Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonnih. Muuttopäivä huomenna(Mikkelistä Espooseen) ja tietokonetuoli on jättänyt asunnon lattiaan aivan saatanalliset jäljet. Ensimmäisen kerran tuli kunnolla kiinnitettyä huomiota.
Mikä vittu eteen? Ei huvita maksaa...
Nonnih. Muuttopäivä huomenna(Mikkelistä Espooseen) ja tietokonetuoli on jättänyt asunnon lattiaan aivan saatanalliset jäljet. Ensimmäisen kerran tuli kunnolla kiinnitettyä huomiota.
Mikä vittu eteen? Ei huvita maksaa...
Takuuvuokra on sen takia, että vuokranantaja voi niin halutessaan vähentää esim tuollaisia kulumisia.
Mutta vain jos sille on perusteita, normaalista elämästä johtuvaa asunnon kulumista ei voi maksattaa vuokralaisella.
Olin eilen treffeillä ja tyyppi on allerginen koirille![]()
![]()
![]()
Tervetuloa kerhoon...:jahas:
Ei niiden tarvitse. Systeemi kun on niinkin, että tollaseen juttuun on helppo takertua jos haluaa syyn sille, että toinen ei ole sopiva. Se kuulostaa aika paljon pehmeämmältä kuin "oot kiva ja sillei mut ei kiits".Elkää nyt likat voivotelko itteänne. Eiköhän ihmiskunta tunne rakkaustarinoita missä suuremmatkin esteet on voitettu ;)
Ei niiden tarvitse. Systeemi kun on niinkin, että tollaseen juttuun on helppo takertua jos haluaa syyn sille, että toinen ei ole sopiva. Se kuulostaa aika paljon pehmeämmältä kuin "oot kiva ja sillei mut ei kiits".
Ja aiemmin olin ehkä vähän liian herkkis... onhan niitä allergioita tosiaan eri asteisia ja noin. Mun sisko on vaan niin pahasti allerginen, että tulee heti mieleen pahin mahdollinen tilanne.