CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Totta, mutta vieläkin oudompaa on katsella sivusta kuinka jotkut dokaavat ja örveltävät harva se viikonloppu ja siltikin kehittyvät paremmin kuin melkeinpä kukaan muu. :confused:

Toivottavasti tuo ei kuitenkaan ole ainoa pointti,miksi JWO:sta on tehty roinari...olihan sillä jotain clenukokeiluja,tiedä sitten tekeekö ne miehestä roinarin,mutta en itse tuohonkaan lähtisi(siis clenbuterolin käyttämiseen).Seurasin palstaa harvemmin niihin aikoihin,kun JWO palstalta katosi ja jäi huomaamatta,mitä tapahtui..
No,pointti oli,että mulla ja lähes kaikilla tuntemillani henkilöillä alkoholi on ollut kehityksen tappaja numero1!

pientä edittiä

Ehkä se on niin että mitä useemmin dokaa, sitä vähemmän se vaikuttaa kehitykseen ku elimistö tottuu siihen. :D Ite tulee myös juotua aika harvoin, mutta sillon ku tulee juotua ni ainaki sen päivän ja darrapäivän ruokailut menee ihan vituiks ja sit ainaki seuraava treeni menee enemmän tai vähemmän päin persettä ku on sellanen puoliteho vaan päällä. Eli jos esim. lauantaina ottaa kuppia ni maanantain treeni menee ihan vituiks (niinku eilen kävi :D). Sen jälkeen ku on saanu vaan sen ekan treenin vedettyä kunnialla loppuun asti ryyppäämisen jälkeen ni kyllä olo on parempi jo seuraavan päivän treenissä ku on saanu kaiken paskan taas elimistöstä liikkeelle.

Ehkä se on niin että mitä useemmin dokaa, sitä vähemmän se vaikuttaa kehitykseen ku elimistö tottuu siihen. :D Ite tulee myös juotua aika harvoin, mutta sillon ku tulee juotua ni ainaki sen päivän ja darrapäivän ruokailut menee ihan vituiks ja sit ainaki seuraava treeni menee enemmän tai vähemmän päin persettä ku on sellanen puoliteho vaan päällä. Eli jos esim. lauantaina ottaa kuppia ni maanantain treeni menee ihan vituiks (niinku eilen kävi :D). Sen jälkeen ku on saanu vaan sen ekan treenin vedettyä kunnialla loppuun asti ryyppäämisen jälkeen ni kyllä olo on parempi jo seuraavan päivän treenissä ku on saanu kaiken paskan taas elimistöstä liikkeelle.
Riippuu kuinka rajusti ryyppää ja kuinka kova krapula iskee, ja siltikin on paljon yksilöllisiä eroja. Treenaamista ajatellen itse pidän syömistä tärkeimpänä kriteerinä viinanoton yhteydessä. Jos syö ryypätessä sekä seuraavana päivänä hyvin, niin ei liene vaikutus kehitykseenkään kovin suuri. Joillakin saattaa kohtuullinen juominen silloin tällöin jopa parantaa tuloksia, uskoisin että jotenkin rentoutumisen kautta. Tolkuton ryyppääminen ei kuitenkaan sopine kellekään, uskoisin.

Ei se pieni hörppy todellakaan kehitystä tapa, enemmänkin päinvastoin. Itse otin lauantaina vinkkupullon siinä n. 6 tunnin aikana. Sunnuntaina heti puolilta päivin treenaamaan ja taas paukkui sarjaenkkoja hyvin.

Tosta määrästä ei tietenkään tule minkäännäköistä krapulaa eikä muutakaan heikotusta.

Eli mun mielestä sitä itse alkoholia on turha karttaa jos nyt ei jostain muusta syystä halua kokonaan ilman elää.

Luin tuolta Käyhdyn blogista kävijämääristä. Noin mielenkiinnosta, paljonko kävijöitä on Hulkin FASTIN blogissa kuukaudessa? Taitaa olla aika suosittua tavaraa, itse käyn ainakin kurkkaamassa joka päivä:nolo:

Videopätkiä ja kuvia tuolla blogissa onkin ihan mukavasti, mutta olis yltiöihanaa saada joskus hieman pidempi treenipätkä.

Noin mielenkiinnosta, paljonko kävijöitä on Hulkin FASTIN blogissa kuukaudessa?
Ei aavistustakaan, pitäisi kysyä Fastin porukalta.
Videopätkiä ja kuvia tuolla blogissa onkin ihan mukavasti, mutta olis yltiöihanaa saada joskus hieman pidempi treenipätkä.
Kyllä sellaista on juonittu jo, tosin tässä vaiheessa kun pyrin vielä kuntouttamaan solisluita/olkapäitä ja treenipainot ovat ensimmäistä vuotta treenaavan rintahauispellen tasolla, ei olisi mielestäni mitään järkeä lähteä muuta kuin yksittäisiä klippejä kuvaamaan. Ensi vuoden puolella pitäisi vasta aloittaa oikeat treenit, ja silloin voisi jo jotain kunnon pätkääkin kuvata.
Mitä hyötyä?
Mistä helvetistä minä tietäisin? Muistan vain nähneeni Nortonin lisäravinnelistassa isohkon määrän CLA:ta, ja jonkun kysyessä asiasta Norton kuittasi että pienemmällä määrällä ei oikeastaan tee mitään. Kysy ukolta itseltään.

