Gregg Valentino

Ei se Valentino nyt ihan joka asiassa mikään asiantuntija ollut, heitti karmeita yleistyksiä esim. lisäproteiinin käyttäjistä eli toisin sanoen melkein jokaisesta treenaajasta. Samoin vaihtoehto steroidien käytölle oli sen mukaan heroiini. Suurin epäkohta siinä dokumentissa oli kuitenkin se, et siin annettiin kuva että on mahdotonta rakentaa isoja lihaksia ilman roinaamista. En nähnyt ekaa 20 minsaa dokumentista, oliko siinä mitään historiaa tms kyseisestä äijästä? Koulun koneella en pysty jostain syystä katsomaan tota dokumenttia threadin alusta:jahas:

Ei se Valentino nyt ihan joka asiassa mikään asiantuntija ollut, heitti karmeita yleistyksiä esim. lisäproteiinin käyttäjistä eli toisin sanoen melkein jokaisesta treenaajasta. Samoin vaihtoehto steroidien käytölle oli sen mukaan heroiini. Suurin epäkohta siinä dokumentissa oli kuitenkin se, et siin annettiin kuva että on mahdotonta rakentaa isoja lihaksia ilman roinaamista. En nähnyt ekaa 20 minsaa dokumentista, oliko siinä mitään historiaa tms kyseisestä äijästä? Koulun koneella en pysty jostain syystä katsomaan tota dokumenttia threadin alusta:jahas:

Olihan siinä se silmälasipäinen ~50v herra, joka oli jotain kisoja voittanutkin ennenkuin alkoi roinaamaan Euroopassa.

Olihan siinä se silmälasipäinen ~50v herra, joka oli jotain kisoja voittanutkin ennenkuin alkoi roinaamaan Euroopassa.

Joo niin oli, mutta muistaakseni siinä lopussa sanottiin jotain sen tyyppistä että nykyään isokokoisia lihaksia on mahdotonta kasvattaa ilman steroideja tms. En nyt ala tästä inttämään koska olin puolnukuksissa dokumentin loppupuolella, mutta ainakin mulle jäi sellainen kuva.

ei kai arskalla mitään sydäriä oo koskaan ollut, ainakaan en ole koskaan moista kuullut. joskus muistan lukeneeni että arskalla olis ollut jotain läppä vikaa tai vastaavaa joka olisi korjattu leikkauksella +50vuotiaana ja että tuo vika olisi synnynnäinen.
Saman oon itsekkin lukenut.
Dokkarista sen verran ,että vanhempani sentään tajus että Gregin käsilihakset ei ollu aitoa tavaraa ,eikä tarvinnut kummemmin ruveta selitteleen muuta kun että ne olivat öljyä täynnä.Äitin kommentti:"tuo ukko oli yhtä pullataikinaa."
Paska dokumentti.Greg Valentino on syvältä perseestä.:david:

Tarkoitin lähinnä niitä Valentinon reenejä, jossa se vääntää habaa oljyt löllyen.

No joo se oli ihan hirveää katsottavaa. Varsinkin ne hauiskäännöt ja posettamiset. Eihän se "haba" edes liikkunut mihinkään siinä pumppaillessa!

"Flex, flex, flex, flex, flex it, flex the traps, flex, flex....." Hyvää psyykkaamista :D

Joo niin oli, mutta muistaakseni siinä lopussa sanottiin jotain sen tyyppistä että nykyään isokokoisia lihaksia on mahdotonta kasvattaa ilman steroideja tms. En nyt ala tästä inttämään koska olin puolnukuksissa dokumentin loppupuolella, mutta ainakin mulle jäi sellainen kuva.

Minusta juuri päinvastoin. Siinä loppupuolella oli niitä herran valmennettavia posettamassa jotain 5kpl ja sillä haluttiin sanoa, että tuollaiseksi kasvat ilman horppaa jos treenaat kunnolla.

"Suurin epäkohta siinä dokumentissa oli kuitenkin se, et siin annettiin kuva että on mahdotonta rakentaa isoja lihaksia ilman roinaamista"

Eikö se nyt ole ihan fakta, ettei niitä lihaksia suureksi rakenneta ilman steroideja. En minä ainakaan tunne yhtään voimailijaa joka saanut isoja lihaksia ilman steroideja ja tunnen todella paljon voimailijoita.

