Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meidän ikkunan alla on n. 10 tuntia esiintynyt vain lyhyitä taukoja pitäen intiaaniryhmä pan-huiluineen. Äijät vetää vittu 3-4 samaa biisiä koko päivän!
Aivan mielipuolisen ärsyttävää! Lisäksi meidän parvekkeen korkeudella n.5metrin päässä on sellainen rallisimulaattori, joka kirskuu ja kolisee heiluessaan. Ei helvetti!

Meidän ikkunan alla on n. 10 tuntia esiintynyt vain lyhyitä taukoja pitäen intiaaniryhmä pan-huiluineen. Äijät vetää vittu 3-4 samaa biisiä koko päivän!
Aivan mielipuolisen ärsyttävää! Lisäksi meidän parvekkeen korkeudella n.5metrin päässä on sellainen rallisimulaattori, joka kirskuu ja kolisee heiluessaan. Ei helvetti!

:D

hajoa

Eipä tuo menetyksenä paljoa harmita, mutta syö kyllä paljon tehoa treenata radio novan kello 15 uutisten tahdissa kuin jos siellä taustalla hakkaisi se tuttu jytä.
Tänään oli kyllä melkonen antikliimaksi kun "Final Countdown" lähti radiosta soimaan...
No onneksi on kevyt viikko menossa. Jos vaikka viikonloppuna polttelis jotain rässiä sitten taas koko kansan iloksi. :D Luvassa taitaa olla Lamb of God, Slayer, Moksu, Stamppa, Mastodon, Flames, Arch enemy yms. miehistä menoa (paitsi Arch enemy, joka on erittäin naisellista :D ). Joten varautukaa.:rock:

Jos nämä aiheuttavat ahdistusta, vältelkää treenaamasta klo 19-21 välisenä aikana. :evil:

:offtopic: Opiskeleeko/Treenaako Venlakin TTY:llä? Tyttöset ovat kuitenkin pieni harvinaisuus tuolla alasalilla, joten varmaan ollaan joskus siellä törmätty.

Vituttaa kun intissä lähtee kaikki lihat. Treenattu on 3 viikon aikana joku kerta ja syöminen kusee hiilari/rasva-paskan takia oikeen kunnolla. Laihduttu tähän mennessä noin 3 kiloo ja kaikki varmaan lihaksista.

No ei ankarasti vituta, mutta vähän silti: ullakon verkkokomerollani (ja monilla muilla tässä perhanan talossa) oli käynyt varkaita. :curs: Pengottu oli tavaroita, mutta eipä siellä onneksi mitään kovin arvokasta varastettavaa ollut. Vaatteita lähinnä oli pengottu (toivottavasti mitään "hienoa" ei oltu viety, en ehtinyt tarkemmin katsoa), mutta paras juttu oli, kun viety oli mun äitiltäni joskus aikoinaan saamani 1-6 kg:n käsipainot. :D Eipä tainneet kovin vahvoja ne varkaat sitten olleet :lol2:

Kaikki asiat tuntuu menevän ihan päin persettä kaikilta läheisiltä ja itseltä!
Kokoajan tulee kaikkea vastoinkäymistä asiassa kuin asiassa, enkä oikeen tahdo enää tietää mitä tehdä..:itku:
Mulla hajoo pää tähän hommaan...

Istun työpaikalla krapulaisena. Ei nappais yhtään.

Yritin eilen varata Kilroy Travelsin kautta lentolippuja Prahaan. Jäi nimenomaan yritykseksi, koska varausjärjestelmässä oli jokin häiriö. Nyt näyttäisi varauksen teko onnistuvan, mutta hintapa onkin nyt noin 30 euroa kalliimpi! :curs:

Jos vaihdan ajankohdan myöhempään, näyttäisi hinta olevan taas siedettävällä tasolla. Mutta se taas on toinen juttu, että sopiiko se oman tai kanssamatkustajien aikatauluihin... En ole asiasta vielä heiltä kysellyt, mutta olen jo nyt varma, ettei se käy ja koko matka joudutaan joko perumaan tai sitten nöyrtymään kalliimpien lippuhintojen edessä. Voi kulli! :wall:

:offtopic: Opiskeleeko/Treenaako Venlakin TTY:llä? Tyttöset ovat kuitenkin pieni harvinaisuus tuolla alasalilla, joten varmaan ollaan joskus siellä törmätty.

Ei reenaa, liikun muuten vaan sillä suunnalla. (Mut on kyllä uhattu viiä jonnekin TTY:n salille saamaan mave-tekniikkaoppia, nyt tiiän sitten mihin aikaan kannattaa sinne tulla :D) Slayer on muuten aivan loistavaa treenimusiikkia!

