Boxing, Keskisarjan Em ottelu 6.10.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hearns
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ymmärrä nyrkkelystä juuri mitään, mut pakko oli maksaa se 9e että pääsee katsoo suorana. Sen verran paljon on matsia hehkutettu. Amin hoitaa, oli sen näkönen eilen punnituksessa :D

hehkutettu matsia jokapaikassa niin paljon että uskon että tässä käy perinteiset suomalaiset ja asikainen häviää. tottakai rehellisesti sanottuna toivon voittoa.

vitun homo maikkari kun ei näytä suorana...prkl
mutta,mikä tärkeintä,Sipos tippuu viidennessä :rock:

Ite ostin tuolt maikkarilt 9e livejutu, ihan jees kuvanlaatu, pienihän tuo on, mutta iha sama kuha näkee livenä noi matsit! Kohta starttaa!

Idi vei 3-0. Hyvä Asikainen!!! Ooleeoleeoleeolee...

Jeeeeeeeee Amiiiin <3

Helvetin hyvä ottelu oli ja hyvinhän siinä sit kävikin!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää nyrkkeilyä taas,hyvä Ami ja hyvä Tolppala

Siis Tolppola ;) Mut kuitenkin Asikainen piti mestaruutensa!!! :hyper: Saatanan siistii :worship: It´s party time :kippis1:

Tolppola tietysti,näppihäiriö.Kyllä painijat ja nyrkkeiljät osaa painonpudotuksen ja tankkauksen punnituksen jälkeen..

Tolppola tietysti,näppihäiriö.Kyllä painijat ja nyrkkeiljät osaa painonpudotuksen ja tankkauksen punnituksen jälkeen..

Saa olla aika paha näppihäiriö, että painaa vahingossa A:ta O:n sijaan :) PS. Mun piti oikein keskittyä, että sain tän viestin kirjotettua oikein humalan takia ;) :piis:

Oliko toi MTV3:n televisiointi jonkun muun mielestä perseestä? Ohjelma tulee keskellä yötä eikä silti malteta näyttää kaikkia eriä? Sitten kiusataan katsojaa leikkaamalla kommentteihin jossa valmentaja sanoo:"Toi oli tosi katastrofi!".Kunnon kiusaamista, olisivat näyttäneet sen 10. erän jossa Idi oli vaikeuksissa.
Ensi kerralla olen itse paikanpäällä jo liput säilyvät samanhintaisina. Nyt jätin väliin koska kuvittelin MTV3+:n näyttävän tuon suorana.
Onnea Idille voitosta! Komea voitto myös Juholta, sieltä se tittelimatsi tulee....

Joo, vitutti todellakin toi esittäminen! Hypittiin yhtäkkiä yhdenteentoista erään... Siis häh?!? Rupes ihan tosissaan vituttamaan... No, voittipahan kumminski! Harmi että vika erä meni niin varmisteluks Idi puolella, et jäi vähä paha maku suuhun, mut tyhmähän se ois ollu jos ois tarjoillu leukaa kaverille tosin...

no maikkarilla on tapana pilata kaikki urheiluohjelmat,jos ei paskoilla selostajilla niin sitten näin

Kertokaahan joku joka katsoi tuon suoran netti-TV -lähetyksen, toimiko pykimättä? Itse harkitsin, mutta pelkäsin että kuitenkin pätkii ja tulee kalliiksi kun joutuu uuden monitorin ostoon vanhan lähtiessä ulkoilemaan kun lähetys tökkää kesken matsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom