BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Yhden käden ojentajapunnerrus niskan takaa myöskin aivan über tyylikäs :thumbs:

Samaa mieltä. Ehdottomasti tyylikkäin kuva tästä setistä! :)

E: Täytyy kyllä vielä lisätä kun tota kuvaa on tuijottanut lisää että on kyllä suorastaan törkeän hyvä kuva. En ole vielä kauheasti miettinyt että tilaisin julisteen jostain näistä kuvista mutta tuosta kyllä voisi tilata. Jerrykin kun on senverta kovan luokan mies että eihän sitä voi kun fanittaa.

Onko siis kyseisestä kuvasta saatavilla julisteita? Lienee jos halukkaita löytyy. On kyllä kerrassaan loistava kuva.

Kaverihan on järkyttävässä kunnossa :rock:
Lähes täydellistä! :thumbs: Vielä kun vatsa ois kisapainossa niin :kuola:

Jerry oli aika sensaatiomainen jo silloin kun ensimmäiset kuvat aikanaan Bodaus-lehden sivuille ilmestyivät. Pyöreää lihaa oli jo silloin paaaaaljon ja nimi jäi heti mieleen. Kehitystä on kuitenkin tullut vuosi vuodelta ja kunto on tänä päivänä aivan uskomaton.

Ja pakko vielä mainita ne reidet, aivan uskomattomat!!!

Tossa vielä yksi kuva Jerrystä.

ossi49.jpg

Onnea Jerrylle voitosta ja upeasta kunnosta! Odotan innolla tulevia koitoksia jospa pääsisi vielä kerrran samalle lavalle itse The Rockin kanssa!:worship:

Oot Jerry todella mukava ja sympaattinen persoona. Oli kunnia olla viime keväänä GP-kisoissa kanssasi samassa finaalissa!

Tsemppiä :thumbs:

Onnea Jerrylle voitosta ja upeasta kunnosta! Odotan innolla tulevia koitoksia jospa pääsisi vielä kerrran samalle lavalle itse The Rockin kanssa!:worship:

Oot Jerry todella mukava ja sympaattinen persoona. Oli kunnia olla viime keväänä GP-kisoissa kanssasi samassa finaalissa!

Tsemppiä :thumbs:

Kiitos!
Kova kaveri olet sinäkin kilpailijana ja muutenkin vaikutat mukavalta hepulta. Lähde keväällä Pohjoismaiden GP-kiertueelle kisaamaan, niin päästään samalle lavalle.
Niin ja Mike voi ottaa meistä niitä Flex-tyylisiä treenikuvia. On nimittäin todella hyvä idea. Olen mukana, jos kuvaukset toteutetaan.

:rock: Jerrystä tuli taas mulle windowsin taustakuva. Muistan kun joskus ehkä kymmenen vuotta sitten näin Jerryn salilla ensimmäistä kertaa, kunto veti hiljaseks jo silloin, voin vain kuvitella miltä mies näyttää nykyään livenä. Tsemppiä jatkoon ja onnittelut jo saavutetusta!

...voin vain kuvitella miltä mies näyttää nykyään livenä.
Aika hupaisan näköinen Jerry on. Sitä lihasta on niin törkeesti, että se rupee naurattamaan. Vaikka olen itse jos jonkinmoista mörköä nähnyt, niin Jerry kyllä pistää huulille sanat "EI HELVETTI!".

Kun ihmisen lihasmassa lähestyy mittasuhteissa piirroshahmomaisen kokonaisuuden, niin se herättä epäuskoisen fiiliksen. Jotkut Mäkösen Akin pohkeet ovat aika hupaisat kun se löntystää kesäisin shorteissaan menemään. Ja hupaisuudella en tarkoita nyt mitään negatiivista.

Keväällä teen kaikkeni, että onnistun järjestämään Flex tyylisen yhteiskuvauksen Jerry & Nyyssölä. Siinä vasta olisikin siisti projekti.

Toivottavasti tuo toteutuu :thumbs: .

Ihan älytön ukko! Kaverist näkee et töitä on tehty enemmän kuin kukaan varmaa osaa kuvitella! Eihän Jerryst voi huonoja otoksia saadakkaan.. :worship:

hyvin on kuvat onnistunut ja varsinkin poseraaja ihan mielettömissä lihoissa..kyl nyt pitää hattua nostaa Jerrylle sen verran kova jätkä kyseessä!!!

..voin vain kuvitella miltä mies näyttää nykyään livenä.

On ihan jäätävän näkönen jässikkä kyllä! Treenipainotkin tuntuu olevan ihan mukavan kokoisia kun pari kertaa jopa olen sattunut varmistajaksi Jerrylle. Taidettiin sillon jopa pari sanaakin vaihtaa ja varsin asiallinen mies on kyseessä. On sattunut sellaisiakin boudareita vastaan joilla on noussut vähän nuppiin menestys ja tuntuuvat kulkevan muiden yläpuolella. Jerryllä tuntuis olevan hyvin jalat maassa vaikka törkeesti onkin menestystä tullut. Mut sehän on vaan hyvä homma. :)

Astetta isommat ojentajat niin way to go you are pro!!

Jep, käsiin pitää saada lisää massaa ja myös selkään sekä pohkeisiin. Saahan sitä muuallekin tulla. Ei tässä olla vielä lähelläkään pro-massoja. On ne vaan sen verran isoja kavereita niissä ympyröissä. Enkä nyt tarkoita mitään Cutler, Coleman, Ruhl linjaa, vaan hieman "normaalikokoisempia" ammattilaisia.

Kyllä tuolla ammatti ympyröissä on todella paljon Jerryä heikompia jätkiä.Tarpeeksi ku soitaa poskea bodausympyröissä niin tuntuu pärjäävän(esim.Kamali).Ois kyllä hienoa nähdä Jerry ammattilaisena ,mutta mies päättää kuvioistaan ja fanit seuraa innolla taustalla.:)

Ammattilaislihaa todellakin. Graniittia prkl!:rock:

Back
Ylös Bottom