Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuo on muuten aika vakio. Avokin setä kyseli pikkupäissään mun tuloksia niin penkkiin tuli heti +5kg

Nyt kun on saatu määriteltyä, että kyllä-minäki-sillon-nuorena punttivakio = +5kg, niin tuohonhan on näppärä kuitata, että "kappas, menenkin sun nuoruuden huippukunnostasi sitten ohi tässä about parin kuukauden päästä." :lol2:

"Eikun taisinkin ottaa {jo sanottu +25kg}, en vaan enää muistanut tarkkaan niin vanhoja..."

Vittu et vituttaa vieläkin krapulaa :wall: Muija soitti just et se on koko viikonlopun messuil avustajana eli ei nähä parii viikkoon. Toi uutinen tähän paskaan päivään viel niin vitutus nousee taas kattoo! Saatana et kyrpii :curs:

minä aiheutin tänään salikomediaa.

salilla huomasin että olen unohtanut kengät kotiin. hävetti jo vähäsen.

menin sitten penkille ja kerkesin laittaa toisen levyn sinne päähän, sitten piti käydä äkkiää hoitamassa yx juttu.

tulin takaisin ja aloin nostamaan. perkele toinen levy unohtui. että kun hävetti.:nolo:
sain sen tangon onneksi siihen takaisin.

sitten yksi mies teki smithissä lankkupenkkiä näkymättömällä 30 cm paksulla/pitkällä(?) lankulla:)

lopuksi koitti vielä ykköstä, 210 ei ihan tullut.
tämän oli siis kuulemma tarkoitus parantaa penkin loppurutistusta.:)

menin sitten penkille ja kerkesin laittaa toisen levyn sinne päähän, sitten piti käydä äkkiää hoitamassa yx juttu.

tulin takaisin ja aloin nostamaan. perkele toinen levy unohtui. että kun hävetti.:nolo:
sain sen tangon onneksi siihen takaisin.

sitten yksi mies teki smithissä lankkupenkkiä näkymättömällä 30 cm paksulla/pitkällä(?) lankulla:)

lopuksi koitti vielä ykköstä, 210 ei ihan tullut.
tämän oli siis kuulemma tarkoitus parantaa penkin loppurutistusta.:)
Ei saakeli? Kyllä nyt pitää jo kaivaa köysi esiin ja tilittää vitutus-triidiin vähän ensin.

Ahkerasti tehdyn jalkatreenin jälkeen väsyneenä unohtui takki pukuhuoneeseen.Reilun viikon päästä vasta huomasin sen puuttuvan.

Kai se on salikomediaa tämäkin.

no on se kyykkääminen mahdollista tuolla tyylillä mitä 90micetoo sanoi. netistä löytyi klippikin yhteen väliin missä eräs suomalainen kyseisen suorituksen tekee tolla raudalla.

:offtopic: Löytääkö kukaan noita ilman käsiä - kyykkyviteoita? Aikanaan olen nähny ainakin yhden missä joku karpaasi ottaa +100kg ilman käsiä heleposti. Nyt ei vaan löytynyt sitä klippiä mistään.

Voi visva! Olen kai aiheuttanut tietämättäni kunnon komediaa useita kertoja salilla, nimittäin aika usein olen ilman kenkiä ollut. :)
Toivottavasti en ole kenenkään treeniä pilannut hoopoilullani. ;)

Aikoinaan sattui hieman koominen tilanne pukuhuoneessa, kun jumalattomalla kiireellä yritin riuhtaista treenipaitaa päältäni sillä seurauksella, että se repesi lähes koko selän matkalta kahtia. Korjasin tilanteen toteamalla nopeasti että "on tullut näköjään taas nosteltua muutakin kuin Kelan korvauksia!":rolleyes:

Eilen oli taas sulkapallopäivä, ja osaava kaveri juoksutti mua kuin matoa kanatarhassa. On se ihme ,vaikka on aamulla ollu kehätreenit - miten paljon sitä nestettä voikin erittyä :hyper: .

No, kuten moni tietää, liikuntamyllyssä pelataan sulkista siinä punttiksen vieressä. Olin menossa siihen punttiksen puolelle täyttämään vesipulloa hikipäissäni, kun satuin näkemään tutun tyttelin peruskouluajoilta. Ihan kivan näköinen vieläkin, ja vaatteisiin oli panostanut.

Kommentti vanhalta koulukaverilta:

" Onks tää nyt hei Emissio (nimi muutettu) ihan oikee paikka tulla tolla tavalla hikoileen?"

Reaktio:
"Siis mitä vit... ...BUAHAHAHAAA! :lol2: KÄKÄKÄÄKÄKÄ!!:) HOHOHOO!! Eihän nyt treenatessa saa hikoilla, vai? TSIHIHIII. KÖH KÖH. ÖHHÖM..."

Johon kaverini: "Noniinno, mutta kun sun paitakin jo kastuu..."

Sitä varten on pyyhkeet. Lopputreenin ajan otin erätauoilla asiakseni mennä tarkistamaan, ettei frendi vahingossakaan hikoile oman treeninsä aikana. Hikoili vähän.

Vittu et vituttaa vieläkin krapulaa :wall:

Sama. Kolme kuukautta tuli oltua selvinpäin, eikä oikein enää muistanutkaan miten vitun perseestä tää on. Tänään ku ois ollu jo vähän normaalimpi olo, ni pukkas nyt tietysti jo reilu viikon ajan itestään ilmotelleen flunssan tohon lisukkeeksi.
Saa nähdä meneekö tässä koko viikko ihan täysin vitulleen :curs: Jos ei salikunnossa olla huomennakaan, niin en kyllä helvetti lähde duuniinkaan.

Inssi pompsahti käytännössä katsoen siihen, ettei katsastusmiestä naama miellyttänyt. Mistäpä nyt nykimään parisataa egeä uusintaan?:curs:

Minä se taidan olla oikeen kestokomedian pääarkkitehti, koska reenaan aina ilman kenkiä:thumbs:

Koulussa kököttäminen ja tällä palstallakin usein käytetty ns. kateuskortti. Molemmat ottaa päähän tasavertaisesti.

Heh. Alankin nimittämään tota 'kateuskortiksi'. Muakin pikkuisen vituttaa se, ei kyllä ankarasti mutta sen verran että kehtoopi mainita :D

Aiheutin komedian tänään salilla: oli rinta päivä, ja penkki punnerrus penkki oli varattu. No, mikäpä hänessä. Ei muuta kuin takaisin kotiin huutamaan ja raivoamaan. Ensi viikolla taas uudestaan.

Back
Ylös Bottom