Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikkihan riippuu katsojaluvuista, tuotantoyhtiöstä ja käsikirjoittajista jne... Eli sen 7 kautta voivat tehdä jos sarja säilyy riittävän suosittuna. Voivat taas lopettaa 3-5:een jos katsojaluvut laskee yms.

Meinasko ne siis tätä samaa tarinaa vedättää useammankin seasonin verran? Sorry jos tää on jo mainittu, ei ollut aikaa alkaa koko ketjua lukemaan.

Ilmeisesti. Eli nää jannut pakenis Meksikoon tai minne menevätkään muutaman kuukauden & matkalla tippuis kavereita pois.. Toisen kauden jälkeen tääkin alkaa menee lost-linjalle. No toivotaan, että loppuu tähän toiseen kauteen. :whip:

Ei perkele jo toisen kerran latasin feikin, joku/jotku apina(t) on laittanu e07 jakoon e08:n nimellä. :curs:

Mulla oli äsken neljä eri tiedostoa latauksessa. Kun tein sitte alternate searchin ni yks oli s2e7, toinen s2e1 ja kolmas conanin suomijakso. Eihän kahella eri tiedostolla ole samaa tth roottia? Vittu että ottaa päähän.

Mulla oli äsken neljä eri tiedostoa latauksessa. Kun tein sitte alternate searchin ni yks oli s2e7, toinen s2e1 ja kolmas conanin suomijakso. Eihän kahella eri tiedostolla ole samaa tth roottia? Vittu että ottaa päähän.

suosittelen mininovasta imuttamaan, kertaakaan ei ole tullu feikkiä kun ottaa sen missä eniten seedejä. Kannattaa myös katsoa ne muiden lataajien kommentit.

Että tää on tuskaa odottaa aina viikko eteenpäin seuraavaa jaksoa! Olisi alunperin kannattanut odottaa koko kausi valmiiksi, niin ei olisi tarvinnut kärsiä, mutta eihän kiusausta tietenkään voinut vastustaa.

Ei tosta kyllä montaa järkevää kautta saa mitenkään tehtyä, voisi olla järkevää lopettaa toisen tai kolmannen jälkeen, elleivät jotain aivan mullistavaa ideaa kehitä..

8. jakso oli kyllä paras aikoihin, alkaa superslurkkikin palailemaan maanpinnalle.

Tuottajathan voisi tehdä kolmoskaudesta eteenpäin sarjasta sellaisen OC-tyyppisen virityksen jossa Michael, lekuri ja suku asuu Tijuanassa ja kamppailee ihmissuhdeongelmien kanssa. T-Bag tekee sukupuolenvaihdosleikkauksen ja on se mukava ja ymmärtäväinen täti joka neuvoo nuorisoa elämän pikku pulmissa.

Mikähän mulla on tuossa BitLordissa kun ei lähe lataamaan mitään aitoa prison breakin 08:tta episodea, vaikka seedaajia on. Kaikkia muuta se kyllä lataa kiitettävästi mutta ei vaan tuota e08;a.

Olen kuule koittani 10:tä eri sivua, jotka ovat suurimmalta osin luotettavia ja hyviä, mutta tuota episodea ei vaan ala lataamaan. :(

Theft: Eipä ole enään tarvetta kertoa niitä sivuja, sillä vihdoin ja viimein sain ladattua sen. :)

Tosi hyvä meininki taas Prisonissa :rock:
Helevetti, T-Bag sai 5 miljoonaa

Oli kyllä taas niin jäätävää settiä, että oksat pois. Ehkä yks parhaista jaksoista 2 seasonissa, ja niin yllättävää juonenkäännettä että!

Back
Ylös Bottom