Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kiitos SniffDaddy, toivottavasti näin on. Vierähti iso kivi pienituloisen opiskelijan sydämeltä :)

Toivottavasti lappu tulee. V*ttuako sitä töllö tarvii katsoa, jos ei ole varaa maksaa.

Tuo pirun sade ja ukkonen. Minnekkään ei voi mennä ilman autoa tai kastumatta läpimäräksi. Eikä oikein innosta salamanisku päähänkään:jahas:
Eikä viime sateesta ole varmaan kolmea kuukauttakaan. Tarttis saatana koko ajan sataa :curs:

Pelko terveyden menettämisestä ei ole kiva juttu. Jos niin kävisi, menis lähes kaikki haaveet (/suunnitelmat) uusiksi. Onneksi on vielä tuo 'jos'.

Pelko terveyden menettämisestä ei ole kiva juttu. Jos niin kävisi, menis lähes kaikki haaveet (/suunnitelmat) uusiksi. Onneksi on vielä tuo 'jos'.

Usko, toivo, rakkaus. Jos se ei riitä, niin sitten täytyy rohkeana katsoa eteenpäin mitä ikinä sieltä on tulossakaan.

Vituttaa, kun reilut 2 viikkoa sitten on tilattu vaihto uuteen vastaavaan malliin, eikä uutta laitetta ole VIELÄKÄÄN tuotu!
*klips*
Nyt aikaa on mennyt jo yli 3 viikkoa, mutta johonkin suuntaan ollaan kuitenkin menossa. Reklamoin asiasta myyjälle, eli Verkkokauppa.comiin.

Minulle on nyt tilattu tukkurilta uusi telkkari, jonka pitäisi pikaisesti tulla kotiovelleni. Verkkokaupalle pisteet, InfoCarelle miinusta.

Miksi mun piti olla niin tyhmä, että menin avaamaan oven, vaikken ketään kylään edes odottanut...:wall:

Joo mul on kans sama. Luvat on maksamatta ja aikoinaan päätin, että ovea en perrrrkele avaa, ellen vieraita odota. Mutta joskus uteliaisuus voittaa ja pakkohan se ovi on avata, ja aina silloin käy kyllä mielessä, että jos siellä on vaikka itse paholainen :david: TV-lupatarkastajan roolissa.

Joo mul on kans sama. Luvat on maksamatta ja aikoinaan päätin, että ovea en perrrrkele avaa, ellen vieraita odota. Mutta joskus uteliaisuus voittaa ja pakkohan se ovi on avata, ja aina silloin käy kyllä mielessä, että jos siellä on vaikka itse paholainen :david: TV-lupatarkastajan roolissa.
Tästä oon varmaankin jo joskus avautunut, mutta kerrataan. Eli itse olen myös kiltisti maksanut luvat, kun opiskelijana jäin rysän päältä kiinni. Odotin kaveriani vierailulle, ja sieltä pamahtikin "Telehallintokeskusksesta iltaa" Sakkoa tuli 500 mk, laskua takautuvasti aikaisemmalta ajalta muutama satanen(en vain kyennyt valehtelemaan, että "eilen tän telkkarin ostin") ja siitä vielä parille kuukaudelle laskua eteenpäin. Nyt en pelkää enää isoa, pahaa setää oven takana. Ainakaan tv-tarkastajaa. :rolleyes:

Jahas, flunssa otti ja rankaisi taas. Eilen alkoi kurkkukivulla ja yöllä nousi lämpöä ja rupes päätä särkemään. Vituttaa vain jos tämä nyt sitten estää porukoille lähdön viikonlopuksi tai jos pieni poikamme tulee enemmänkin kipeekski kuin tohon pieneen köhään joka sillä nyt on.

Tästä oon varmaankin jo joskus avautunut, mutta kerrataan. Eli itse olen myös kiltisti maksanut luvat, kun opiskelijana jäin rysän päältä kiinni.

Joo toi on varmasti se viisaampi vaihtoehto, mutta pitäähän elämässä olla jotain jännitystä:D
Nim: Nuori kapinallinen

MITEN ton mittauksen aikaisen piipityksen saa VITTU POIS päältä Polarin mittareista???????? EI löydy mistään valitkosta, eikä lähde painelemalla. Huollon jälkeen tuli tohon päälle. VITUN ÄRSYTTÄVÄÄÄ!

MITEN ton mittauksen aikaisen piipityksen saa VITTU POIS päältä Polarin mittareista???????? EI löydy mistään valitkosta, eikä lähde painelemalla. Huollon jälkeen tuli tohon päälle. VITUN ÄRSYTTÄVÄÄÄ!

Vasaralla "hienosäätämällä" ;)

Itellä lähtee ainakin pitämällä valonappulaa pohjassa muutaman sekunnin. Ja tää piti suorittaa kait mittausmoodissa. Muistaakseni oli tosiaan vittumainen piippailu eikä lähtenyt liian helpolla pois. :D

Kännykkäterroristit salilla. Tai ei ny suoranaisesti vituta, mut ihmetyttää kovin. No okei... Vituttaa ihan sairaasti. Eikö ne saatana osaa olla tuntia puhumatta paskaa luuriin. Vittu en mäkään mee kännykkäkauppaan pumppaan haupitsia. Perkele...

Kännykkäterroristit

Tuon verran lyhensin. Se, että on ihgu uusi puhelin ei tarkoita sitä, että sporassa, bussissa, kahvilassa tai [lisää listaa] tarvitsee koittaa jokaista vitun soittoääntä. Muutenkin ihmisten pitäisi opetella olemaan edes hetki ilman sitä puhelinta. Vituttaa ihmiset jotka istuvat puhelimessa 24/7, kiva mennä kahville jonkun luo joka vaan istuu ja höpöttää puhelimeen. Perkele käytöstapoja.

Esimerkki niille jotka ei tiedä miten kuuluu käyttäytyä:

**tilulilulii**

Moi, tässähän minä kotona. Eipä tässä kummallisia, mutta hei oliko sulla jotain tärkeää? Mulla on tuttu käymässä, mä voin vaikka soittaa myöhemmin.
**punainen nappula**

Helppoa eikö vain.

Perhanan unohtuneet siirtovelkakirjaukset, jotka aiheuttaa muutoksen tilikauden voitossa, jolloin pitää muuttaa rakennusten vuosi poistoja ja sitä kautta tuloslaskelman ja taseen kokonaan=>teettää mulle lisää hommia...

Itellä lähtee ainakin pitämällä valonappulaa pohjassa muutaman sekunnin. Ja tää piti suorittaa kait mittausmoodissa. Muistaakseni oli tosiaan vittumainen piippailu eikä lähtenyt liian helpolla pois. :D

KIITOS! Omaat ikuisen kiitollisuuteni. :worship: Tuo tosiaankin oli se jippo. Oli kyllä harvinaisen v*ttumaiseksi tehty.

serkkuni oli tehnyt hauistreenin keskisellä, kun sielä on niitä myitäviä painoja kaiken kansan ulottuvilla:rock:
terveisiä l*****le jos joskus tätä luet
ei salikomediaa mutta jotain siine päin:kippis1:

Back
Ylös Bottom