahin krapula vaikka en mtn alkoholipitoista ole pitkiin aikoihin juonutkaan. Keskiviikkoon asti otan rennosti ja lepäilen kotona. Sen jälkeen alkaa taas samanlainen rääkki, mikä luojan kiitos loppuu viikon päästä maanantaina. Sen jälkeen en tee mtn muuta, kun makaan sohvalla.

Elämä on. :jahas:

vituttaa niin perkeleesti matikasta tulee niin paska numero.juuri se johon luotin ja panostin ja sitten menikin vituiksi.tuon jälkeen kiinnostaa lukea historiaa ja ruotsia jossa olen viellä 3 kertaa paskempi

tänää oli pari kovaa kaveria salilla, ei voi muuta sanoa. Ite olin salilla vähän vajaa 1,5h ja nää kaverit oli siellä kun menin ja lähti vähän ennen mua. Se toinen teki melkein kokoajan pelkkää haukaria ja siltä näyttikin, ettei muuta ollu ikinä tehnytkään. Ruumiin rakenne oli sellanen, että sillä todellakin oli pyykkilautavatsa yhtä littee ja yhtä ohut:D ja jalat sellaset riisitikut, eikä ojentajista tietoakaan. Taisimpa bongata sen nimim. disco-boyn joka halus 50cm haukkarit:hyper:

edit: ainiin se sen kaveri, se köpsötteli sukkasillaan ympäri salia ja teki vähän kaikkee ja jätti laitteisiin painot:evil:

meni poikki 4v. kestänyt suhde, on hyvin masentunut olo :( mutta se oli kummankin parhaaksi. ei ollut enään mikään terve suhde pitkään aikaan.

Huoh vkl olin dokaamassa ja sunnuntai meni karmeassa krapulassa. Sitten vielä tänään meni lukkopainitreenit pipariksi kun meinasi yrjö lentää. :(

Tenttiviikot on ihania.

Tenttiviikot on ihania.

Juu on tosi ihania. Kahen viikon päästä olisi ja taitaa olla vaan 8 tenttiä siinä. Vituttaa jo valmiiksi kun pitäisi lukea niin pirusti mutta ei vaan jaksaisi enää tässä vaiheessa lukukautta kiinnostaa. Tulis jo se joulu ja joululoma...

Vituttaa ku musta on tullu yösyöppö. Vedän ~1000-2000kcal aina ennen nukkumaanmenoa. Pääosin nopeeta hiilaria ja rasvaa. Ei siinä mitään, ruoka on hyvää.... Mutta nyt vituttaa ku sitä ei oo! En saa unta ennen ku saan mun kalorit!

Back
Ylös Bottom