BB PRO King Kamali

On Kamali itse asiassa ollut kerran 3. ja pari kertaa 4. ja 5.

Mutta siihen en usko, että enää tulee pääsemään viiden parhaan joukkoon.

Aiemmilla ansioilla on tässä lajissa vtun vähän merkitystä, varsinkin kun kehitys esim. tällä heppulilla kulkee yhä huonompaan suuntaan; aiempi malli ja symmetria on poissa, eikä sama poseerausrutiinikaan jaksa enää innostaa porukoita, kun sitä on katseltu vähän joka kisassa. Nyt kun kilpakumppani Titus on lusimassa, tämä pässi luulee olevansa jumala ja treenaa ja roinaa niin kuin millään ei olisi mitään väliä. Lopputulos on tuollainen epäkesko joka menee lavalle 10% rasvoissa näyttäen symmetriseltä kuin junan alle jääntyt skoda. Aina kun kaveri päästää keskikehon rennoksi, maha roikkuu kuin odottavalla äidillä, yläkeho olkapäihin asti on suhteeton käsiin ja jalkoihin nähden ja jalat ohenee tikkumaisiin pohkeisiin, kädet loppuu hauiksiin ja puikkomaisiin kyynervarsiin. Ei tuollaisella keholla pärjätä ammattilaiskisoissa, kun takaa tulee uutta ukkoa paririvissä. :D

Tuo Getbig on kyllä vähän perseestä sikäli että siellä melkein poikkeuksetta vittuillaan kaikille. Kamali on myötävaikuttanut omaan ryöpytykseensä käyttäytymällä typerästi, mutta tuolla tunnutaan piruilevan myös ihan syyttä suotta.

Löysin tuolta jonkun kuvathreadin missä aika iäkäs foorumilainen postaili vanhoja kuvia Paul Dilletistä ja itsestään, sinänsä mielenkiintoisia. Ja vaikka tämä foorumilainen oli aikoinaan ollut ihan kelpo natukunnossa, haukuttiin se pystyyn.

Ei Kamali mun mielestä nyt niin ihan kaikkien aikojen paskin kehari ole. Vertaa vaikka Gregg Kovacsiin. On Kingillä tietynlaista lavakarismaa ja välillä tuntuu kun tuskin kukaan meistä ihmistä henk. koht. tuntee, että nuo "aika ylpeä" ja "vittumainen tyyppi" fraasit on tempaistu jostain muista asiayhteyksistä. Voihan tuo King olla oikeasti ihan mukava äijäkin?

Bisley puhuu tässä tärkeästä asiasta. Täällä heitellään aika rehvakkaasti kommentteja (negatiivisia) eri kehonrakentajien luonteesta, älykkyydestä ja käytöksestä ilman henkilökohtaista kontaktia haukunnan kohteeseen. Mielestäni tätä tulisi välttää.

Bisley puhuu tässä tärkeästä asiasta. Täällä heitellään aika rehvakkaasti kommentteja (negatiivisia) eri kehonrakentajien luonteesta, älykkyydestä ja käytöksestä ilman henkilökohtaista kontaktia haukunnan kohteeseen. Mielestäni tätä tulisi välttää.
Todellakin näin!
Omasta mielestäni netissäkin pitäisi kirjoitellessa ajatella, että olisinko valmis sanomaan nämä asiat kohteena olevalle henkilölle suoraan päin. Jos todella olet varma siitä, niin silloin en näe voimakkaammissakaan haukuissa väärää, sehän on vain mielipiteen ilmaisua ja meitä löytyy erilaisia persoonia eri tyyleillä.
Mutta seläntakana puukottamista en itse hyväksy, ja lasken tähän kategoriaan yhtä lailla myös netissä "selän takana" p...aa jauhavat... joilla ei kuitenkaan sisu riittäisi mennä suoraan laukomaan "mielipiteitään"!
No, pientä avautumista täältä, mutta kun nyt tuli aihe esille...:rolleyes:

