Poisonblack update

Tää kuulostaa kyllä lähinnä joltain Sentencedin levyjen heikoilta B-raidoilta, vanhempaan Poisonblackiin ei ole mitään yhteyksiä.

Hyvää musaa, ei siinä mitään, mutta aika keskinkertaista heviä.

Ostetaan nyt kuitenkin.

Tää kuulostaa kyllä lähinnä joltain Sentencedin levyjen heikoilta B-raidoilta.

Hyvää musaa, ei siinä mitään, mutta aika keskinkertaista heviä.

Ostetaan nyt kuitenkin.

Juuri näin. Ei mitenkään erityisen hyvä levy, mut Villen laulu pelastaa koko levyn. Eli ostettavahan se on.

Tykkäsin enemmän vanhasta laulajasta. Love infernal on mahtava biisi. Laihiala kun tuli kuvioihin, noh, tämä on nyt niinku vaan senarit. Ja senareita tuli kuultua jo ihan tarpeeksi..

TDM, Laihialan projektibändihän tämä on ollut alusta asti. Justiin sellaista tylsemmänpuoleista Sentencediä, kun mainitsemisen arvoisia lauluntekijöitä ei ole. JP teki soundia vähän erottuvammaksi, mutta nyt ei paljoa ylistystä irtoa.

Tykkäsin enemmän vanhasta laulajasta. Love infernal on mahtava biisi. Laihiala kun tuli kuvioihin, noh, tämä on nyt niinku vaan senarit. Ja senareita tuli kuultua jo ihan tarpeeksi..
Mä olen kans sillä fiiliksellä, että vanha laulaja oli parempi. Nyt tämä tosiaan kuulostaa lähinnä Sentencedin lämmittelyltä. Äh, mä kuuntelen vanhaa levyä. Uusi jää kyllä kauppaan. LoveInfernal oli helvetin onnistunut biisi.

Toiset tykkää, toiset ei. Me no like.

Minun mielestä todella kova levy. Vaatii muutaman kuuntelukerran, ennenkuin hyväksyy uuden (tai vanhan senarityylisen) soundin.

Raivotar ja Soul In My Flames ovat takuuhittejä.
"I Cannot tolerate the PAIN!" :rock:

No eivätpä sitten ole pojat keksineet pyörää uudestaan. Tai muutenkaan keksineet mitään. Samaa vanhaa perusmeininkiä, joka toimii ihan hyvin, mutta eipä sitten muuta. Olisi virkistävää jos tämä Sentenced, Charon ja Poisonblack akseli kokeilisi joskus rohkeasti vähän jotain muutakin.

Olisi virkistävää jos tämä Sentenced, Charon ja Poisonblack akseli kokeilisi joskus rohkeasti vähän jotain muutakin.
No eihän tuossa olis mitään ideaa. Yhtälailla voisi sanoa 50centille, että lopeta räppääminen ja koita välillä virkistävää gospelia. Tuo kuuluu genreen ja hyvä genre onkin, jatkaisivat vain samaa shittiä.

No eihän tuossa olis mitään ideaa. Yhtälailla voisi sanoa 50centille, että lopeta räppääminen ja koita välillä virkistävää gospelia. Tuo kuuluu genreen ja hyvä genre onkin, jatkaisivat vain samaa shittiä.
Mutta kun se on todellakin sitä samaa shittiä. Vähän meinaa olla ideat kadoksissa. Jotain uutta kaipaisi ainakin tuonne sävellyspuolelle, kun tuppaavat olemaan samasta muotista nuo kipaleet. Samalla temmolla, soudilla ja rakenteella mennään. Ei sitä genreä tarvi vaihtaa, mutta jotain uutta maustetta edes muutamaan biisiin. Koittaisivat vaikka jotain vähän raskaampaa poljentoa esimerkiksi.

Mutta kun se on todellakin sitä samaa shittiä. Vähän meinaa olla ideat kadoksissa. Jotain uutta kaipaisi ainakin tuonne sävellyspuolelle, kun tuppaavat olemaan samasta muotista nuo kipaleet. Samalla temmolla, soudilla ja rakenteella mennään. Ei sitä genreä tarvi vaihtaa, mutta jotain uutta maustetta edes muutamaan biisiin. Koittaisivat vaikka jotain vähän raskaampaa poljentoa esimerkiksi.

ööh,ootkohan sä edes kuullut Charonin uutta levyä?esim.joku Air nyt ei ihan ole samasta muotista...

ööh,ootkohan sä edes kuullut Charonin uutta levyä?esim.joku Air nyt ei ihan ole samasta muotista...
Olen, ja löytyy hyllystäkin. Turha tästä nyt on vääntää, ehkä oma musiikkimakukin on vain tässä hieman "kehittynyt" sekä muuttunut ja siksi kaipaisi jotain uutta näiltäkin bändeiltä.

Olen, ja löytyy hyllystäkin. Turha tästä nyt on vääntää, ehkä oma musiikkimakukin on vain tässä hieman "kehittynyt" sekä muuttunut ja siksi kaipaisi jotain uutta näiltäkin bändeiltä.

Niin kauan kun biisit kuulostaa hyvältä, ei todellakaan tarvitse mitään muuttaa. Menee vaan v*tuiksi siinä vaiheessa. Jos joku ei tykkää, niin bändi vaihtoon, valikoimaa mualimassa löytyy :)

Niin kauan kun biisit kuulostaa hyvältä, ei todellakaan tarvitse mitään muuttaa.
Tästä olen hiukan eri mieltä. Jos mitään ei muuteta, niin ei se sama uudelleenlämmitetty soppa maistu enää niin hyvälle. Kyllä hyvän bändin ominaisuus on kyky kehittyä levy levyltä, mutta silti pystyä säilyttämään se tietty omaleimaisuus.

Back
Ylös Bottom