joo muttaku siis ei muista yhtää mite noita laskettii/ muunnettii. oon kyllä kahtonu tuota taulukkoa mutta ei muista ei.
1 nolla on kertaa 10 ja 1 desimaali on jaettuna 10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo muttaku siis ei muista yhtää mite noita laskettii/ muunnettii. oon kyllä kahtonu tuota taulukkoa mutta ei muista ei.
1.
a. 640 nm
b. 150 000 000 km
c. 10 fm
d. 540 MW
2.
a. 2 400 km
b. 4 mikrometriä ("myy"m)
c. 1,4*10^8 m
d. 82 nm

Muuta pääkaupunkiseudulle, niin pääset toyboykseni.kiitos, rakastan sua![]()
Muuta pääkaupunkiseudulle, niin pääset toyboykseni.
Miksi kaupat menevät kiinni juuri yhdeksältä? Löytyykö tähän jokin selitys agraariyhteiskunnan ajoilta?
Mun puolestani saisi olla kaikki auki 24h. Ikävä on sitä aikaa USA:ssa kun saattoi vaikka kello 02:30 lähteä kauppaan hakemaan vessapaperia/tamponeita/leipää/maitoa ilman mitään kiska/huoltsikkalisiä.
Ite en löytänyt parin viikon aikana Losista kuin just niitä kitska/turisti myymälöitä ja sit jos kauppaan halusi piti körötellä 50 kilsaa kohti Nevadaa.Mitä tapahtui JWO:lle? Entä Tomille? Hulkkikin näyttää kirjoittelevan tuolla "toisella foorumilla"...
En nyt tiedä miten arkoja nämä kysymykset ovat kun en asioista mitään tiedä, mutta JWO kuului kyllä palstan seuratuimpiin nimimerkkeihin.
Kuinka lyhyeksi ajaksi kannattaa auto sammuttaa bensankulutuksen kannalta? Onko suuriakin eroja autojen välillä?
No entä miksi 24 h huoltoasemien ovissa on lukot?
Tuolla aikataululla ei pitäisi olla mitään ongelmaa, jos alat järjestellä asiaa nyt.Kuinka nopeasti voi saada vastauksen eränsiirtohakemukseen puolustusvoimilta? esim lähtö nyt tammikuussa, siirtäisin heinäkuuhun.
Joo.Ja riittääkö perusteluiksi esim aikomus opiskella ulkomailla muutama kuukausi?
Quentin sanoi:Kuinka lyhyeksi ajaksi kannattaa auto sammuttaa bensankulutuksen kannalta? Onko suuriakin eroja autojen välillä?
Olen kuullut puhuttavan muutamasta minuutista.
nyt tänään selvisi taas miksi verot on suomessa kovat.Treffasin yhden naisen joka on työttömänä ja sen 2v lapsi on päivät päiväkodissa.Onko normaali käytäntö ?
Tuolla kulutuksella muutamaksi minuutiksi moottorin sammuttamalla säästää polttoainetta 0,033
Eikös liikkeet ole välillä suljettuja myös inventaarion vuoksi tai välillä 24h paikat saatavat pitää liikkeensä kiinni esim. erilaisian pyhinä.