BB Sami Maaniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sami on hyvä esimerkki siitä, kuinka roppa voi näyttää hyvältä ilman hurjia massoja. Pääasia, että on hyvän mallinen ja kireä.:rock:

Balanssi on hieno noissa takaa päin kuvatuissa otoksissa.

Kädet, olkapäät, selkä on hyvin oikeassa mittasuhteessa toisiinsa mun silmiini.

Edit: Tuollaiseen fysiikkaan sopii "veistoksellisen näköiset/klassiset poseeraukset" kuin nenä päähän.

Hienoja kuvia ja tsemppiä Sami loppudietille! Muista treenata niitä ojentajia niin saat ne ehkä joskus yhtä isoiksi kuin minulla.;) ;) ;)
:offtopic:
Olis kiva ottaa erää Sampan kanssa joskus esim SM-lavoilla tai vaikkapa GP-kisoissa? Siellä tulis aika kovaa skabaa kun molemmat ollaan tällaisia veistoksia...;)

PS.ollaanhan me 2005 oltu samalla lavalla, mutta eri sarjassa.

siisti kroppa:rock:. ilmeisesti aika lyhyt kaveri, ainakin kuvista saa sellasen vaikutelman.

Hassua, mä saan aina Samista aika pitkän kaverin vaikutelman? Varsinkin noista kuvista tulee sellainen illuusio meikälle. Sami taitaa olla 168cm pitkä vai onko jopa 170cm?:rolleyes:

Hienoja kuvia ja tsemppiä Sami loppudietille! Muista treenata niitä ojentajia niin saat ne ehkä joskus yhtä isoiksi kuin minulla.;) ;) ;)
:offtopic:
Olis kiva ottaa erää Sampan kanssa joskus esim SM-lavoilla tai vaikkapa GP-kisoissa? Siellä tulis aika kovaa skabaa kun molemmat ollaan tällaisia veistoksia...;)

PS.ollaanhan me 2005 oltu samalla lavalla, mutta eri sarjassa.

No tulihan se sieltä, ojentaja muistutus meinaa. Minä vähän odottelin/toivoin matsia tänävuonna SM-lavalla, mutta katsotaan kevääseen päin, eihän sitä koskaan tiedä mitä kevät tuo tullessaan.

ei sitä sm-kilpailua vois siirtää vaikka ens viikolle? meikä on tuskin ainoa joka ei sitä malta odottaa enää kovin pitkään!!! aaaargh!!

Back
Ylös Bottom