Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nonnih. Muuttopäivä huomenna(Mikkelistä Espooseen) ja tietokonetuoli on jättänyt asunnon lattiaan aivan saatanalliset jäljet. Ensimmäisen kerran tuli kunnolla kiinnitettyä huomiota.

Mikä vittu eteen? Ei huvita maksaa...

Voi perkele. Viime yönä unta tuli saatua ehkä 1,5 tuntia. Salitreeni aamulla meni sen mukaan. Mikä saatana siinä on, että ei voi huolehtia vaan niistä jutuista joista oikeesti ois jotain syytä huolehtia?

Huolet + vanhentunu ehrami iltapalaksi = paskin yö koskaan. Vittu mä olen vihanen.

Nonnih. Muuttopäivä huomenna(Mikkelistä Espooseen) ja tietokonetuoli on jättänyt asunnon lattiaan aivan saatanalliset jäljet. Ensimmäisen kerran tuli kunnolla kiinnitettyä huomiota.

Itse havahduin samaan ongelmaan jo muutama viikko sitten. Levy keikkumisjälkien päälle ja levyn päälle painoja. Toivottavasti neuvo ei tule liian myöhään.

Nuohan on normaaleja elämisen jälkiä. Ei niistä tarvitse maksaa.

Puhelin hajos, PRKL!

Takuuvuokra on sen takia, että vuokranantaja voi niin halutessaan vähentää esim tuollaisia kulumisia.

Mutta vain jos sille on ihan oikeasti perusteita, normaalista elämästä johtuvaa asunnon kulumista ei voi maksattaa vuokralaisella. Muutenhan vuokranantaja voisi aina vuokralaisen vaihtuessa rempata asuntoa takuuvuokralla, jälkiä kun elämisestä aina jää...

Viimeksi muokattu:
Voi p*rse. Alkoi uusi jakso koulussa ja tämä on vielä idioottimaisempi kuin edellinen! Olisi pitänyt sittenkin jo viime vuonna käydä nämäkin kurssit, niin olisin päässyt pois täältä. :jahas:

Mun kaksi työkaveria, toisella ikää +50 ja toisella 40. Aamuisin tuntuu että tulisi töihin lastentarhaan, kun nämä kaksi käyttäytyvät kun pienet lapset. Oikeesti hermo MENEE :curs:

Elkää nyt likat voivotelko itteänne. Eiköhän ihmiskunta tunne rakkaustarinoita missä suuremmatkin esteet on voitettu ;)
Ei niiden tarvitse. Systeemi kun on niinkin, että tollaseen juttuun on helppo takertua jos haluaa syyn sille, että toinen ei ole sopiva. Se kuulostaa aika paljon pehmeämmältä kuin "oot kiva ja sillei mut ei kiits".

Miten musta on tullut tämmönen jännittäjä!

Ahdistaa tämä jännittämisen tunne, epämiellyttävä olo! Etenkään kun ei ole edes mitään järkevää syytä tälle jännäämiselle. En pelkää esiintymistä, olen varma, valmistautunut ja tiedän olevani jopa hyvä esiintyjä (tämäkin toki suhteellista) - miksi silti pitää tuttua tilannetta jänskätä?! Aiemmin en ole jännittänyt oikein mitään, outoja nämä iän mukanaan tuomat sivuvaikutukset... Lieneekö jotenkin yhteydessä mahdollisesti kasvaneisiin suoriutumisvaatimuksiin...

No, parin tunnin päästä se onkin sit jo ohi, eikun kaikista paineista vapautuneena salille! Parasta hermolepoa.

Ei niiden tarvitse. Systeemi kun on niinkin, että tollaseen juttuun on helppo takertua jos haluaa syyn sille, että toinen ei ole sopiva. Se kuulostaa aika paljon pehmeämmältä kuin "oot kiva ja sillei mut ei kiits".

Mitä ne pojat vauhkoaa? En sanonut, että se mikään este olis. Musta tuo oli vaan niin hauska juttu, kun olin just voivotellut bandiitin kohtaloa :rolleyes: Ja aiemmin olin ehkä vähän liian herkkis... onhan niitä allergioita tosiaan eri asteisia ja noin. Mun sisko on vaan niin pahasti allerginen, että tulee heti mieleen pahin mahdollinen tilanne.

Kauhee yleisvitutus päällä. Ja siihen päälle sit aamulla heitti päässä aika pahasti ja nyt pari tuntia sitte napsahti rintalasta tms. kunnolla jumiin taas, hengityskii sattuu vähän. Ja tätäkin ongelmaa on ollu jo keväästä saakka, tosin näin pahasti menny jumiin varmaa jotain 10 kertaa.

Kävin salilla venyttämässä rintakehää jotta helpottais niin salilta oli vissiin ilmastointi rikki, vitun kuuma. Sieltä ku tulin ja skootteria laitoin tallii ni osu katteet ovenkarmii.

Viime aikoina kun on syöny ni sen jälkee tulee jotekii huono olo ja ainii olihan tässä flunssakin viime viikon, nyt vielä vähän nuhaa ja yskä.

Tää tälläne paska ilmakin vituttaa ja kengätkii painaa jalkoja.

:wall:

Back
Ylös Bottom