Vituttaa yksi deivid salilla, jonka kans ollaan samaan aikaan reenailtu sellanen puoli vuotta. Sillä on paljon vuotta nuorempia kavereita, joista miltei jokainen on innostunut käymään salilla (joukossa myös mun pikkuveli). Tämä deivid sitten innoissaan jakelee viisauttaan ja tietenkin pikkuiset kuuntelee haltioituneena viisaamman ja riskimmän neuvoa. Joskus tämä suuri ja mahtava bodymunkki sanoo lakeijoilleen että "kokeilkaapa tehdä näillä painoilla millä minä teen".
Mm. rintatreeni aloitetaan peckdeckillä ja joskus tehdään alaviistopenkkiä. :wall: Toisinaan jopa normipenaa smithissä.
Se yököttävin asia on se, että poika xiittaa esim. penkissä monen kymmenen kilon edestä sarjapainoja jättämällä liikeradan törkeän vajaaksi. Viistopenkissä "otti ykkösen" 40 kilon kässäreillä. Vieläpä pyys mua ja kaveria auttamaan ne sille syliin.

Kun joku hänen pikku hovinarreistaan tekee ylätaljaa kapealla otteella, ei kuulemma saa selkä liikkua yhtään, mutta kun arvon herra itse tekee leveällä otteella, selkä liikkuu n. 90 asteen kulmassa koko ajan.
Yksi hieno suoritus oli 160kg:n hack-kyykky. Liikerata oli polvien hienoinen notkistus ja sitten ylös. Ihmettelen kyllä, ettei poika ole löytänyt vielä jalkaprässiä.
Paras oli, kun se alkoi tekemään lankkupenaa smithissä. :D Pyysi yhtä kätyreistään pitämään lankkua rinnalla, kun tämä ähelsi toistoja. Paras oli se, että suurin osa toistoista ei edes koskettanut lankkua.
JA EI VITTU SITÄ KYRPÄNAAMAA :curs: KUN USKALSI TULLA MULLE :curs: NEUVOMAAN KUINKA YLÄTALJAA:curs: TEHDÄÄN OIKEAOPPISESTI :curs:
Odotan innolla, että pääsen näkemään, mihin saakka tuo deividdeily jatkuu. Olkapäätä se on jo pitempään aikaa voivotellut ja ei vittu ihme niillä tekniikoilla jos alkaa nivelet temppuilla!
Ja jos joku sanoo, että mene neuvomaan sitä, niin unohtakaa koko juttu. Eräs salimme kokeneimmasta treenaajasta (ikää reilut 35vee, yli 180kg raakapenkki) neuvoi pojalle tämän tehdessä penkkiä oikeita liikeratoja ja poika jopa vähensi painoja. Oli deividillä vittumainen ilme, kun kavereitten edessä joutui nolatuksi. :D
Oon jumalauta pitäny huolen ettei veli treenaa sen paskakasan kanssa ikinä! Vituttanu katsoa vierestä olkaapää paskana kun toinen viisaana jakelee niin oikeaoppisia neuvojaan. Ja se saatanan eltaantunut paskaläjä pitää vieläpä itseään jonakin salin kinginä, heti ollaan nokka pystyssä neuvomassa jos joku tekee jotain "väärin". Onneksi on olkapää alkanut tervehtyä, ajattelin pitää pienet kimppatreenit sen kanssa ja palauttaa maanpinnalle kertarysäyksellä.
Anteeksi, kappalejako ja teksti on varmasti sekavaa, mutta väsyttää.
Helpotti ihan vitusti kertoa tämä. Aah.