Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa. Tuolta löytyy melkein 300 sivua malliesimerkkejä siitä, kuinka "herutetaan". Eli farkut alas + stringit ylös + perse pitkälle +kaveri ottamaan kuva suorituksesta (+alaikäisyys)=herutus.

Miten miehet sitten heruttaa? :david:

Miten miehet sitten heruttaa? :david:

Toivottavasti ei mitenkään...tosin suosiossa taitaa olla six-packin esittely, mieluiten peilin kautta kuvattuna. Jotkut suosivat myös jäykän peeniksen esittelyä (näin olen kuullut)...

Ja korjaus edelliseen, miehet ei heruta, poikaset saattavat näin tehdä...

Mistä tallinnassa kannattaa ostaa kaljat, viinat ja tupakat? D-terminaaliin tullaan laivalla joten mieluiten siitä läheltä. SuperAlkossa ainakin on juomapuoli suhteellisen halpaa mutta mistä halpaa tupakkaa?

Mikäs on totuus asialle, joskus kuullut että mahallaan nukkuvat kärsivät useammin silmäpusseista, kuin selältään nukkuvat..? :rolleyes:
Itse nukun mahalteen ja kärsin silloin tällöin silmäpusseista. Nukuttua kyllä tulee tarpeeksi, 7-9h.
Ei viitsisi opetella nukkumaan selälteen, kun on taipumusta kuorsata.:lol2:

Silmäpussit

- nesteen kertyminen silmänalusihoon: suolainen ruoka, väsymys, stressi, liika nukkuminen ja erityisesti vatsallaan, liian runsas veden juominen illalla, öljypitoiset voiteet silmänseudulla, sydän- ja munuaissairaudet
- rasvan kerääntyminen kudokseen: yksittäiset rasvasolut nousevat dermikseen venyttäen sitä, luomirauhasten suureneminen (näärännäppy)
- rakenteellinen perinnöllinen ilmiö: ulkonevat tai paksut luomet, ongelma on perinnöllinen, johon vaikea vaikuttaa kosmeettisesti
- sairaudet: esim. kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuva myksodeema (tarkoitetaan hyaluronihapon ja sen mukana veden kertymistä kudoksiin ja tämän aiheuttama turvotus)

Silmänympärysihon hoidon perusohjeena tulisi pitää veren- ja lymfakierron vilkastuttamista sekä alueen ihon kosteuttamista.

Päivittäin:
- silmämeikin poisto hellävaraisesti oikeilla ja asianmukaisilla tuotteilla; ei turhaan käytetä vedenkestävää
- silmänympärysvoiteiden säännöllinen käyttö: laatu, määrä, levitys
- naamiot
- suojaus aurinkolaseilla ja uv-filttereillä
- ehostus

Täältä.

Ilmeisesti pitää lopettaa nuo silmämeikit. :D

Nyt tarvis vähän apua tän mun matikkapääni kanssa. Eli jos joku ystävällinen voisi laskea allaolevat laskut minulle lausekkeiden kera, niin osaisin muistaisin ehkä vastaisuudessa sitten:

1. Ilmaise suureiden arvo käyttäen sopivaa etuliitettä:
a) Punaisen valon aallonpituus 0,000 000 64m
b) auringon etäisyys Maasta 150 000 000 000 000 mm
c) atomin ytimen halkaisija 10 potenssiin -14 m
d) ydinvoimalan reaktorin teho 540 000 000W

2. Kirjoita mahdollisimman lyhyesti
a) 240 000 000 cm
b) 0,000004 m
c) 1400 x 10 potenssiin 5 m
d) 0,000 000 000 082 km

kesälomalla vähän lisää surkastunut tuo matikkalohko tuolla takaraivossa.

Eli jos joku ystävällinen voisi laskea allaolevat laskut minulle lausekkeiden kera, niin osaisin muistaisin ehkä vastaisuudessa sitten
Ja paskat osaat/muistat.
1. Pienempään päin: milli, mikro, nano, piko, femto, atto
Suurempaan: kilo, mega, giga, tera, peta, eksa

2. Kymmenen potenssit on aika kova sana.

joo muttaku siis ei muista yhtää mite noita laskettii/ muunnettii. oon kyllä kahtonu tuota taulukkoa mutta ei muista ei.

Back
Ylös Bottom