CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Oletko T2 testannut sotilaspenkkissä (oma paino) ennätystä? Entä maksimisotilaspenkkiä?

Maxsolttu on 140 kg x 6, elopaino silloin 85 kg (muistaakseni)

Toistoennätykset salilla 72,5 x 47 toistoa, ja kisoissa samalla elopainolla 40 ja 41 toistoa, jolla irtosi kulta alle 80 kg sarjassa vuosina 2003 ja 2004.

Sen jälkeen taso onkin soltussa kasvanut räjähdysmäisesti ja muun muassa Tommi Pasanen, Markku Väisänen ja Timo Parviainen dominoivat lajia suvereenisti. Siinäpä on kovia penkkaajia!

Maxsolttu on 140 kg x 6, elopaino silloin 85 kg (muistaakseni)

Toistoennätykset salilla 72,5 x 47 toistoa, ja kisoissa samalla elopainolla 40 ja 41 toistoa, jolla irtosi kulta alle 80 kg sarjassa vuosina 2003 ja 2004.

Sen jälkeen taso onkin soltussa kasvanut räjähdysmäisesti ja muun muassa Tommi Pasanen, Markku Väisänen ja Timo Parviainen dominoivat lajia suvereenisti. Siinäpä on kovia penkkaajia!

Jotain tuon suuntaista arvelinkin. Oli se 23 x 100 niin kevyen näköistä, että väkistenkin omalla painolla saa tanko kyytiä.

Voimaahan miehessä näytti olevan mutta persehän oli ilmassa jo ennen varsinaista nostoa :eek:

ei ollut. saattaa tulla se vaikutelma kun kaarta otetaan voimakkaasti. nosto matka ei myöskään lyhene koska perse oli ilmassa vasta kun tanko liikkui ylös. enpä jaksa sen enempää inttää. voimaa on pikku ukossa rutkasti IMO.

edit: jaa t2 oli jo itse maininnutkin tosta kaaresta. tuo poseeraus tuohon penan päätteksi oli ihan huippu:D :thumbs:

Tuo mielipiteesi taitaa perustua mutuun, sillä omien kokemuksien ja eri tutkimuksien mukaan asia on juuri päinvastoin.

Vai voitko antaa linkin esimerkiksi viiteen artikkeliin joiden tieto on perseestä? Ei luulisi olevan vaikeaa jos tieto on kerran "aina" perseestä.

Ei sinänsä ihme, että ajattelet noin, sillä itse en olisi koskaan uskonut, että tietosanajakirja jota jokainen voi muokata olisi näin toimiva ja luotettava. Itse käytän Wikipediaa päivittäin ja mielestäni se on Googlen jälkeen Internetin paras sivu.

Käyttelen mä ittekin Wikiä jokapäiväisten asioiden vatvomisessa, mutta en lähtisi sen antamien tietojen pohjalle esmes väitöskirjaa rakentamaan. Ja osuuhan Wiki usein oikeaan, en tässä sitä ole kieltämässä.

Onhan Wikissä puolensa ja se on verrattoman hyvin kaikkien arvioitavissa, mutta avoimesti muokattavana tietokantana tiedon pysyvyys ja tieteellinen arvo ovat kohtuullisen vähissä. Koskaan ei tiedä onko annettu informaatio naapurin Sepon huuhaata vai jonkun arvovaltaisemman instanssin tuottamaa tutkimuksellista tietoa.

Enkä anna linkkiä, koska en ole riittävän tietäväinen arvioimaan Wikin artikkeleita yleisesti. Lukaise tuosta aiemmasta jonkun tyypin postauksesta se kuvaus penkkipunnerruksesta, siinä ainakin kusi juttu käsille.

Lukaise tuosta aiemmasta jonkun tyypin postauksesta se kuvaus penkkipunnerruksesta, siinä ainakin kusi juttu käsille.

Juu no Wikipedian suomalaiset artikkelit tuollaisista ns. marginaalisista asioista kuten penkkipunnerrus ovatkin sitten asia erikseen, mutta eiköhän tuokin artikkeli tule olemaan esimerkiksi parin vuoden kuluttua selkeästi paremmalla mallilla.

Englanninkielisiä artikkeleita lukee paljon suurempi käyttäjäkunta, joten ne saadaan yleensä nopeammin paremman laatuisiksi ja myös pysymään sellaisena.

Ja eipä sitä väitöskirjaa kuulu yhden lähteen pohjalta tehdäkään, vaan kriittisesti vertailemalla eri lähteitä.

Offtopiciksi menee, mutta Wikipedia on yleisesti otteaen aina perseestä, jos haluaa edes jollakin tasolla luotettavaa tietoa.

Itse en kyllä käyttäsi sellaista sivustoa päivittäin, jonka tieto ei olisi mielestäni millään tasolla luotettavaa. Kyllä minäkin painettuun sanaan enemmän luotan, mutta tuo kommenttisi ihmetyttää silti.

onnea vaan sinne!oot kyllä voittosi ansainnut!
Kiitos, suhtaudun tosin melko varovaisesti tuohon Turun kisan voittoon, sillä lavalla ei Turussa ollut kuin kuusi ensikertalaista, ja lajin oikea taso nähdään vasta Lahdessa. Lahdessa onkin vastassa oikeasti kova line-up, ja siellä saan olla todella tyytyväinen jos olen lauantain alkukilpailun jälkeen pitkän sarjan finalistien joukossa.