Samoin se pumpun mahdollinen kiinni leikkaaminen on kyllä aika todennäköistä pitkään roinaavilla viimeistään siinä kuudenkympin korvilla. Kolesteroliarvot kun menevät ihan perseelleen aineista ja valtimot ennen pitkää kovettuvat varmasti. Samoin sydänlihas kasvaa muiden lihasten tahtiin ja vasemman kammion tilavuus pienenee aiheuttaen vakavaa häiriötä diastoliseen paineeseen kasvattaen sitä.

Samoin riippuvuus, jonka aineet aiheuttavat on ihan mieletön. Jokainen joka aineista on eroon päässyt varmasti asian vahvistaa. Vuosia tropittanut on kehittänyt itselleen minäkuvan, joka on niin kaukana aikaisemmasta luonnollisesta minäkuvasta, ettei siihen helposti enää pysty palaamaan.

Kauhupropagandaa oli kyllä taas kunnon Jenkkityyliin ja itse uskon tupakoinnin olevan yhtämoinen terveys riski. Olisi mukavaa nähdä joskus ihan objektiivinnen faktoihin perustuva dokumentti dopingaineista ja tutkimustuloksia, jotka olisivat jotain muuta kuin höpönhömppää.

En ole perehtynyt roinaamiseen enkä niiden käyttäjiin mutta väitätkö siis, että esim. Suomen huiput käyttää kaikki steroideja? Ehkä suomalaisten huippukehonrakentajien koko kalpenee verrattaessa maailman huippuihin, mutta musta Suomessa on kuitenkin isokokoisia kavereita. Siitä en sitten tiedä että roinaavatko kyseiset henkilöt. Mun mielestä vaan on tärkeää antaa kuvaa siitä, että hyvään kehitykseen pystyy ilmankin steroideja kuten siinä ihan lopussa sitten sanottiinkin. Mutta koska en tosiaan ole perehtynyt asiaan niin mun kohdalta menee vähän offtopiciksi.

Olihan dokumentti taas. Steroidit aiheuttavat näköjään myös natuille hiustenlähtöä tv:n välitykselläkin; itse ainakin revin kilon karvaa päästäni kun raivosin ruudulle:D ! Kaiken kruunasi tuttavani, joka päätti soittaa, että katsopa nyt varoittavaa esimerkkiä neloselta. Olisivat lyöneet Ferrignon, Robinssonin ym. toisten 50+ kaljamahojen viereen varoittaviksi esimerkeiksi, että saatat pian olla tässä kunnossa vanhempana jos tuolle tielle nuorena lähdet. Eikä ollut ohjelman nuori bodarinalkukaan ihan perus NGV. Mistähän olivat kyseisenkin lahopään löytäneet. Oman elämäni tunnen lajin nuorempana ainakin pelastaneen, enkä varmasti ole ainoa, joten mukava katsoa tällaista mustamaalausta..

Ai, KOMENTO TAKAISIN! Minullahan on kuulema KÄÄNTEINEN ANOREKSIA:eek: !!!

En ole perehtynyt roinaamiseen enkä niiden käyttäjiin mutta väitätkö siis, että esim. Suomen huiput käyttää kaikki steroideja? Ehkä suomalaisten huippukehonrakentajien koko kalpenee verrattaessa maailman huippuihin, mutta musta Suomessa on kuitenkin isokokoisia kavereita. Siitä en sitten tiedä että roinaavatko kyseiset henkilöt. Mun mielestä vaan on tärkeää antaa kuvaa siitä, että hyvään kehitykseen pystyy ilmankin steroideja kuten siinä ihan lopussa sitten sanottiinkin. Mutta koska en tosiaan ole perehtynyt asiaan niin mun kohdalta menee vähän offtopiciksi.

Sinäkö väität että Suomen huipulla kilpailevat kehonrakentajat ovat pelkän ruisleivän avulla liikenteessä :hyper:

Isoja natumiehiä löytyy kyllä varmasti, mutta heillä taas on miehekäs rasvakerros päällä... ja nämä miehet eivät todellakaan ole lähelläkään Suomen huippua kehoilussa... Welcome to the reality!

