Hemmetin kova juttu kyllä. Pakko joskus kokeilla ittekkin tollaista ohjelmaa. :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo 1-jakonenkin on aika henkilökohtaista ja toimii niin eritavalla kuin on treenaajia, itse en ole koittanut 2 jakosta pienempää eli en voi sanoa tuota huonoks enkä hyväks... eli siis tiivistettynä, miten usein koko keho läpi viikossa, kolmesti taisin ymmärtää ja siis mitkä on selkeet plussat tossa? asiaa oli todella paljon ja luin hartaasti mutta en sisäistänyt tuota kaikkea![]()
btw entä miinukset :D

Tuo 1-jakonenkin on aika henkilökohtaista ja toimii niin eritavalla kuin on treenaajia, itse en ole koittanut 2 jakosta pienempää eli en voi sanoa tuota huonoks enkä hyväks... eli siis tiivistettynä, miten usein koko keho läpi viikossa, kolmesti taisin ymmärtää ja siis mitkä on selkeet plussat tossa? asiaa oli todella paljon ja luin hartaasti mutta en sisäistänyt tuota kaikkea![]()
btw entä miinukset :D

Muistatko vielä, että minkälaisia rautoja liikuttelit eri isoissa liikkeissä silloin aktiivisen treeniuran aikana?
Kyllä minä osan tuloksista muistan suunnilleen, vaikka treenipäiväkirjojani en tähän hätään löydä. Kun voimatasot ja massa olivat kovimmillaan, kärsin kovista kyynärpäiden kivuista, jotka rajoittivat erityisesti penkkipunnerrusta. Olkapäät sain treenattua kivuista huolimatta ihan ok raudoilla. 
Lihasmuisti se vaan jatkaa toimimistaan. Nyt otin kyykyssä jo 12x145kg ja pystypunnerrukset 34kg käsipainoilla. Paino on pudonnut 1,5 kg viime treenistä, koska vedän nyt vähillä kaloreilla ja nesteet ovat kai osin lentäneet pihalle. Aloittelen ruokavalion muuttamisen tässä nyt treenin tueksi. Katsotaan mihin tässä vielä päästään. Jos vaikka alkaisi näyttää siltä, että treenaa.
Voin suositella 1-jakoista ohjelmaa todella lämpimästi kaikille, jotka ovat pitäneet pitkää paussia treeneistä ja peruskunto on tippunut pohjamutiin. Minulla ainakin toimii paremmin, kuin koskaan olisin itse voinut uskoa.
nyt kun 1-jakosta oon tehny en voi enää käsittää mitä hyötyä on esim selälle tehä se 12 sarjaa treenissä, koska jos ne oikein selälle tekee niin aika vaikee niitä on tehä "täysillä". ite oon tehny esim 2x leuat ja 2x alatalja / 2x kulmasoutu ja 2x ylätalja.
e: ja ainut miinus IMO se että ne lihakset ei oo salin jälkeen ihan äärettömässä pumpissa kun ei olla tehty kolmea eri hauis liikettä = ei TUNNU siltä että on reenattu niin helvetin hc sti.
Itse sanoisin, että 2krt/vko on minimi penkissä ja kyykyssä jos voimaa on tarkoitus kehittää. Itselläni tuli viime perusjaksolla 3 kyykkyä ja 3 penkkiä 8 päivän sisään ja sarjoja melkosen reilusti. Kovin taisi olla 6x5x85% ja samalla viikolla tuli sitten vielä nopeuskyykky/penkki + Boksikyykky/kapea penkki.sillä olen lukenut/huomannut että 2 kertaa/viikko on aika max penkissä mikäli haluaa tulosta (tarkoitan maximeja) sanokaa toki jos kahlaan tuossa asiassaa vähän pitkospuitten vieressä![]()

...
Ei siis mitään erityisen ihmeellisiä ripauksen vajaa 120kg painoiselle bodarille.
Selkä mulla otti suhteellisen hyvin massaa, rinta taas on heikommin kehittyvä. Olkapäät ja ojentajat kehittyivät hyvin. Nuo näkyvät minusta noissa tuloksissakin selvästi.
Nuo ovat sitten niitä kovimpia sarjoja, eivät aivan tyypillisintä treeniä. Mielestäni noissa olen tehnyt liian kovilla raudoilla. Taisin seurata liikaa Yatesin treenejä ja elin käsityksessä, että vinopenkistä ja kulmasoudusta on otettava sarjaa 200 kg:lla, ennen kuin on kunnossa.![]()
Katsotaan. Asia on harkinnassa, mutta saapa nähdä. Kuvien laittaminen nettiin on joka tapauksessa kohtalaisen vaivatonta, ettei se siitä varmaankaan jää kiinni. Tällä hetkellä olemassa on vain näitä kesäkuun rasvakuvia. Ehkä otan kameran mukaan salille lähiaikoina, joten saadaan tämä toinenkin kuva kasaan.