Tuli tuossa vuoden tauoko sa-intissä salihommiin. Tuon vuoden aikana oon muutamia kertoja käyny salilla, mutta en mitenkään säännöllisesti. Varmaan jotain pari kolme kertaa kuukaudes. Nyt kuitenki on jo kolme kuukautta edellisestä käynnistä.
Nyt pitäis taas aloitella oikein kunnolla. Tällaisen tauon jälkeen pitäis varmaan vetää jonkilainen pehmeä lasku alkuun. Miten pitkään tuota totuttelua kannattais tehdä? Viikko pari? Ei kovin paljo motivoisi kyllä, mutta ei vissiinkää oo kovin hyvä aloittaa heti täysillä... Vinkkejä miten kannattais aloittaa? Oon tehny ja tuun tekemään tuolla miken 2x6 systeemillä.
Nyt pitäis taas aloitella oikein kunnolla. Tällaisen tauon jälkeen pitäis varmaan vetää jonkilainen pehmeä lasku alkuun. Miten pitkään tuota totuttelua kannattais tehdä? Viikko pari? Ei kovin paljo motivoisi kyllä, mutta ei vissiinkää oo kovin hyvä aloittaa heti täysillä... Vinkkejä miten kannattais aloittaa? Oon tehny ja tuun tekemään tuolla miken 2x6 systeemillä.
Omasta mielestä täysi hönkä vain päälle.
siis tottakai kyykky-dippi-leuanveto jutut mukaan. Ja lisäksi kaikkia mahdollisia liikkeitä mukaan jotta tekniikat sais haltuun mahd. nopeesti. Ei oo kivaa ku väännät kyykky-dippi-leuanveto hommaa parin viikon ajan ja sitte ku tuntuu että nyt muutkin liikkeet mukaan --> rautaa tekis mieli nostaa, mutta ku liikkeet tuntuu aika oudoilta eikä uskalla repiä ku hyvä jos ukko pysyy pystyssä :D