Todellakin näin!
Omasta mielestäni netissäkin pitäisi kirjoitellessa ajatella, että olisinko valmis sanomaan nämä asiat kohteena olevalle henkilölle suoraan päin. Jos todella olet varma siitä, niin silloin en näe voimakkaammissakaan haukuissa väärää, sehän on vain mielipiteen ilmaisua ja meitä löytyy erilaisia persoonia eri tyyleillä.
Mutta seläntakana puukottamista en itse hyväksy, ja lasken tähän kategoriaan yhtä lailla myös netissä "selän takana" p...aa jauhavat... joilla ei kuitenkaan sisu riittäisi mennä suoraan laukomaan "mielipiteitään"!
No, pientä avautumista täältä, mutta kun nyt tuli aihe esille...:rolleyes:

Eli tollasesta isosta ja ilmeisen agressiivisesta tyypistä ei kannattaisi puhua mitään, kun päin naamaa ei uskaltaisi turpaan saamisen pelossa puhua mitään?

Siinä on kyllä perää, ettei kannata kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä tehdä jos ei henkilökohtaisesti tunne. Mutta mitä jonku verran noita Kamalin nettijuttuja tullu seurattua, niin niiden perusteella nuo vittuilut ei kyllä pahasti väärään osoitteeseen mene.

Kyllähän moni jenkeissä on pitänyt ja varmasti pitää yhä Gustavo Badellia kukkoilevana ja ylimielisenä jätkänä, mutta hän itse jossain haastattelussa ihmetteli kovasti miksi näin on. Hän itse omien sanojensa mukaan on vain hyvin määrätietoinen, itsensä tiedostava ja kunnianhimoinen kilpailija. Onko siinä jotain väärää?

Ei tällaisten kavereiden tarvitse kummarrella menestyneempiä kilpailjoita. Kun he eivät tätä tee niin heille langetetaan heti ylpeän, itserakkaan ihmisen leima. Badellilta kysyttiin joidenkin kisojen lähestyessä kuka on hänen voittajasuosikkinsa? Hän määrätietoisena ihmisenä vastasi: minä itse. Kun toimittajat oikein kaivelemalla kaivelee, saadaan aina jostain kaverista, joka ei nöyristele ketään, suht' vittumainen kuva. Eikö?

Muistakaa aina että ketä haukuttekin, esim nyt Kamalia, on hän varmasti tehnyt VALTAVAN työn näyttääkseen tuolta. Ei alennuta "disrespectaamaan" sitä häneltä.

Kyllähän moni jenkeissä on pitänyt ja varmasti pitää yhä Gustavo Badellia kukkoilevana ja ylimielisenä jätkänä, mutta hän itse jossain haastattelussa ihmetteli kovasti miksi näin on. Hän itse omien sanojensa mukaan on vain hyvin määrätietoinen, itsensä tiedostava ja kunnianhimoinen kilpailija. Onko siinä jotain väärää?

Tää nyt on asian yleistämistä, mut näinhän kaikki omahyväiset kilpailijat sanovat itsestään (mm. Shawn Ray). Meillä Suomessahan ei saa kehua toisia, saatikka sitten itseään, mutta kyllä näille Badelleille ja Rayn Shawneille välillä pisukka nousee vähän liikaa hattuun. Ei siinä mitään, kovia jätkiä toki ovat, mutta välillä Shawn-sedällä kyllä meni aika lapsellisuuksiin toi valitus: "mä olin paljo parempi ku Yates"! ( Ja Doriani vaan treenas, ei puhunu paskaa ja oli vitun kovassas kunnossa)

edit: Ei siis liittyny mitenkään töhön Kamalijuttuu erityisesti, en ole hänen sanomisiaan juuri seurannut. Osa (entisaikojen) bodareista kyllä välillä oli jutuissaan miltei pahempia itsekehuskelijoita, kuin ammattipainijat. Tuolla Getbigissä nyt kun oon muutaman kerran vaan vieraillu, niin sellaista "Suomi24-paskaa" kyllä välillä heittävät..

