CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

No niin, nyt on tuo blogin vipuvarsietukyykkyvideokin saatu oikein päin, kun Jylli81 antoi hieman neuvoja toimenpiteeseen.
mä haluun kanssa salille jos on vipuvarsi etukyykky!
Sinuna pyrkisin tekemään ihan normietukyykkyä, jos mikään loukkaantuminen ei sitä estä. Kyllä se perusmassa pitäisi kuitenkin rakentaa oikeilla perusliikkeillä, eikä vain niiden koneversioilla ;)

Mitäs mielt hulukki oot tost smith etukyykyst jota itte teen.
Ps:mihin aikaan sää tuol reenaat ku eihän tuol oo koskaa noin hiljast ku videol oli :eek:

Nyt pitää vielä yhden kerran kysästä, että mitkä polvilämppärit noi on. Muistan, että kirjoitit jo ne joskus UFS:llä, mutta en kirveelläkään löydä sitä.

Mitäs mielt hulukki oot tost smith etukyykyst jota itte teen.
Ihan jees pumppiliike, raskaammilla painoilla ei oikein onnistu IMO. Eli raskaat sarjat etukyykyssä vapaalla tangolla, ja pidemmät pumppisarjat smithissä - näin tekisin itse jos solisluut etukyykyn sallisivat.
mihin aikaan sää tuol reenaat ku eihän tuol oo koskaa noin hiljast ku videol oli :eek:
Menee yleensä aika myöhään illalle meikäläisen treenit, koska päivät kuluvat koulussa (tai muuten vain nukkuen :D).
mitkä polvilämppärit noi on.
Schollin Pro-Sportit. Apteekista ostin, maksoi kai 12-13 euroa kappale.

ProSport-loket.jpg

Ainahan polvilämmittimet alkaa hilautua pois paikoiltaan jos niitä ei sarjojen välissä korjaa takaisin paikalleen.

Joskus vaan on muljuneet pois paikoiltaan kesken jonkun pidemmän kyykky/prässisarjan:curs: . No se, ei haittaa jos polvet on jo kunnolla lämmmenneet, eikä ne lämppärinrötjäkkeet oo käärityneet rullalle (silloin nimitäin saatta tehdä kipeää). Sellaset kunnon neoprenituet/lämppärit ei ainakaan kääriytys rullalle..

Joskus vaan on muljuneet pois paikoiltaan kesken jonkun pidemmän kyykky/prässisarjan:curs: . No se, ei haittaa jos polvet on jo kunnolla lämmmenneet, eikä ne lämppärinrötjäkkeet oo käärityneet rullalle (silloin nimitäin saatta tehdä kipeää). Sellaset kunnon neoprenituet/lämppärit ei ainakaan kääriytys rullalle..

Itse olen nuo lämmittimet testannut ja todennut toimimattomiksi. Ratkaisun tuo oikeat siteet.

Mahtavat lihakset, mut miten sujuu kuupperi hulkilta? -- Muuten vaan tässä mietiskelin..

Sellaset kunnon neoprenituet/lämppärit ei ainakaan kääriytys rullalle..

Mul on tällä sivulla: http://www.safetouch.fi/index.php?id=30 olevat polvilumpioaukolla varustetut lämmittimet. Paksuus 5 mm. Hyvä kompromissi Rehnbandin 3 mm ja 7 mm välistä.... :hyper:

Kun jalkaan laittaa niin aluksi vähän luistavat, mutta sitten kun paikat lämpenee niin jämähtävät hyvin kiinni. Ja mulla kun on niin kaposet jalat niin noita samoja olen sitten kyynärlämppäreinä käyttänyt myös... :(

Kysyn nyt hulkki sulta, koska sulla tuntuu olevan paljo tietoa jalkojen treenaamisesta mitä mieltä oot kuinka kapealla asennolla kannttaa kyykätä kun kyykkää täydeltä syvyydeltä? ja kannattaako hackissa pitää jalkaterät suoraan eteenpäin vai niin, että ne osoittaa sivuille?

Mahtavat lihakset, mut miten sujuu kuupperi hulkilta?
En ole harrastanut aerobista liikuntaa muutamaa yksittäistä dösäpysäkille juoksua yms. lukuunottamatta vuosiin, eli paha sanoa yhtään mitään. Lukiossa juoksin painavampana kuin nyt 3100 m.
mitä mieltä oot kuinka kapealla asennolla kannttaa kyykätä kun kyykkää täydeltä syvyydeltä? ja kannattaako hackissa pitää jalkaterät suoraan eteenpäin vai niin, että ne osoittaa sivuille?
Riippuu tosiaan välityksistä ja liikkuvuudesta. Lyhytjalkainen kaveri jolla hyvin venyvät nilkat voi kyykätä syvälle vaikka jalat yhdessä, kun taas pitkäraajaisempi tyyppi jolla jäykemmät nilkat (esim. meikäläinen) kippaa väkisinkin eteenpäin jos jalka-asento ei ole varsin leveä.

Hackissa ei mielestäni ole kauheasti edes merkitystä miten ne jalat on, koska liike ottaa joka tapauksessa erittäin hyvin etureisiin. Turha siinä on lähteä hakemaan vielä jotain ylimääräistä 2 prosentin parannusta etureisien tuntumaan laittamalla jalat yhteen.

Back
Ylös Bottom