Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa niin ankarasti ihmiset, jotka nauravat lihaville ihmisille. Esim tänää olin rannalla, kun veljeni tuli sinne(aika lihava), niin johan alkoi jostain porukasta kuulua tirskuntaa ja osoittelua veljeeni päin. No minä sitten kävelin niin vittumainen ilme kasvoillani porukan tykö, tungin naamani helvetin lähelle jonkun jätkän naamaa ja sanoin hiljaa niin karulla äänellä kuin pystyin: jos et pidä turpaasi kiinni, niin voit olla varma että saat kaivella jalkojasi perseestäsi ulos! :evil:

Ei kerpele kun se kaveri meni punaiseksi, no minä sitten kylmän viileästi kävelin veljeni luo.:D

Joo tiedän, että oli minultakin vähän lapsellista käytöstä, mutta kun on saanut kuunnella noita tirskuntoja jo ihan tarpeeksi. Vähemmästäkin menee hermot! VITTU!!!:wall:

Ou, thanks guys:D

Mä kun luulin, että mä olin tossa se paha poika;)

BTW, vituttaa nyt aika paljon, kun olen "kotona" eli vanhempien luona, niin ei näy telkusta kuin 4 kanavaa, ja golden league meni tauolle juuri. Uutiset välissä. Toivottavasti ei se lähetys lopu kesken kisojen. No tärkeintä, että edes keihäänheitto nähdään loppuun asti. TeroT rulez :kippis1:

Kato pienemmillä painoilla pääsee :D ja eikös juurikin takakyykky yleensä ole sama kuin syväkyykky?

Miten vittu sulla voi olla yli 700 postia ja luulet että normaali takakyykky on sama kuin syväkyykky?!?!?!?!

Mietippä hieman mitä sana SYVÄ tarkoittaa??

etukyykkykin voi olla syväkyykky,mitäs siihen sanot,vai sekotinko sinut?

syväkurkkukaan ei ole sama kuin syvällä maan sisällä kasvava kurkku...

aivan älyttömiä nuo edellä olevat kyykky jutut:eek:
...jollaki saatana jalat menee 360 astetta:eek: ....mikähän alieni siellä kyykkäilee??:lol2:

Pelkkä tanko ku tipahtaa aataminomenalle niin on henki vaarassa, siihen ei vaikuta tippaakaan vaikka ojentajissa ja rinnassa olis lihasta niin et nousee se kaks markkaa penkistä.

penkistä mieleen tuli..eilen salilla hengaili varsin pitkään semmonen parikymppinen jannu joka ei varsin timmissä kunnossa ollut ( ei todellakaan loukkaavaan sävyyn, en vaan tiiä miten ilmasta pyöreämpi ihminen :D )
joka kasas penkkiin törkyraudat, eikä lukkoja laittanu.sitte selkä semmoselle tunnelille et mietin et katkeeko ton niska kohta..,no sai kun saikin nostettuu raudan siitä telineeltä rinnantasolle (joka tosiaan oli varsin korkeella ton kiekura selän takii) nytkytti noin 5 kertaa sellasta 1cmx1cm liikettä ja pinnisti raudan takas telineelle..pointtia jäin kummastelemaan.
tätä sitten jatku ,välissä äijä istu 10min penkillä ja sama setti alusta.
olin sit muualla tekemässä jotain ja kuulu gili rysähys, siellähän ne oli kiva kasa painoja kesken nytkytysten levinny lattialle.äijä suoriutu jotenki raudan alta alas,mut sisukkaasti jatko,eikä vieläkään lukkoja voinu laittaaa...
pelottavaa lähinnä :)

ajatteleppa jos olis laittanu lukot,painot jääny rinnalle eikä kiekkoja saa tiputettua pois...

itse en ole koskaan käyttänyt lukkoja missään liikkessä,tosin en ole koskaan joutunut pudottamaan painojakaan,tunnen lienee itseni liian hyvin?:rolleyes:

ajatteleppa jos olis laittanu lukot,painot jääny rinnalle eikä kiekkoja saa tiputettua pois...

itse en ole koskaan käyttänyt lukkoja missään liikkessä,tosin en ole koskaan joutunut pudottamaan painojakaan,tunnen lienee itseni liian hyvin?:rolleyes:

Aivan, kuinka helvetissä ne painot olisi saanut rinnalta jos olisi ollut lukot?

Aivan, kuinka helvetissä ne painot olisi saanut rinnalta jos olisi ollut lukot?

