Zyklon (Tku, Jkl, Hki)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msj81
  • Aloitettu Aloitettu
Aeon on kyllä niin hyvää kamaa että pelkästään sen levyn biisejä vois mennä kuunteleen. Tosin, liippaa kyllä niin kaukaa noi paikat.

Olen kyllä yks :arvi:
En mennyt edes Dimmua kattoon vaikka oli tossa ihan naapurissa Klubilla...

Oooh! Eikun tuonne! Zyklon on kyllä yks tän hetken kovimmista mättöbändeistä mun mielestä. Hammer revelation roks my world.

Kaverit teki hienon matkan, taisi olla toissa vuonna Viroon.
Lähtivät vanhalla Datsunilla (ei 100A) katsomaan jonnekin keski-Viroon Cannibal Corpsea kun bändi ei lähemmäksi Suomea tullut.
Meno oli kuulemma melkoista.

Lava oli n. 50cm korkea, ei mitään aitoja ympärillä, siis oikein kunnon mättökeikka. Lavan edessä oli vain 20 >120kg painoista pokea jotka tönivät rivakoilla nyrkiniskuilla porukkaa pois lavan edestä. "Oi jospa oisin ollut muuu-kaaaan-naaaaaa....!"

Kävin tossa katsomassa Dreamtalen, lämppäreinä olivat Frostborn ja Masterstroke. Ihan hyvää kikkelihevisettiä vetivät kaikki. Mielenkiintoinen yksityiskohta oli se, että Dreamtalen laulaja oli vaihtunut ja tilalle tuli Teräsbetonista tuttu Jarkko Ahola, veti kyllä perkeleen hyvin ja on oikeasti kova vokalisti.

http://www.dreamtale.net/news.php

Kerran olen Masterstroken livenä nähnyt ja se riitti pitämään mut poissa tolta keikalta. Paskaa kikkelöintiä. Muutenkaan ei toi poweri osasto iske. Tänään YO-talolla Steep, Scorched Earth Tactics ja joku kolmas. Steep on kuulemma Entombed tyylistä, SET on saanut pirun hyviä arvosteluita, demolla soitetaan pirun hyvin, mutta ei oikeen iske. Saattaa olla, että meen katsastamaan poikain livekunnon kun liputkaan ei ole kuin 3egee.

Back
Ylös Bottom