Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuulostaa ikävän tutulta. Otan osaa. Seuraavalla kerralla heität sen anopin sinne veteen. Se on sen vika että kakarat on nyrvähtäneitä.

Jopa kaverikin (niiden isosisko) on sitä mieltä, että niiltä penskoilta on jäänyt muutama selkäsauna välistä. Muakin haukkuivat munapääksi ja paskanaamaksi, mutta en välittänyt ja enkä reagoinut siihen mitenkään, vaikka verenpaine kohosikin. Kiva kuulla joltain 6 veeltä kirosanoja...

Jos kivaa, niin jotain ei-niin-kivaakin: päätä särkeny viime viikon puol välistä lähtien. Syynä ehkä jo kolmas viikko yövuoroja, kiire/stressi häiden vuoksi, kuskasin yövuorojen välissä varmaan 10 kuutiota polttopuita tulevaan talooni jne...
Nyt menee ibuprofeiinia 600mg x 3 ja duactia yhtä usein..ja silti tuppaa jomottamaan..mätää päässä? pakko jättää salit tältä viikolta, kun on taas yövuorojakin..

Tohtiiko kysyä miksi keskeytyi? Kiinnostaa vaan, että missä vaiheessa keskeytyi kun muistissa on vieläkin suurinpiirtein kurssin kulku. Ite sain (vastoin kaikkia luonnonlakeja) käytyä tuon läpi kuitenkin.

Noh, elämä jatkuu ja ajan mittaan asiat saa oikeat mittasuhteet.

Wanha jalkavamma uusiutui, ja päätin että oli fiksumpaa heittää kurssi kesken. Jälkeenpäin vituttaa vaan, ois pitänyt kattoo pitemmälle miten se ois ruvennu kestämään, sinnillä koittaa vetää. Eihän siinä muuta, ei intti mulle niin tärkeetä ollu, vaan se että mä olin siellä ihan vitun hyvä hommissani(ja voin ihan täysin ilman mitään egoboostausta sanoa tuon). Niinkuin kirjotin tuohon unelmani-threadiin, että mun haaveena ois olla joskus ihan helvetin hyvä jossain. Ja mä olin aika helvetin hyvä niissä hommissa.

Just huomasin et maitoproteiini-pirtelö jäi tekemättä, ja enää ei vitti alkaa väsäämää ku porukat nukkuu ovi auki. on mullaki huolet :D

Jostain kumman syystä jäi nyt tuo tapahtuma kaivertelemaan mieltä. En sitten tiedä, että yritänkö hakea järkeilylläni hyväksyntää tuolle mun hätäpäiselle ratkaisulleni. Asiassa ehkä eniten ärsyttää se, että kaverit ovat itse sanoneet, että noilta penskoilta on jäänyt pari ratkaisevaa selkäsaunaa saamatta, mutta samalla he itse vaan yllyttävät niitä. Kaverit mm. kutsuvat pikkusiskoaan pikku prinsessakseen ja muutenkin passaavat niitä penskoja. Hyvä etteivät syötä niitä, esimerkiksi vaikka sisko olisi kuinka kiukutellut tai muuta vastaavaa, niin nämä vaan passaavat häntä. Kysyvät leperrellen, että "otatko maitoa vai mehua?" ja jos eivät heti ensimmäisellä kerralla tajua, niin likka saattaa tiuskaista oikein kunnolla, että "no maitoa! Idiootti." Silti vaan leperellään. Kaiken huippu oli tänä iltana, kun kysyin kaverilta, että mitäs pojat olivat tykänneet limpparista ja kaveri selitti, että oli ostanut sen limpparin sen takia, koska ~8vee. oli käskenyt tuoda sekä limpparia että sipsejä. Arvatkaapa, että miten poika oli kiittänyt isosiskoaan siitä, että tämä toi vain limpparia eikä myöskään sipsejä? Sylkäisemällä päälle. Kaveri vaan sanoi, että "penskat ovat penskoja." Ja justiinsa :jahas: . Tuohon on aika vaikea sitten tukeutua kymmenen vuoden päästä, kun penskoilla on murkku-ikä päällä ja tavarat lentelevät. Voi jumala, uskaltaakohan sitä edes mennä huomenna käymään, vaiko saako taas kuulla olevansa paskanaama? :rolleyes:

burdock voi mielessään naureskella näille pikku-ipanoille sillä ajatuksella että miten kovin kovin monta kertaa heitä tulee Siperia vielä opettamaankaan.. "Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa".