Mistä helvetistä minä tietäisin? Muistan vain nähneeni Nortonin lisäravinnelistassa isohkon määrän CLA:ta, ja jonkun kysyessä asiasta Norton kuittasi että pienemmällä määrällä ei oikeastaan tee mitään. Kysy ukolta itseltään.

Juu, ei herneitä, oletin että tuo mielipide CLA:n toimivuudesta oli sinun kun niin asian ilmaisit. Ihan mielenkiinnosta kysyin, se kun toimii lähinnä jyrsijöillä. Tulokset reilusti ylipainoisilla tehdyistä tutkimuksista on pääosin sangen huonoja, joten vähän ihmetyttää CLA:n ottaminen. Tiedä sitten kumpaanko porukkaan Layne kuuluu :).

Eikös se suositeltava määrä ole jotain 5-10g että se toimisi? Tuleehan sille kyllä sitten hintaain, mutta ite käytin viime kesän dieetillä kyllä tuota kun *********istä sai suht halvalla, eikä se nyt huononpaankaan suuntaan siitä menny. Tietysti tää on harvinaisen huono selitys CLA:n puolustamiseksi. :rolleyes:

Jatkuvuus sanoi:
Nämä sällit on yleensä treenihistorian alusta asti (ilman sitä rhp-kautta ) treenanneet vähemmän käsiään ja näin saavat paremman otteen selästä. Tokihan perimä vaikuttaa varmasti eniten tuohon seikkaan, että kenellä on suuri selkä ja kellä se ei tule koskaan kasvamaankaan valtavaksi.
Nyt selvisi minullekin, miksi selässä on enemmän tavaraa kuin hanskoissa ja hanskat niin voimattomat. Itse en meinaan en treenannut hauista ekaan 5 kuukauteen salilla olenkaan, koska en tykänyt treenata niitä + ei olle tavoite muu kun laihduttaa ja olla kynis asia josta olin haaveillut koko elämäni läskinä ollesani. Noh ei mahda mitään, pitää yrittää kovempaa jos sitten joskus.

Hulkki, meinasitko vetää joulun millaisella ruokavaliolla?

Saatan folkseilla käydessäni korvata 1-2 protsku+rasva-ateriaa läjällä kinkkua ja vihanneksia, mutta muuten jää aika nolliin kinkunsyönti.

Hulkki unohdappa todellisuus ja vastaa seuraavaan kysymykseen (eli älä turhaan kerro, kuinka mahdotonta on, että tämä skenaario toteutuu, vaan vastaa vain kysymykseen).

Jos 3-5 vuoden päästä kehityksesi pysähtyy seinään, eikä lähde enää uudestaan nousuun, niin

a) jatkatko normaalisti
b) lopetatko
c) rupeetko roinaamaan :rolleyes:
d) jotain muuta, mitä?

Hulkki unohdappa todellisuus ja vastaa seuraavaan kysymykseen (eli älä turhaan kerro, kuinka mahdotonta on, että tämä skenaario toteutuu, vaan vastaa vain kysymykseen).
Hohhoijaa, tuossapa on mainio tapa saada fiksua keskustelua aikaan - kysytään päättömiä ja käsketään vain unohtamaan kuinka järjetön kysymys itsessään on... :lol2:

No vastataan nyt kuitenkin:
Jos 3-5 vuoden päästä kehityksesi pysähtyy seinään, eikä lähde enää uudestaan nousuun, niin

a) jatkatko normaalisti
b) lopetatko
d) jotain muuta, mitä?
Kokeilen tietysti jotain muuta treenitapaa, ruokavalioa, jne. Jos tämäkään ei parin vuoden jälkeen näytä tehneen yhtään mitään, jatkan treenaamista ylläpitotahdilla ja haen tavoitteita jostain muualta.

a) jatkatko normaalisti
b) lopetatko
d) jotain muuta, mitä?

Eiks toi avatar jo kerro vastauksen? Hulkki meni aikakoneella tulevaisuuteen ja nappasi itsestään kuvan Ding-dong-fitness centerissä. Normaalisti ei oltu jatkettu, lopetettu ei ainakaan joten jotain muuta oltiin tehty.:david:

Joo täytyy nostaa hulkille hattua, kun opiskelee treenien ohessa kahdessa korkeakoulussa.

Eiköhän tuo ole niin, että kahdessa korkeakoulussa opiskelemisen ohessa hulksteri treenaa. Että ei tää vielä ihan niin proo-touhua ole että treenin ohessa käytäisiin koulua.

Jos todellisia prioriteetteja mieheltä itseltään kysyy, niin veikkaampa opiskelun asettuvan treenin edelle.

Back
Ylös Bottom