:offtopic:
Taikka avautua/sanoa mielipiteitään kilpailija kokouksessa...;) Se voi maksaa jopa sijoituksia....? Siis täällä Suomessa.
:lol2:
Heh hee:D Huumorilla tota juttua ajattelen.. kai nyt hämmästyksen saa sanoa kilpailijakokouksessa ääneen. Mut mistä sijoitusmuutoksista puhut? Voisit kai sanoa asia suoraan ja ääneen;) ?

Mielestäni itseään saa ja pitää arvostaa ja ehdottomasti kehua. Ja tietysti eityisesti toisia (sun kondista ja esiintymistä mielellän kehuu, se oli loistavaa katsottavaa:thumbs: ). Nää Shawn Rayt vaan on eri asia, ja kyl mä Suomestakin muistan tapuksen, jossa kaveri ei vaan ymmätäny et toiset oli parempia (syy oli sit kaikissa muissa). Arvostelulajihan tää on, ja onhan se monesti kun omaa kroppaa arvostellaan. Tietysti sitä toivoo, et kaikkia arvostellaan tasapuolisesti, eikä tuomita kondista naaman tai persoonan takia.

:lol2:
Heh hee:D Huumorilla tota juttua ajattelen.. kai nyt hämmästyksen saa sanoa kilpailijakokouksessa ääneen. Mut mistä sijoitusmuutoksista puhut? Voisit kai sanoa asia suoraan ja ääneen;) ?

Mielestäni itseään saa ja pitää arvostaa ja ehdottomasti kehua. Ja tietysti eityisesti toisia (sun kondista ja esiintymistä mielellän kehuu, se oli loistavaa katsottavaa:thumbs: ). Nää Shawn Rayt vaan on eri asia, ja kyl mä Suomestakin muistan tapuksen, jossa kaveri ei vaan ymmätäny et toiset oli parempia (syy oli sit kaikissa muissa). Arvostelulajihan tää on, ja onhan se monesti kun omaa kroppaa arvostellaan. Tietysti sitä toivoo, et kaikkia arvostellaan tasapuolisesti, eikä tuomita kondista naaman tai persoonan takia.

Ja jos tädillä olis munat se olis setä!

Eli tollasesta isosta ja ilmeisen agressiivisesta tyypistä ei kannattaisi puhua mitään, kun päin naamaa ei uskaltaisi turpaan saamisen pelossa puhua mitään?
Tunnetko sitten olosi miehekkäämmäksi kun jauhat sontaa ko. isosta ilmeisen agressiivisesta tyypistä takanapäin kun et muutoin uskalla?
Mutta pointtini oli lähinnä se, että moni "nettilouskuttaja" ei samaan tapaan aukoisi turpaansa kenellekään livenä, mutta näppäimistön takaa on kenen vaan niin helppo esittää kaikenlaista tuntematta vastuuta sanoistaan.
Siksi mun mielestä pitäisi myös netissä hetki ajatella samoin kuin livetilanteessa ennenkuin päästää näppäimistön laulamaan, eli ottaa huomioon oma vastuunsa kaikesta sanomisestaan. Se on reilua peliä mun mielestä, jopa miehen mitta (joojoo, naisenkin myös näin tasa-arvon aikana:D ).

Ei siinä mitään, kovia jätkiä toki ovat, mutta välillä Shawn-sedällä kyllä meni aika lapsellisuuksiin toi valitus: "mä olin paljo parempi ku Yates"! ( Ja Doriani vaan treenas, ei puhunu paskaa ja oli vitun kovassas kunnossa)

ei se doriankaan nyt aina ollu hyvässä kunnossa :D mutta turhapa sitä on jossitella, mutta mukavaa se on :)

Tässä on muutama kirjoittaja nyt ymmärtänyt tahallaan väärin kirjoitukseni (ja Bisleyn kirjoituksen). Kyseessä oli kehonrakentajien luonteen, käytöstapojen, älykkyyden ja sen sellaisen negatiivinen ja varmasti toisen tai kolmannen käden tietoon perustuva arvostelu. Se on täysin asiatonta.