Omalta osaltani vituttaa tämä mahdoton hitaus mikä liittyy ihmissuhteisiin. Mikä ihme siinä on että kun on "tilanne päällä" niin ei osaa sanoa/tehdä sitä minkä tietää parhaaksi siihen tilanteeseen vaan alkaa typeränä venailee jotain muka parempaa saumaa. Ei hitto sellasta tule! Täytyy itse tehdä se sauma! Nooh, tiiämpähän miten toimia ens kerralla. Mutta sen muistaminen sitten onkin asia erikseen.

Sylkäisemällä päälle. Kaveri vaan sanoi, että "penskat ovat penskoja." Ja justiinsa :jahas: . Tuohon on aika vaikea sitten tukeutua kymmenen vuoden päästä, kun penskoilla on murkku-ikä päällä ja tavarat lentelevät.

Jaa että penskat ovat penskoja? Ei jumalauta mikä ajatusmaailma. Oli penska tai ei, niin noin ei tehdä ilman seuraamusta.

Noita kersoja siperia tulee vielä opettamaan ja kovaa. Nyt muuten vituttaa kurittomat kersat vaikka ei vastaan tänään sattunutkaan.

Noin vuosi sitten lopetin lääkärin määräyksestä lenkkeilyn kun polvessa oli vikaa. kuukausi sitten sain luvan alkaa taas lenkkeilemään ja päätin aloitella varovasti, eli kuukauden olen kävellyt pitkiä lenkkejä eikä ongelmia ole ollut.
Eilen sitten kipitin kevyttä hölkkää noin kilometrin ihan testimielessä ja nyt polven varaan ei voi varata painoa ollenkaan, se ei myöskäään mene koukkuun eikä kunnolla suoraksi...

Jippii

Voimia Visionille. Itse tappelen selän kanssa ja tänään kokeillaan sitten kevyttä salia ja lenkkiä. Voi olla, että vielä tähän ketjuun palataan myöhemmin...:(

Ei nyt niin ankarasti, mutta pikkasen harmittaa kun kotikone piti viedä korjaamolle...ja joutuu töissä entistä enemmän surffaileen :D

Ja sisähommat tod harmittaa tällasilla keleillä...

Se mun norjan matka peruuntu :( :itku: Samal loppu tupakka lakko tähän vitutukseen. Pari tuntia sitte olin onneni kukkuloil. Vitun perkele saatana :wall:

Äsken rupes vituttamaan kassajonossa. Mun edessä oli sellainen varmaan 130kg keijukainen, jonka ostokset olivat Saarioisten salaattikastike, joku vitun munkki ja jäätelöpuikko. Sokeri- ja kolesteriarvot on varmaan ihan helvetin hyvää luettavaa. Peili on kuitenkin aika vitun vanha keksintö, vois ottaa sellaisen käyttöönsä.

Äsken rupes vituttamaan kassajonossa. Mun edessä oli sellainen varmaan 130kg keijukainen, jonka ostokset olivat Saarioisten salaattikastike, joku vitun munkki ja jäätelöpuikko. Sokeri- ja kolesteriarvot on varmaan ihan helvetin hyvää luettavaa. Peili on kuitenkin aika vitun vanha keksintö, vois ottaa sellaisen käyttöönsä.

Tossa vaiheessa kun alkaa ventovieraiden ihmisten ostokset vituttamaan niin pitää kyllä alkaa tarkkailemaan niitä omia verenpaine-, ja stressitasoja... Parempi olla vähemmän utelias jos toisten kärryjen sisältö voi saada aihetta vitutukseen.

Back
Ylös Bottom