Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tää ylinopea painon nousu, vaikka mä oikeasti syön vieläkin liian vähän:(

ajattelin lisätä aerooppista liikuntaa, eli trampoliinillä smackdowniä ekaluokkalaista siskoa vastaan:rolleyes: , huh siinä tulee hiki!

nimim. painoa vuodessa yli 20kg pituutta ehkä 5cm

Saatana. Mistä alottaisin. No vaikka siitä että miks vatussa se treeni ei suju väsyneenä. Edes piristehöyryistä ei ole hyötyä ku lihaksissa ei vaan ole mitään energiaa taikka tehoa. Ihan turhaan tänäänkin raahasin itteni salille ku kroppa oli vaan niin rikki ettei vaan rauta liikkunut.

Ja sitten kun yöduunia painaa niin tää vatun väsymys on jatkuvasti päällä kun ei vaan osaa nukkua päivisin. Tämä taas vaikuttaa yleiseen mielialaan ja tekee musta kärttyisän ja vittumaisen ihmisen, lisäks se pilaa treenin aivan täysin.

Ja sitten, miksi ihmeessä ihmiset ei osaa pitää siitä hygienistaan huolta? Tänäänkin salilla oli se sama haisuli joka JOKA AINOA KERTA saa KOKO SALIN JA PUKUHUONEEN HAISEMAAN siltä vanhalta tupakalta ja muulta paskalta. Kiva fiilis niellä palkkaria treenin jälkeen kun viereinen haisuli saa vatsan sisällön nousemaan ylöspäin. Tekis mieli sanoa päin naamaa että etkö tajua että lemuat pahemmalta ku kaatopaikka mutta en nyt kehtaa tuntemattomalle noin avautua.

Rautamummo

"Ei nyt varsinaisesti komediaa, mutta tänään todistin jälleen hieman kummallista tapahtumaa; salille tulee vanha heiveröinen mummeli rollaattorilla, istuu jalkaprässiin ja rupeaa heti tekemään 140kg:lla" (Originally by Tytteli)

Tulee tää kommentti vuoden myöhäs, mut tää samainen mummeli tais olla aikamoinen ryssänhirmu viime sodissa ;)

Viimeksi muokattu:
Pari viikkoa sitten tuli taas todettua oikea runkkupenkaajien mestari. Sellasella "lantiopotkulla" munat kattoon ja tankoon vauhtia. Ja puhuttiin kuitenkin normikokoisesta jampasta ja jostain 70-80 kilon painoista ja vielä jonkin aikaa treenanneesta kaveristi. Pisti tosissaan huvittamaan, joltain teinipojilta tuon vielä ees jotenkin ymmärtäisi...

:itku: mun rautamumma viesti poistettiin:itku:
no joo asiaan, ettei tätäkin poisteta:D
tänään taas se sama setä runkkasi penaa oikein kunnolla, sitten siihen tuli sellainen aika hassun näköinen mies viereen,luulin että hyökkää runkun kimppuun:eek: . no ei ne oli vanhoja tuttuja:thumbs:

En oikein tiedä pitäisikö hävetä vaiko hihitellä.

Tänään salilla treenasin aivan normaalin näköisen ja oloisen ja sitäpaitsi ihan viehättävänkin tytön kanssa ainoina treenaajina jonkin tovin.

Nuorenpuoleinen naishenkilö treenaa vatsarutistuslaitteessa, itse palauttelen kolmannen penkkisarjan jälkeen.

Tyttö lopettaa vikan sarjansa aikamoisella rymähdyksellä, tiedä sitten miksi.

Minä katsahdan sinne suuntaan kasvoillani "mitähelevettiä" -ilme, jonka tyttö huomaa.

Tyttö kävelee poispäin säilyttäen katsekontaktinsa minuun.

***NIIN ihanien silmien tarpeeksi romanttiseen kuvaamiseen tarvittavan ajan pituinen huokaus***

Tyttö kävelee pää edellä avointa ovea päin.

Mitä helvettiä :D . Salilla joku tekee penkkiä, sitten penkkaajan viereen kävelee mies ja ne onkin kavereita.

"pikku ronnie" :whip:

no joo , pitää selittää tarkemmin:
jätkä teki runkkupenkkiä, sitten siihen tulee lihava hullun näköinen jatkä viereen kesken sarjan ja katsoo sitä pelottavasti.. .. katsoo myös mua.. ..:eek: sitten kun se jätkä lopetti sarjansa, lihava jätkä ojentaa kätensä ja kättelee runkkua. ne onkin vanhoja tuttuja.

en välttämättä saanut tätä vieläkään kuulostamaan hauskalta, mutta aina kannattaa yrittää:D

Väliaikavitutus - vituttaa kaikki, joilla on onnellinen parisuhde.

Väliaikavitutus - vituttaa kaikki, joilla on onnellinen parisuhde.
Sinkkuna oleminenkin voi olla pirun hauskaa. En olisi tuohon vielä pari viikkoa sitten uskonut, mutta nyt on sekin koettu.

Tälle putosin ihan täysillä. Kai olit sitten herrasmies ja menit kysymään sattuiko? Vai nauroit vaan istuen täysillä?

Kirmasin pelonsekaista virnettä parhaimpani mukaan pidätellen kysymään.
Ei onneksi osunut tyttösen kuuppa ovenkulmaan. Punastui kuitenkin aika lailla.

EDIT: punastumisen syynä siis nolo tilanne, ei tälli.

Kirmasin pelonsekaista virnettä parhaimpani mukaan pidätellen kysymään.
Ei onneksi osunut tyttösen kuuppa ovenkulmaan. Punastui kuitenkin aika lailla.

EDIT: punastumisen syynä siis nolo tilanne, ei tälli.
Tuommosta tapahtuu vaan elokuvissa :D Siistiä!

Salilla pitäisi käydä,mutta vaikka kuinka treenais,niin ei tunnu kehittyvän sitten millään, joten motivaatio täydet nolla,joten eipä ole tarvinnut taas pariin viikkoon treenaillakaan, taitaapa loppua kokonaan:wall: :wall:

Vitut*** ihailija, joka on päättänyt saada minut keinolla millä hyvänsä.
Viestiä pukkaa senverran paljon et mua ihan hirvittää.
Tänään salilta tullessani oli ruusupuska ripustettu postiluukkuuni.
Viime viikolla posti toi paketin, joka sisälsi pehmolelun ja suklaata (olen allerginen suklaalle :lol2: ).
Huh-huh. Mitähän seuraavaksi?

Back
Ylös Bottom