Hulkki sanoi:
Kiitos, suhtaudun tosin melko varovaisesti tuohon Turun kisan voittoon, sillä lavalla ei Turussa ollut kuin kuusi ensikertalaista, ja lajin oikea taso nähdään vasta Lahdessa. Lahdessa onkin vastassa oikeasti kova line-up, ja siellä saan olla todella tyytyväinen jos olen lauantain alkukilpailun jälkeen pitkän sarjan finalistien joukossa.
Lupaan lähtee jonkun kaa ryyppää jos ei Hulkki pääse finaaliin.

Edit: Mitä tuli luvattuu..:eek:

Lupaan lähtee jonkun kaa ryyppää jos ei Hulkki pääse finaaliin.

Edit: Mitä tuli luvattuu..:eek:

Okei, muista tää sit :D No kyllähän Hulkki finaaliin pääsee, joten tälle ei tule mahdollisuutta.

No kyllähän Hulkki finaaliin pääsee, joten tälle ei tule mahdollisuutta.
En menisi sanomaan; omien esitietojeni perusteella pitkässä sarjassa on nimittäin 4 käytännössä varmaa finalistia, joiden jäljiltä on yksi avoin finaalipaikka, josta minä ja kaksi muuta samantasoista kilpailijaa sitten tappelemme. Meikäläisellä on siis about 1/3 mahdollisuus päästä finaaliin, ja NGV:llä siten 2/3 todennäköisyys joutua ryyppäämään. :D

En menisi sanomaan; omien esitietojeni perusteella pitkässä sarjassa on nimittäin 4 käytännössä varmaa finalistia, joiden jäljiltä on yksi avoin finaalipaikka, josta minä ja kaksi muuta samantasoista kilpailijaa sitten tappelemme. Meikäläisellä on siis about 1/3 mahdollisuus päästä finaaliin, ja NGV:llä siten 2/3 todennäköisyys joutua ryyppäämään. :D

Ei siitä tappelua tule, ei heillä ole jakoa sinulle :) :whip:

En menisi sanomaan; omien esitietojeni perusteella pitkässä sarjassa on nimittäin 4 käytännössä varmaa finalistia, joiden jäljiltä on yksi avoin finaalipaikka, josta minä ja kaksi muuta samantasoista kilpailijaa sitten tappelemme.

Voitto Suosaari, Toni Kari. Ketkä ovat kaksi muuta varmaa finalistia mielestäsi?

Edit: Onko tietoa valitaanko ns. overall-mestari classicissa?

Ja eipä sitä väitöskirjaa kuulu yhden lähteen pohjalta tehdäkään, vaan kriittisesti vertailemalla eri lähteitä.
No shit? Nyt menee jo viisasteluksi noi kommentit.
Itse en kyllä käyttäsi sellaista sivustoa päivittäin, jonka tieto ei olisi mielestäni millään tasolla luotettavaa. Kyllä minäkin painettuun sanaan enemmän luotan, mutta tuo kommenttisi ihmetyttää silti.
Juu, olisi siinä voinut käyttää vähän erilaisia sanamuotoja. Kyllä mä Pakkikseltakin voin ottaa treenivinkkejä threadeista, vaikka niiden takana ei yleensä olekaan muuta kuin mutua ja mielipiteitä.

:curs: Hulkki, lahdessa ei ole yhtään varmaa finalipaikkaa vielä. Kaikkien on kisattava ja viisi parasta saa ne paikat. Nyt mies asenne muutos tai sitten ei kannata edes mennä lahteen. Menet sinne voittamaan ja tuomarit sitten kertoo miten kävi. Ykskään äijä ei tällä hetkellä ole sua parempi tai huonompi mutta lavalla pitää näyttää että haluat olla PARAS, Tsemppiä:rock:

:Menet sinne voittamaan ja tuomarit sitten kertoo miten kävi. Ykskään äijä ei tällä hetkellä ole sua parempi tai huonompi mutta lavalla pitää näyttää että haluat olla PARAS, Tsemppiä:rock:

Hehehehee, Hulksteria ei saisi sanomaan (ääneen) noin edes juottamalla korillista kossua:D . Ei nuo Hulkin kommentit tarkoita huonoa itsetuntoa, se on vaan sen tavaramerkki..

curs: Hulkki, lahdessa ei ole yhtään varmaa finalipaikkaa vielä. Kaikkien on kisattava ja viisi parasta saa ne paikat. Nyt mies asenne muutos tai sitten ei kannata edes mennä lahteen.

Lahden classikkihoikkapoikabodauksen pitkään sarjaan ei ole tulossa enään montaa kisaajaa ( ilmeisesti korkeintaan 8 ), joten finaalipaikka ei tietenkään ole kellekään varma, mutta mutta kyllä Hulkki kireässä kunnossa on kova lyötävä (vaikka hän kuinka haraisi vastaan). Ykkössijalle on kyllä tiukkaa kilpailua( kisaahan siellä mm. yksi Voittokin:lol2: ) :kuola: - vesi kielellä odotetaan molempien sarjojen kisaa...

Hulkki sanoi:
ja NGV:llä siten 2/3 todennäköisyys joutua ryyppäämään.
Hulkki elä sitten petä mua, meinaan jos et pääse finaaliin nii nää ryyppy konkarit ottaa mut mukkaa ryyppy reisuihinsa ja pelkkä ajatteleminenkin tekee pahaa.

Back
Ylös Bottom