Silloin voi avata sen sanaisen arkkunsa ja kysäistä jotain paikalla olevaa ihmisolentoa vaikka varmistamaan nostoa! Ei oo kovin vaikeeta ja pystyy keskittymään nostoihin paljon paremmin kun ei tarvi olla pelko perseessä, että jääköhän tää nyt rinnalle ja mitäköhän sitten tapahtuu...

mxm sanoi:
Ei oo kovin vaikeeta ja pystyy keskittymään nostoihin paljon paremmin kun ei tarvi olla pelko perseessä, että jääköhän tää nyt rinnalle ja mitäköhän sitten tapahtuu...

Välillä pyydän jonku varmistamaan mun mikki hiiri painoja. Ei kyllä koskaan apua ole tarvinnu, mutta se on ainaki itelle pikemminki sellanen henkinen varmistus.

Eilen kyykätessä joku kaveri päätti sitten kesken sarjan tulla mulle neuvomaan oikeeta tekniikka. Pitäs kuulemma ne kyynärpäät vetää mahdollisimman taakse. Ihan mielelläni keskustelen tekniikastani, mutta en ehkä kesken sarjan. :rolleyes:

Tuo 90kg kun tipahtaa kaulalle niin eihän siinä mitään katastrofaalista voi seurata.... :jahas:

Oon ite joskus kun vielä penkkiä jaksoin tehdä hilannut noita ~90kg rautoja ylös mitä erikoisimmilla tyyleillä kun on jäänyt nosto puolitiehen. Yksin salilla, raudat ihan hallinnassa. Saa aika tohelo olla jos pudottaa kaulalle ton...
Aika komediaa sekin kyllä kun siellä rullailee ja pystysoutaa niitä painoja paikalleen. :lol2:

Yksin salilla, raudat ihan hallinnassa. Saa aika tohelo olla jos pudottaa kaulalle ton...
Aika komediaa sekin kyllä kun siellä rullailee ja pystysoutaa niitä painoja paikalleen. :lol2:

Ei siitä pitkä aika oo kun se yksi ruotsalainen jamppa kuoli salilla juuri tollasessa tilanteessa: yksin salilla ja teki penkkiä, tanko tippui kaulan päälle ja se oli siinä.

Ajatteleppa että tangossa on 180kg rautaa,nosto on epätasainen tanko menee vinoon.Toiselta puolelta tipahtaa vauhdilla eka 20kg limppu,se puoli nousee ylös kuin raketti ja toinen lähtee alas.
Mitä sä luulet että olkapäät ja rintalihakset tykkää tämmöisestä heiluriliikkeestä?

Mulla on sama sama juttu,paitsi syväkyykkysarjoja pystyn tekemään noin 40kg isommilla raudoilla kuin 90 asteen kyykkyjä.Kevyempäähän se syväkyykkääminen on.Se kun joutuu vastustamaan sitä liikettä ja pysäyttämään ne romut 90 asteen kulmaan on juuri raskain osa kyykyssä.Syväkyykyssä taas laskeutuu vaan niin alas kuin menee ja sit nostaa painot ylös.Sitä raskainta osuutta eli liikkeen pysäyttämistä ei tarvitse juurikaan tehdä,koska tarpeeksi alhaalla se pysähtyy itsestään.Ja jos haluaa cheatata niin voi vielä pompauttaa ne painot sieltä alhaalta.Sama juttu se on maastavedossa.Jokainen on varmaan huomannut miten paljon raskaampaa on vetää sarjoja joissa pysäyttää tangon muutaman sentin ennen lattiaa kuin päästäisi sen maahan asti.

Kas kun voimanostajat ei ole tätä tajunneet,tyhmät yrittävät fuskata tekemällä vajaakyykkyjä.
Sun täytyy mennä neuvomaan ens SM-kisoihin!

Ajatteleppa että tangossa on 180kg rautaa,nosto on epätasainen tanko menee vinoon.
Jep. Joskus hirvittää katsella salilla kun joku punnertaa tai kyykkää isoja rautoja yksin käyttämättä lukkoja. Kyykyssäkin käy kivasti kun yhdeltä puolelta alkaa tipahdella painoja pois ja toisen puolen painot heittää tangon liikkeelle.

Jep. Joskus hirvittää katsella salilla kun joku punnertaa tai kyykkää isoja rautoja yksin käyttämättä lukkoja. Kyykyssäkin käy kivasti kun yhdeltä puolelta alkaa tipahdella painoja pois ja toisen puolen painot heittää tangon liikkeelle.

Fred Hatfield kerran tommosesta tapauksesta kirjoitteli,tanko oli aivan täynnä lukot meni juuri paikalleen.Kyseessä oli kyykky,nosto meni pikkasen vinoon kun voimat loppu lukko lähti irti.
Selkä ja olkapäät oli kuulemma ollut pikkasen romuna ton jälkeen,varmistajat ei ollu mahtanut mitään ku 25 kilon limppuja oli lähteny lentää.

Back
Ylös Bottom