Boxing, Keskisarjan Em ottelu 6.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hearns
  • Aloitettu Aloitettu
No niin, tänään lyödään! Mitä veikkaatte, miten käy? Minulla ei ole mitään tietoa vastustajasta, mutta toki Asikaisen puolesta löisin vetoa.

Harmi ku ei tuu suorana.. No pitää toi kooste kattoo.
Kyllä Asikainen tuon vie jos vaan pitää pään kylmänä. Se sai tähän matsiin treenata paljon pitempää ku siihe edelliseen..

Voi vittu nyt vittuttaa niin perkeleesti. Olin ihan varma että koko illan näkee MTV 3+, mutta ei sitten. ÄÄ, kyllä harmittaa.

Kaikki viestimet kiinni ja väijyt sitten klo 23.

Boxing.fi:n väki keräs jo addressinkin maikkarille, että näkyis plussalta suorana, mutta maammon valta on kauhia.

Näkyispä se maammon valta bokrailussa myös esim. junioritoiminnassa.

Heitetäänpä kuuma kysymys: Mistä tulee Asikaisen lempinimi Idi ?

Voi olla kaikille muille helppo, itse sain tietää vasta tänään:jahas:

Pakkohan toi matsi on nähä ja olis ollu hieno päästä kattoo livenä paikalle, mutta onneks se kooste kuitenkin tulee vielä illalla.. Matsi päättyy Asikaisen antamaan pommiin 6. erässä

Piti nyt tilata tuolta maikkarin netistä toi matsi. Näkee koko illan 9e. Toivottavasti yhteydet skulaa kunnolla muuten keittää yli.

Veikkaisin että lempinimi Idi tulee erään tunnetun diktaattorin mukaan, Idi Amin

Idi Amin oli muuten paitsi kansanmurhaan syyllistynyt sotilasdiktaattori, myös erinomainen nyrkkeilijä. Hän piti hallussaan maansa raskaansarjan mestaruusvyötä ennen valtaannousuaan.

Back
Ylös Bottom