Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Autopsyn tributoinnilla aloittanut yhtye pisti kyllä toisella levyllään hanttiin ite Autopsynkin levyille. Jotain laadusta kertoo siis itse pääjehun Reifertin runsas osuus levyllä: n. puolet kitarasooloista, yks rumpuraita ja paljon sekopäisiä rääkäisysuorituksia ja huitelee jokusen oman riffinkin sekaan. Levyltä löytyy kyllä aivan unelma(/painajais)biisejä kuten Spunkslut (mällilutka :D), jossa Matti Kärki ja Reifert rääkyvät vuorotahtiin punk-kompin tahdissa
. Toimii niin saatanasti. Lopetusbiisi Rising From The Ashes on luultavasti parhain kappale levyltä, vetää vertoja Autopsyn kulta-ajan mahtiriffittelylle ja loppuun mahdoton blastbeat+rääkynä myrsky ja finaaliksi: rauhoittavaa akustista kitarointia (hieman Panteran tapaista), tuleepa mieleen eräs Mental Funeral kappale mieleen vahvasti
.Ja tänään kipaisin hakemassa Anttilasta lomakuuntelemista:
Sepultura - Beneath The Remains
Tämäkin on pitänyt ostaa jo pirun kauan sitten ja nyt osui silmään ja pakkohan se nyt oli ostaa. Ja kyllä kannatti! Loistavaa mättöä ja onhan siellä hienoja akustisia kitaramelodioitakin mukana. Tämä pysyy varmasti soittimessa kauan...
Tool - 10 000 Days
Kuuntelin tänä aamuna Lateraluksen ja nappasin sitten tämän mukaan samalla ostosreissulla. En ole ehtinyt kuunnella vielä...Mä päästän itteni helpolla kuuntelemalla eka rässiä vähsen :D .
...Eli siis ne "helpot" kappaleet on potkinut alusta asti (esim.Vicarious, Jambi ja Pot) ja fiilistelybiisit on pikkuhiljaa alkanut maistua paremmilta. Hieno levyhän tuo on, yksityiskohtien tutkimista riittää ja pureskelemista lukemattoman monille kuuntelukerroille. Ja proge ei ole enää minullekaan kirosana, varsinkaan tämän yhtyeen kohdalla kun ei vedetä tilutteluja ja kikkailuja överiksi vaan kappaleiden ehdoilla. Kova bändi, joka soittaa hyvin yhteen.
, niin pakkohan se oli silti ostaa kun nyt sattui olemaan vähän rahnaa. Ja sitäpaitsi onhan mulla ne kaikki muutkin
Tänään pistin ekan tilaukseni Levykauppa Äxän nettikauppaan:
Autopsy - An Act Of The Unspeakable
The Crown - Crowned Unholy
Vanhan ja uuden koulun dödöä odotellessa vierähtää siis viikonloppu...
!) osiot saa varmasti hymyn huulille kelle vain! Vitun tiukkaa rässiä ja kuoloa, mielestäni parempi kuin Deathrace king/Possessed 13 kaksikko ja ehdoton KLASSIKKOLEVY.The Crown:in lätty on kyllä minun kirjoissa "Slaughter of the soul"-hyvyysluokkaan kuuluvaa matskua melodisen death thrashin saralla. .
Toi on kyllä ihan mahdottoman kova lätyskä. Yks parhaimmista mitä on. Klassikkohan se on.
Vittu aina nousee hymy huulille kun pärähtää ritari ässän tunnarit kehiin...
.