Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulla sama tilanne, ja olen ollut kaikenlaisesta liikunnasta ja reenistä tauolla kohta puolivuotta. Kurkku jatkuvaan kipeä, välillä oli lämpöilyä. Veriarvot kaikki ok. Lääkärillä ei ollut tarjota muuta kuin että mentaalijuttuja; koita olla ajattelematta asiaa.
Kuullostaa kovin tutulta, itsellä oli tuollaisia puolenkin vuoden pausseja salista parhaillaan, ihan sairasta. Noh onneksi ne ajat on ohi.
M__M Vai että enemmän vaaraa jatkuvasta käytöstä.. nooh still alive and well! =P
Kantsii vielä ruinata, tiedän ettet säkään kuitenkaan lääkkeitä niin pahasti karsasta ;) Eipä toi mun lekuri maininnut mitään vakavia sivareita.. On muuten todella arvostettu lekuri. Ja ainoa joka keksi ratkaisun mun vaivaani.
Olipas hyvä, että tulin näitä sivuja lueskelemaan. HST-treeniä 6 viikkoa takana ja huomenna viimeinen treenikerta (en tee negatiivisia, kun treenaan yksin). Unentarve on noussut noin 2h/vrk ja illalla, kun siihen kotisohvalle tummun, niin herään tunnin päästä aivan hikisenä. Otsalta suorastaan hiki tippuu. Mielikin on hieman maassa ja ei tulisi mieleenkään tulla rappusia työpaikalle kolmea kerrosta.
On se HST ainakin kovaa sälää. Lisäksi voi vaikuttaa, että tätä ennen treenasin aina 4 vkoa neljän kierrolla ja sitten 1-2 vkoa taukoa/kevyttä. Nyt siis pidempi jakso takana ja koskaan en ole noita iltahiilareja vältellyt niin paljoa paljoa kuin nyt olen tehnyt. Mistään vakavasta tuskin on kyse, kun treenatessa painot nousee mukavasti ja ei mitään rinta/hengitysahdistuksia ole. SIlti täytyy sanoa, että on tuleva tauko paikallaan!
Mulla just salilla, joka sarjan välissä hurja puuskutus ja alkaa jossain vaiheessa pyöryttää, ku vetää viimesetkin toistot loppuun. Jotkut sanoo,(nää tietämättömät, jotka ei koske ees palariin) et mun väsymys ja puuskutus salilla johtuu noista mun mömmöistä. Enpä usko, mutta voiko olla mahdollista? tai sitten raudan puutteesta?
ei ole ylikuntoa, on vain alisyömistä
Tuo on niin totta, allekirjoitan!
hmm..sekin voi kyllä olla mahdollista ;D mutta mites, kun ei ennen ole ollut salilla tommoista puuskuttamista ja huimaus kohtauksia :(