Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mietin vaan että mihkäköhän ne 5 miljoonaa seuraavaks päätyy.. ex vanginvartijoille? Jos mulla olis ollu repussa sen verran rahaa, en välttämättä olis mihkään säilytyskaappiin sitä uskaltanu laittaa. Kai ne rahat jossain vaiheessa taas päätyy Michaelin syliin.
Oli kyllä agentilla kuset housussa kun "Pam" soitti. Hyvä näin. Vielä ku sais sille agentti Kellermanille paljon paskaa päälle, niin olis hyvä.

Mietin vaan että mihkäköhän ne 5 miljoonaa seuraavaks päätyy.. ex vanginvartijoille? Jos mulla olis ollu repussa sen verran rahaa, en välttämättä olis mihkään säilytyskaappiin sitä uskaltanu laittaa. Kai ne rahat jossain vaiheessa taas päätyy Michaelin syliin.
Oli kyllä agentilla kuset housussa kun "Pam" soitti. Hyvä näin. Vielä ku sais sille agentti Kellermanille paljon paskaa päälle, niin olis hyvä.
Kyllä meikäläinen laitais ainakain rahat johonkin tuon tyyliseen säilytyslokeroon. Mahdollisimma vaatiamton ja huomaamaton paikka. Näin siis siinä tapauksessa, että ne olis pakko hylätä johonkin että pääsee pistämää EX-tyttöystävän lihoiks... Helvetin tyhmästi kyllä tehty, kun olis voinu painua Meksikoon 5 milliä taskussa.

Kiinnitiikö kukaan muu huomiota siihen, kun Michael ja se FBI agentti ajo melkeen nokkakolarin. Agentti ajo ulos, pari leikkausta, ja agentin auto olikin jo Michaelin puskurissa kiinni :lol2: Jätkät ajo satasta(?) ja ei saanu yhtään etumatkaa... :david:

Kiinnitiikö kukaan muu huomiota siihen, kun Michael ja se FBI agentti ajo melkeen nokkakolarin. Agentti ajo ulos, pari leikkausta, ja agentin auto olikin jo Michaelin puskurissa kiinni :lol2: Jätkät ajo satasta(?) ja ei saanu yhtään etumatkaa... :david:

Eilen katoin tuon jakson ja muistelisin, että agentti oikaisi pellon kautta ja näin sai etumatkan kiinni. Myös autoissa oli eroja, mutta onhan tuollainen aika yleistä ohjelmissa ja elokuvissa, että vähän "avitetaan".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi jumalauta mä vihaan sitä Bellickin roolihahmoa, näyttelijää ja sen koko sukua. Uskomattoman ärsyttävä äijä!

Bellick veti aikanaan hyvä roolin ken parkissa :D

Hyvää settiä oli taas, tosin tiedostossa oli pari pikku lapsenvikaa. Lopussa Äänet tuli miten sattuu, loppukohtauksissa väärin päin. Mutta ei se mitään onneks haitannu. Suunnattoman ärsyttävää kyllä, jos talvella tulee pitkä tauko ja loput jaksot vasta keväällä.

Taisi olla vain tehokeino se äänen ja kuvan eriaikaisuus, näin luulen ma.

Uusimmassa jaksossa tuli vihdoinkin sitä moraalimietiskelyä, mitä olen kaivannut jo kahden kauden ajan. Aika moni ihminen on kärsinyt ja kuollut pelkästään yhden ihmisen takia. Nyt käsikirjoittajien pitää keksiä joku millä kaikki tämä saadaan oikeutettua.

Onko muuten joku muu huomannut, että sarjan naiset tuppaavat kuolemaan ennen aikojaan melko usein. Muutenkin sarjasta poistuu paljon hahmoja kovaa vauhtia, loppuvat kohta kesken jos uusia ei esitellä. Toisaalta tämä saattaisi olla semmoista juoniketjujen päättämistä ja ylimääräisten hahmojen pois siivoamista kolmos kautta ajatellen.

Taisi olla vain tehokeino se äänen ja kuvan eriaikaisuus, näin luulen ma.

Onko muuten joku muu huomannut, että sarjan naiset tuppaavat kuolemaan ennen aikojaan melko usein. Muutenkin sarjasta poistuu paljon hahmoja kovaa vauhtia, loppuvat kohta kesken jos uusia ei esitellä. Toisaalta tämä saattaisi olla semmoista juoniketjujen päättämistä ja ylimääräisten hahmojen pois siivoamista kolmos kautta ajatellen.

Äänet olivat lopussa ihan ok (AC3).

Sarjassa on 11 päähenkilöä, joista kaksi on menehtynyt. Toinen niistä on nainen. Noita sivuhenkilöitä on kuollut tasaiseen tahtiin.
Sara/Sarah tuskin kuolee ennenkuin avain/tallelokero/muistitikku on käsitelty
loppuun sarjassa.

Keitä muita sarjan naisia on kuollut, siis Veronican lisäksi?

Sarjan päähenkilöiksi lasken nuo sarjan kotisivuilla mainitut:
Cast
Wentworth Miller as Michael Scofield
Dominic Purcell as Lincoln Burrows
Robin Tunney as Veronica Donovan
Amaury Nolasco as Fernando Sucre
Wade Williams as Captain Brad Bellick
Peter Stormare as John Abruzzi
Paul Adelstein as Agent Paul Kellerman
Robert Knepper as T-Bag
Rockmond Dunbar as C-Note
Marshall Allman as LJ