Kehonrakentajien kuntoa ja vartaloa saa jokainen fani arvostella, siitä ei ollut kyse. Kirjoitinhan itsekin, että Kamalilla on surkeat pohkeet. Sen näkee jokainen. Surkeat pohkeet eivät kuitenkaan tee miehestä tyhmää, huonokäytöksistä jne., minä en ainakaan pysty sellaisia johtopäätöksiä pohkeista tai muista lihasryhmistä tekemään.

Tässä on muutama kirjoittaja nyt ymmärtänyt tahallaan väärin kirjoitukseni (ja Bisleyn kirjoituksen). Kyseessä oli kehonrakentajien luonteen, käytöstapojen, älykkyyden ja sen sellaisen negatiivinen ja varmasti toisen tai kolmannen käden tietoon perustuva arvostelu. Se on täysin asiatonta.

Kehonrakentajien kuntoa ja vartaloa saa jokainen fani arvostella, siitä ei ollut kyse. Kirjoitinhan itsekin, että Kamalilla on surkeat pohkeet. Sen näkee jokainen. Surkeat pohkeet eivät kuitenkaan tee miehestä tyhmää, huonokäytöksistä jne., minä en ainakaan pysty sellaisia johtopäätöksiä pohkeista tai muista lihasryhmistä tekemään.

Jos nyt jätetään Kamali ja muiden kehonrakentajien luonteen ja käytöksen analysoiminen ja pysytään fysiikan puolella. Tuollaisia massoja, kuten Kamalilla ja muilla suurilla pro-kehonrakentajat omaavat, on monesti vaikeaa enään nöhdä kovin tyylikkäinä. Harvat omaavat sellaisen rakenteen ja lihasmallin, että näyttävät myös tyylikkäiltä noilla massoilla (mun mielipide). Osa on voinuyt olla nuorempina ja pienempinä varsin tyylikkäitä, mutta sitten todella isoksi kasvettuaan näyttävät lähinnä monstereilta (mm. Nasser El Sonbaty). Ei yksittäisiä lihasryhmiä korjaamallakaan nämä rujomman raeknteen omaavat tule koskaan kovin esteettisen näköisiksi. Tarvitseeko sitä sitten olla? Arvostelulajihan tämä on, ja tiettyä esteettistä silmää vaativaa, jossa lihasmassa ja kireys on vain osa arvosteluperusteista ( Muutenhan voitaisiin vain laskea pituus/painosuhde, luuston ym paino, rasvaprosentti ja pintanesteiden määrä).

Kamalilla on kyllä hurjat massat, ja päästessään kireäksi on ihan kovan näköinen.Minusta Kamalin poseerausasennot eivät kyllä sovi hänelle parhaiten, niissä olisi myös fiksattavaa.

:hyper: :hyper: Mukava lukea taas näitä kommenteja. Välillä tulee mieleen että mikä laji on kyseessä? Mietitäänpäs "kehonRAKENNUS". Aina pitää saada arvostella mutta pitäisi kuitenkin suhteuttaa se omaan kokemukseen ja tietoon kyseisestä henkilöstä ja lajista. Mutta hauska näitä on lukea. :worship: :worship:

:hyper: :hyper: Mukava lukea taas näitä kommenteja. Välillä tulee mieleen että mikä laji on kyseessä? Mietitäänpäs "kehonRAKENNUS". Aina pitää saada arvostella mutta pitäisi kuitenkin suhteuttaa se omaan kokemukseen ja tietoon kyseisestä henkilöstä ja lajista. Mutta hauska näitä on lukea. :worship: :worship:

Kyllähän kehonrakennuksessa pitää ehdottomasti olla jokaisella oikeus sanoa mitä mieltä hän jostakin kilpailijasta on. Hauskinta on ettiä joku hc- bodauskuva (varsinkin naisesta) ja kysyä esim. joltain työkaverilta mitä mieltä hän tästä on:D - voin helvetti et ne vastaukset on yleensä hauskoja:lol2:

Back
Ylös Bottom