Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Enpä tiedä sitten pitäskö pistää nuo indeksirahastot myyntiin jos taas alas lähdetään.
Stu sanoi:Et tietenkään pistä! Johan olet moneen kertaan ilmoittanut olevasi pitkän aikavälin sijoittaja. Jatkat vaan säännöllistä tankkaamista sillä sopivalla summalla joka kuukausi, niin hyvä tulee.

Kaisu sanoi:Mulla on ohjenuorana, että pitää sijoittaa korkeintaan se rahasumma, jonka on valmis häviämään. Ja näin ollen mitään paniikkia ei ole, eikä tule![]()
Janip80 sanoi:Nopeesti läpi selailtuna en huomannut, että kukaan olisi vielä ehtinyt vinkittää tällaiseen metkaan palveluun, jonka kautta onnistuu merkinnät kaikkiin rahastoyhtiöihin saman saitin&talon kautta:
https://www.eufex.fi/
Mukana myös rahastosuosituksia ja heidän omia tutkimuksiaan. Perustajat Hankenin rahoituksen "tohtoreita", jotka siirtyivät aidan toiselle puolelle.
osku sanoi:Mulla on ohjenuorana se että mä laitan osakkeisiin kaiken minkä mä saan irti :kippis1:
Timba79 sanoi:Jumantsuikka Sahaus on senverran kovaa, että todellakin ainut järkevä ratkaisu on varmasti ostaa aikahajautellen ja holdata. Jos sitä meinaisi tiiviimmin kauppaa käydä, tulisi koko pörssistä jo kokpäiväinen duuni. Ja voittaisiko siinäkään sitten pitkässä juoksussa yhtään mitään kun vähennetään kulut sun muut...tuskin.
Timba79 sanoi:Jumantsuikka tänään on menty ylös kovaa ja muuallakin kuin Suomessa. Pitää oikein illalla vilasta kun rahastot on päivitetty, että joko sitä ollaan kaikki miinukselle menneet rahasto-osuudet kuitattu plussan puolelle.
Sahaus on senverran kovaa, että todellakin ainut järkevä ratkaisu on varmasti ostaa aikahajautellen ja holdata. Jos sitä meinaisi tiiviimmin kauppaa käydä, tulisi koko pörssistä jo kokpäiväinen duuni. Ja voittaisiko siinäkään sitten pitkässä juoksussa yhtään mitään kun vähennetään kulut sun muut...tuskin.
kas-vain sanoi:Mikä menee ylös tulee alas, ja mikä menee alas tulee ylös. Ainakin tähän mennessä...;) Heilahteluilla tehdään voitot ja tappiot. Suunta on pitkässäjuoksussa ylöspäin.
Timba79 sanoi:Näinhän se on. No nyt on vähän jemmassa siellä korkorahastossa, katellaan sitten ostoja reilummin kun taas joskus notkahtaa. Aika vahvasti alkaa tuntumaan siltä, että meikäläisen taktiikka on tulevaisuudessa ostaa ja pitää, joskus sitä varmaan tekee sitten tiliäkin noilla.
) suhteessa osakkeen hintaan.