Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viime perjantaina klo. 1800 korkkattiin ekat .. yöllä baareihin.. aamulla (launtaina) klo. 0900 Melodialla Tallinaan.. klo. 1930 satamasta jatkoille.. klo 0100 saunaan.. = jatkuvaa juomista, vähän syömistä

Tulos= sunnuntai-maanantai-tiistai akseli krapulassa.

Viime perjantaina klo. 1800 korkkattiin ekat .. yöllä baareihin.. aamulla (launtaina) klo. 0900 Melodialla Tallinaan.. klo. 1930 satamasta jatkoille.. klo 0100 saunaan.. = jatkuvaa juomista, vähän syömistä

Tulos= sunnuntai-maanantai-tiistai akseli krapulassa.

Ei perkle: lauantaina pitäis lähteä Galaksyllä Tallinnaan yöks, taas:D Lisäksi lainaan itseäni:david:

Jahas, tulipas taas käytyä "yksillä", jotenkin kesällä käy aina näin:D

Muutama otettu ihan kavetreitten kanssa.

Jos huomenna toihin ehtii ( työt alkaa klo 13.00.) Käy kaveria sääliksi, joka menee jo klo 6.00 oli meinann melko punssissa.

Joo baareista kotiuduin ja huomenna 13.00 töihin. Eipä oikein jäänyt mitään käteen, eikä mikään kyllä kiinnostanutkaan. Vois vaikka mennä nukkumaan, niin jaksaa tehdä terästä huomenna.

bäe mtn.. Kuuule mtn . ymmärrä mt5n. Ei oo mtn huoruy

Lähdin tänään ihan vain sen takia ettei tarvitse huomenna keksiä tekosyytä jättää tädin 70-v synttäreitä välistä. On niin inhottavaa valehdella, kunnon krapula on kuitenkin ihan kelpo tekele millä välttää suvunsisäiset edustustilaisuudet.

Tuli eilen käytyä baarissa. Viimeksi oli moinen reissu toukokuussa. Ei ole halpaa hupia moinen. Sellaset 80 euroa palo rahaa illan aikana. Nyt vähän vituttaa.

Oioioio. Eilen baarissa, 3 asti juomassa. Heräsin jo klo 9, kahden tunnin päästä Lintsille... Ei tekis mieli ottaa korjaussarjaa, mut pakko et pääsee liikkeelle kunnolla :D

Ei ollut eilen tarkoitus ottaa. Hankala oli sanoa ei, kun homma meni "kukin tarjoaa kierroksen vuorollaan"-menetelmällä. Tosin 6 olusta aika harvaa - edes huonoviinapäistä Dubbel Jeitä saa muuksi kuin lähinnä puheliaaksi. Aikaisin kotiin, joskin myöhään nukkumaan. Hyvä ilta.

Yöunet jäivät vähäisiksi, mutta mulla on ollut siihen tendenssiä jo aikaisemmin.

Ehkä mulla sittenkin on selkäranka! Tissuttelin eilen pullollisen valkkaria ja yhden lonkeron. Kaapisa olisi vielä ollut toinenkin pullo valkkaria, enkä edes avannut sitä vaikka kaikki mahdollisuudet oli. Hähäh! Yleensä kyllä menee sit kaikki mitä talosta löytyy kun vauhtiin pääsee. :rolleyes:

Pari olutta mennyt ja ilta on vielä nuori. Pää täyteen ja pronssipeliä katsomaan!

Rupeaa jo tää kolmas päivä verottamaan. Ei muuten mitään hajua millä oon tullut kotia viimesenä kahtena iltana. Kohta jos läksis kattelee paljon on tilillä rahhoo ja sit syömään ja juomaan.

Uh, tulipa vielä selvinpäin baariin eksyttyä, voi tiliote olla aika ikävää katsottavaa :D
Noo, viimeinen ilta toistaiseksi siviilissä niin ei kai se pieni rahanmeno haittaa, ellei sitten tietty huomenna vielä lähdetä :D

Uh, tulipa vielä selvinpäin baariin eksyttyä, voi tiliote olla aika ikävää katsottavaa :D
Noo, viimeinen ilta toistaiseksi siviilissä niin ei kai se pieni rahanmeno haittaa, ellei sitten tietty huomenna vielä lähdetä :D

Sama, pelottaa vähän kattoa. :D Onnistuin vielä kyrväyttään naisjututki joten sama lähtee inttii:urjo:

Heips sinä tuikkunen jolle eilen pyydettäessä siiderin tarjosin. Ja sit sulla oli mies 10 metrin päässä...

Aika bitch temppu oli kyllä.

Krapulavitutusta...

Syyllistä on turha etsiä naapurin miestä kauempaa. -> kutsui käymään ja sillä oli useita sikspäkkejä lapikasta. muuta en muista, kun että joku saksalainen Schweinhufvud ampui karmeasti maaleja, kun klosea ja ballackia pidettiin koko ajan kiinni. jotenkin olin päässyt omaan sänkyyni (yksin) yöksi. Naapurini muija-henkilö tuli takaisin reissusta, joten se kärsii hilijaa oloansa. minä meinasin puolestani käydä siwassa katsomassa onko minun koira siellä (mäyrä).

Kennedyn murhatyöstä oli myös puhetta. Ihan selvästi Allen Dulles on junaillut koko homman. liipasinta ei ehkä ole itte painanut, mutta jotenkin se on siinä hommassa ollut ukkoherrana. Toinen mahdollisuus on Ray Mysterio.

Kaverilla oli eilen 18-vuotis pippalot, ja kaljaa ja boolia tuli totta kai juotua aika reippaasti. Tänään aamulla oli sitten serkun rippijuhlat ja konfirmaatio. Mukavaa herätä aamulla aikasin ja mennä 30 asteiseen kirkkoon viettämään krapulaa pariksi tunniksi. Kirkossa oli vielä 5 noin kolme vuotiasta pikku kakaraa, jotka kiljuivat koko konfirmaation, nämä tietysti istuivat aivan minun takanani.

No turha sitä on valittaa. Itse olin olotilani aiheuttanut.

Parin päivän pulsuviikonloppu ja eka kanuunapäivä takana. Yllättäen kotiavain hukassa. Onneksi vaimo lopetti jo mykkäkoulun ja sain syötyä.

Back
Ylös Bottom