Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin vaan että mihkäköhän ne 5 miljoonaa seuraavaks päätyy.. ex vanginvartijoille? Jos mulla olis ollu repussa sen verran rahaa, en välttämättä olis mihkään säilytyskaappiin sitä uskaltanu laittaa. Kai ne rahat jossain vaiheessa taas päätyy Michaelin syliin.
Oli kyllä agentilla kuset housussa kun "Pam" soitti. Hyvä näin. Vielä ku sais sille agentti Kellermanille paljon paskaa päälle, niin olis hyvä.
Kiinnitiikö kukaan muu huomiota siihen, kun Michael ja se FBI agentti ajo melkeen nokkakolarin. Agentti ajo ulos, pari leikkausta, ja agentin auto olikin jo Michaelin puskurissa kiinni :lol2: Jätkät ajo satasta(?) ja ei saanu yhtään etumatkaa...
No näinhän siinä kävikin kun uudestaan kattoEilen katoin tuon jakson ja muistelisin, että agentti oikaisi pellon kautta ja näin sai etumatkan kiinni. Myös autoissa oli eroja, mutta onhan tuollainen aika yleistä ohjelmissa ja elokuvissa, että vähän "avitetaan".
Voi jumalauta mä vihaan sitä Bellickin roolihahmoa, näyttelijää ja sen koko sukua. Uskomattoman ärsyttävä äijä!
Bellick veti aikanaan hyvä roolin ken parkissa :D
Taisi olla vain tehokeino se äänen ja kuvan eriaikaisuus, näin luulen ma.
Onko muuten joku muu huomannut, että sarjan naiset tuppaavat kuolemaan ennen aikojaan melko usein. Muutenkin sarjasta poistuu paljon hahmoja kovaa vauhtia, loppuvat kohta kesken jos uusia ei esitellä. Toisaalta tämä saattaisi olla semmoista juoniketjujen päättämistä ja ylimääräisten hahmojen pois siivoamista kolmos kautta ajatellen.
Taisi olla vain tehokeino se äänen ja kuvan eriaikaisuus, näin luulen ma