Aiheeseen: vituttaa, koska piti mennä lenkille, mutta nyt on maha kipeä. Aivan sekasin. Perkele sentään. Ei pysty menemään kyllä yhtään mihinkään. Auh. Auuuh.

Se siitä lisävastuusta ja ylennyksestä sit.

1) Älkää koskaan tehkö ylitöitä
2) Älkää olko ikinä käytettävissä aina, jopa tunnin varoitusajalla
3) Älkää tehkö parastanne tai vielä parempaa
4) Älkää sitoutuko työhönne

..koska se ei kannata!!!!:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

PeeÄs: KIITOS LUOTTAMUKSESTANNE!

Kaverin kaveri (emme nolaa häntä kertomalla tarkempia yksityiskohtia henkilöstä) oli tuossa aikapäivää sitten hieman puntilla. Jätkä tekee onnellisena pystypunnerruksia naama virneessä, kun yhtäkkiä sillä kirjaimellisesti napsahtaa päässä.

Eipä mitään, sisulla sarja loppuun. Kun jannu laskee painot maahan, lähtee taju. Joku tilaa ambulanssin ja ukko viedään ensiapuun. Jätkällä on pamahtanut pieni verisuoni päästä.

Samana iltana jannu pääsee kotiin ja soittelee kavereilleen iloisena seikkailustaan. Ei jälkiseuraamuksia.

Minä ihmettelen edelleen, että onkohan sillä aivoja ollenkaan.

:D mun kaverille kävi penkatessa samoin, paitsi ei pyörtyny. Oli justii alottanu salilla käymisen ja kokeili siinä tietysti maksimejam ni, yhtäkkiä napsahtaa päässä. Oli sitte vissii ollu pää kipeä jonki aikaa ja lääkärissäki käyty. Lääkäri oli vaa sanonu et ei sais reenata nyt sitte kuukauteen ainakaan. Siihen loppu se treenaaminen. Kaverin kommentit oli hienot: "joo iha paska laji, en jaksa enää." :jahas:

Tulipa tässä mieleen yksi tapaus, joka ei kyllä ole komediaa, mutta en jaksa etsiä/aloittaa uutta keskustelua.

Eli n. 2,5 vuotta sitten kun olin ensimmäisiä kertoja salilla ja väänsin penkkiä 35 kilolla niin hoksasin vähän vanhempia poikia(olivat treenanneet selvästi useita vuosia, n.18 vuotiatia.), jotka osoittelivat minua ja nauroivat. Muutenkin teki tiukkaa edes kehdata nostella niin pienillä painoilla. No ei siinä vielä mitään, 2 päivää sen jälkeen kyykkyä kun tein hurjalla 40 kilolla, joka tuntui helvetin painavalta, niin samat kaverit tulivat ihan viereen kyylään ja nauramaan. Se viimeinen tikki tuli kun pidin sarjojen välisä taukoa niin pojat pistivät lisää painoa ja kyykkäsivät itse ja melkein pakottivat minuakin yrittämään. Oliskohan siinä ollut n.100 kiloa, mikä ei olisi varmaan edes noussut telineistä silloin. No vaihdoin painot hirveässä paineessa takaisin 40 kg:aan ja kyykkäsin taas poikien naurun säestämänä. Onneksi siihen tuli sitten joku isompi äijä ja heitti pojat ulos salista. Oli niin lähellä ettei olisi ollut viimeinen kerta silloin salilla että....:david: Muutenkin piti silloin seiniä pitkin kävellä ettei tälläinen kynis olisi ollut muiden tiellä. Onneksi pokka riitti kuitenkin jatkamaan salilla käyntiä.

Ristus viete mitä touhuilua. Iso :thumbs: sille riskille äijälle joka ne tyypit sieltä salilta pois kanto.

Ps. nevahood, vaikka mä oon lukenu sun sigus vaikka mite monta kertaa, ni jatkuvasti jaksan repeillä sille :D

Se siitä lisävastuusta ja ylennyksestä sit.

1) Älkää koskaan tehkö ylitöitä
2) Älkää olko ikinä käytettävissä aina, jopa tunnin varoitusajalla
3) Älkää tehkö parastanne tai vielä parempaa
4) Älkää sitoutuko työhönne

..koska se ei kannata!!!!:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs:

PeeÄs: KIITOS LUOTTAMUKSESTANNE!