Kannattee tosiaan lukea ihan tätä foorumia enemmän niin huomaat miten asiat menee tässä lajissa. Eli kyllä tuossa dokkarissa jotaki ihan hyviäki juttuja oli mutta tuon synthol speden takia kaikki pilattiin ja pahasti.

Selittihän se yksinkin tyyppi, että miksi lyöt pakaraan ku toinen lyö habaan ja sillä haba kasvaa. Ei tuollaista paikallista vaikutusta ole olemassakaan. Kai se nyt turpoaa jos viikossa desin hakkaa öljyjä lihakseen.

Jooh, kato se johtuu ihmislajin etenevästä rappeutumasta. 70-luvun bodarit olivat natuja ja saivat isot lihakset natuina, mutta 30 vuotta myöhemmin se ei enää ole mahdollista.

Samasta rappeumasta johtuu myös nykyisten inttikollien paska kunto ja kansallinen ylipaino. Sillä, että ihmiset syövät päin honkia ja liikkuvat joka aamu 10 metriä autolle maaten muuten sohvalla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Itse dokkarista: taattua 4D laatua eli täyttä roskaa, mutta ihan viihdyttävää roskaa eli hyvät naurut sai, varsinkin siitä äksön-mäneillä leikkivästä kynäniskasta. Tosin kukkahattutädistely-asenne otti aivoon. Miksei aikuinen ihminen saa tehdä itselleen mitä tahtoo, vaikka käyttää roinaa jos sattuu huvittamaan? Ylipaino, viina ja rööki tappavat enemmän kuin roina, mutta roinasta jeesustellaan.

Kannattee tosiaan lukea ihan tätä foorumia enemmän niin huomaat miten asiat menee tässä lajissa. Eli kyllä tuossa dokkarissa jotaki ihan hyviäki juttuja oli mutta tuon synthol speden takia kaikki pilattiin ja pahasti.

että ihan kannattaa lukea TÄTÄ foorumia:hyper: eli kaikki olennainen kehonrakennus tieto löytyy tänne kirjoittaneitten pääkopasta joka muuta uskoo niin kunniatta kuolkoon:hyper: :hyper: :D

meneeköhän vähän spedeilyks:itku:

että ihan kannattaa lukea TÄTÄ foorumia:hyper: eli kaikki olennainen kehonrakennus tieto löytyy tänne kirjoittaneitten pääkopasta joka muuta uskoo niin kunniatta kuolkoon:hyper: :hyper: :D

Ohan tällä foorumilla kisanneita ja kisaavia henkilöitä niin maan peevelisti.

70-luvun bodarit olivat natuja ja saivat isot lihakset natuina, mutta 30 vuotta myöhemmin se ei enää ole mahdollista.

Tämä oli kai ironian käyttöön valjastettu vitsi? Olipa muuten hauska kun sanoivat että lopulta Arskakin turvautui steroideihin,heh! Vaikka mies suuri esikuvani onkin, oli hän ilmeisesti melkoinen kemisti jo teinivuosistaan saakka..

Mitä itse olen paria muutakin foorumia katsonut, niin parilla on aikaa spedee juttuu. Muutama muu ihan asiallinenkin. Mutta sanoisin että täältä saa silti luotettavimmat ja ennen kaikkia asiallisimmat vastaukset. Mutta yks vitun sama mitä sä luet. Mee vaikka suomi24:jälle lukeen banaanivitsejä:rolleyes:

Dokumentti oli aika karmiva. Toisaalta se sanoi asiat hyvin halki mutta toisaalta se yhdisti Toveri Grekkin toiminnan steroidien käyttöön ja noi öljyjutut nyt ei kai niihin liity mitenkään, eli vähän väärää valoa silti. ja vaikka asiasta puhuttiin aika suoraan niin toi että "kaveri sai ylipuhuttua kokeilemaan euroopan reissulla..." tuntuu aika naurettavalta jutulta. Hyvä jos 70-luku saadaan näin puhtoisessa valossa tuotua esiin.;)

Back
Ylös Bottom