Kiitos SniffDaddy, toivottavasti näin on. Vierähti iso kivi pienituloisen opiskelijan sydämeltä![]()
Toivottavasti lappu tulee. V*ttuako sitä töllö tarvii katsoa, jos ei ole varaa maksaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos SniffDaddy, toivottavasti näin on. Vierähti iso kivi pienituloisen opiskelijan sydämeltä![]()
Eikä viime sateesta ole varmaan kolmea kuukauttakaan. Tarttis saatana koko ajan sataa :curs:Tuo pirun sade ja ukkonen. Minnekkään ei voi mennä ilman autoa tai kastumatta läpimäräksi. Eikä oikein innosta salamanisku päähänkään:jahas:
Pelko terveyden menettämisestä ei ole kiva juttu. Jos niin kävisi, menis lähes kaikki haaveet (/suunnitelmat) uusiksi. Onneksi on vielä tuo 'jos'.
Toivottavasti lappu tulee. V*ttuako sitä töllö tarvii katsoa, jos ei ole varaa maksaa.
Nyt aikaa on mennyt jo yli 3 viikkoa, mutta johonkin suuntaan ollaan kuitenkin menossa. Reklamoin asiasta myyjälle, eli Verkkokauppa.comiin.Vituttaa, kun reilut 2 viikkoa sitten on tilattu vaihto uuteen vastaavaan malliin, eikä uutta laitetta ole VIELÄKÄÄN tuotu!
*klips*
Miksi mun piti olla niin tyhmä, että menin avaamaan oven, vaikken ketään kylään edes odottanut...:wall:
TV-lupatarkastajan roolissa.Tästä oon varmaankin jo joskus avautunut, mutta kerrataan. Eli itse olen myös kiltisti maksanut luvat, kun opiskelijana jäin rysän päältä kiinni. Odotin kaveriani vierailulle, ja sieltä pamahtikin "Telehallintokeskusksesta iltaa" Sakkoa tuli 500 mk, laskua takautuvasti aikaisemmalta ajalta muutama satanen(en vain kyennyt valehtelemaan, että "eilen tän telkkarin ostin") ja siitä vielä parille kuukaudelle laskua eteenpäin. Nyt en pelkää enää isoa, pahaa setää oven takana. Ainakaan tv-tarkastajaa.Joo mul on kans sama. Luvat on maksamatta ja aikoinaan päätin, että ovea en perrrrkele avaa, ellen vieraita odota. Mutta joskus uteliaisuus voittaa ja pakkohan se ovi on avata, ja aina silloin käy kyllä mielessä, että jos siellä on vaikka itse paholainenTV-lupatarkastajan roolissa.

Tästä oon varmaankin jo joskus avautunut, mutta kerrataan. Eli itse olen myös kiltisti maksanut luvat, kun opiskelijana jäin rysän päältä kiinni.
MITEN ton mittauksen aikaisen piipityksen saa VITTU POIS päältä Polarin mittareista???????? EI löydy mistään valitkosta, eikä lähde painelemalla. Huollon jälkeen tuli tohon päälle. VITUN ÄRSYTTÄVÄÄÄ!
MITEN ton mittauksen aikaisen piipityksen saa VITTU POIS päältä Polarin mittareista???????? EI löydy mistään valitkosta, eikä lähde painelemalla. Huollon jälkeen tuli tohon päälle. VITUN ÄRSYTTÄVÄÄÄ!
Kännykkäterroristit
Itellä lähtee ainakin pitämällä valonappulaa pohjassa muutaman sekunnin. Ja tää piti suorittaa kait mittausmoodissa. Muistaakseni oli tosiaan vittumainen piippailu eikä lähtenyt liian helpolla pois. :D
Tuo tosiaankin oli se jippo. Oli kyllä harvinaisen v*ttumaiseksi tehty.