Joo neljä vuotta tehtaalla on opettanu mulle suunnillee samat asiat. Ja lienee tarpeetonta sanoa, että olen edelleen määräaikainen. Kaikki lupaukset vakinaistamisesta ja muusta on aina :anssi:

Allekirjoittanut on ilmiselvästi jonkinlaisen pahan kirouksen alla... Ostin toissapäivänä 1200 euron lcd-telkkarin, ja se levisi tunnin käytön jälkeen! :eek:

Eikä tämä ole ainoa tapaus. Kautta aikojen on varmaankin joka toinen uutena hankkimani elektroninen laite sanonut "poks" heti kättelyssä/tuottanut pettymyksen jollakin muulla tavalla. Vähän listaa:

-Digikamera, söi akut 5 minuutissa
-Kannettava tietokone, romppuasema paskana, kovalevyssä bad sectoreita
-Pyykinpesukone, ei hajonnut, mutta liike kusi toimituksen ja konetta odoteltiin melkein 2 kk.
-Nykyisen asunnon sähkökiuas. Kun sitä tultiin korjaamaan, melkein jokaisesta huoneesta hävisi sähköt.

Pari ei-elektronista laitetta:
-Runkopatja-sänky, runkoon oli unohdettu asentaa vastakappaleet, joihin sängyn jalkojen pultit pitäisi kiinnittää. Reiät oli kyllä muistettu porata.
-Ns. johtajantuoli eli siis työtuoli, paketista puuttui melkein kaikki ruuvit, joten kokoaminen oli aika mahdotonta

-Lisäksi aikaisemmin tilittämäni online-varaus matkaa varten

Siinäpä noita. Olisi varmasti muitakin, muttei tule nyt mieleen. Ja ei, en ole ainakaan omasta mielestäni kädetön/ymmärtämätön laitteiden kanssa, minua seuraa vain huono onni. Välillä tuntuukin, että jos liikkeen valikoimassa on esim. 1 susikappale sadan tuotteen joukossa, niin se viallinen tulee JUURI minulle.

Millähän tämän kirouksen voisi poistaa...? Uhraisinko lampaan uhrialttarilla tms.? :evil: Joku poppakonsti olisi kyllä paikallaan.

Vituttaa kun alibi lehdestäkin on tullut todella paska lehti.Uusimmassa numerossa uhoo kaveri kuka on raiskannut kaksi vanhusta puukolla uhaten perustavansa "suomen mafia" rikollisjärjestön!Tarkistaakohan toimittajat ikinää vankian taustoja vai pääseekö noihin kuka vain kertomaan satuja?!?

Vituttaa naisasiat ihan helvetisti!!!:wall: :itku:
Miten naiset voi olla niin vaikeita, ettei niistä saa mitenkään selvää...:curs:

Allekirjoittanut on ilmiselvästi jonkinlaisen pahan kirouksen alla... Ostin toissapäivänä 1200 euron lcd-telkkarin, ja se levisi tunnin käytön jälkeen! :eek:

-Digikamera, söi akut 5 minuutissa
-Kannettava tietokone, romppuasema paskana, kovalevyssä bad sectoreita
-Pyykinpesukone, ei hajonnut, mutta liike kusi toimituksen ja konetta odoteltiin melkein 2 kk.
-Nykyisen asunnon sähkökiuas. Kun sitä tultiin korjaamaan, melkein jokaisesta huoneesta hävisi sähköt.

Pari ei-elektronista laitetta:
-Runkopatja-sänky, runkoon oli unohdettu asentaa vastakappaleet, joihin sängyn jalkojen pultit pitäisi kiinnittää. Reiät oli kyllä muistettu porata.
-Ns. johtajantuoli eli siis työtuoli, paketista puuttui melkein kaikki ruuvit, joten kokoaminen oli aika mahdotonta

-Lisäksi aikaisemmin tilittämäni online-varaus matkaa varten

Jotkut ovat vain syntyneet kulkemaan hieman synkempiä polkuja elon tiellä. :D Etsi vain tiiviisti positiivisia asioita. :thumbs:

Työkamuni unohti aikanaan ilmoittaa, että haluaa päästä eläkkeelle 57-vuotiaana, siihen kun oli silloin mahdollisuus. Hän unohti sen ilmoituksen...:rock: Kuulema vähän harmitti 4 vuoden lisäpesti. :D

Voi saatana! Joku/jotkut oli yön aikana pölliny mun kispan tosta talon edestä. Siis ei jumalauta!! Eikö mikään ole enää pyhää!!? Nyt jokut vitun kynäniskat hieroo onnellisina rasvasia käsiään kun saavat jotain parikymppiä pimeillämarkkinoilla meikän fillarista. Vetäkää jo ittenne hirteen saatana!! On se kumma kun keskustan alueella tapahtuu tollasta.. joku hiace pakittaa pihalle ja joku sepe viskaa pyörän kyytiin. Ei vaatinut paljoa. Pyörävarkaat pitäis virallisesti julistaa saalistuskohteeksi, eli saa ampua armotta kun saa rysänpäältä kiinni. Kuka niitä kunnioittaa!!? Jos tälläkään foorumilla on ykskään pyörävarkaaksi tunnustautuva niin toivon sinulle kivuliasta ja lyhyttä loppuelämää.

Back
Ylös Bottom