Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää kuulostaa kyllä lähinnä joltain Sentencedin levyjen heikoilta B-raidoilta.
Hyvää musaa, ei siinä mitään, mutta aika keskinkertaista heviä.
Ostetaan nyt kuitenkin.
Mä olen kans sillä fiiliksellä, että vanha laulaja oli parempi. Nyt tämä tosiaan kuulostaa lähinnä Sentencedin lämmittelyltä. Äh, mä kuuntelen vanhaa levyä. Uusi jää kyllä kauppaan. LoveInfernal oli helvetin onnistunut biisi.Tykkäsin enemmän vanhasta laulajasta. Love infernal on mahtava biisi. Laihiala kun tuli kuvioihin, noh, tämä on nyt niinku vaan senarit. Ja senareita tuli kuultua jo ihan tarpeeksi..
No eihän tuossa olis mitään ideaa. Yhtälailla voisi sanoa 50centille, että lopeta räppääminen ja koita välillä virkistävää gospelia. Tuo kuuluu genreen ja hyvä genre onkin, jatkaisivat vain samaa shittiä.Olisi virkistävää jos tämä Sentenced, Charon ja Poisonblack akseli kokeilisi joskus rohkeasti vähän jotain muutakin.
Mutta kun se on todellakin sitä samaa shittiä. Vähän meinaa olla ideat kadoksissa. Jotain uutta kaipaisi ainakin tuonne sävellyspuolelle, kun tuppaavat olemaan samasta muotista nuo kipaleet. Samalla temmolla, soudilla ja rakenteella mennään. Ei sitä genreä tarvi vaihtaa, mutta jotain uutta maustetta edes muutamaan biisiin. Koittaisivat vaikka jotain vähän raskaampaa poljentoa esimerkiksi.No eihän tuossa olis mitään ideaa. Yhtälailla voisi sanoa 50centille, että lopeta räppääminen ja koita välillä virkistävää gospelia. Tuo kuuluu genreen ja hyvä genre onkin, jatkaisivat vain samaa shittiä.
Mutta kun se on todellakin sitä samaa shittiä. Vähän meinaa olla ideat kadoksissa. Jotain uutta kaipaisi ainakin tuonne sävellyspuolelle, kun tuppaavat olemaan samasta muotista nuo kipaleet. Samalla temmolla, soudilla ja rakenteella mennään. Ei sitä genreä tarvi vaihtaa, mutta jotain uutta maustetta edes muutamaan biisiin. Koittaisivat vaikka jotain vähän raskaampaa poljentoa esimerkiksi.
Olen, ja löytyy hyllystäkin. Turha tästä nyt on vääntää, ehkä oma musiikkimakukin on vain tässä hieman "kehittynyt" sekä muuttunut ja siksi kaipaisi jotain uutta näiltäkin bändeiltä.ööh,ootkohan sä edes kuullut Charonin uutta levyä?esim.joku Air nyt ei ihan ole samasta muotista...
Olen, ja löytyy hyllystäkin. Turha tästä nyt on vääntää, ehkä oma musiikkimakukin on vain tässä hieman "kehittynyt" sekä muuttunut ja siksi kaipaisi jotain uutta näiltäkin bändeiltä.

Tästä olen hiukan eri mieltä. Jos mitään ei muuteta, niin ei se sama uudelleenlämmitetty soppa maistu enää niin hyvälle. Kyllä hyvän bändin ominaisuus on kyky kehittyä levy levyltä, mutta silti pystyä säilyttämään se tietty omaleimaisuus.Niin kauan kun biisit kuulostaa hyvältä, ei todellakaan tarvitse mitään muuttaa.